Mode & Beauty alle pijlers

Hip zomers leren sandaaltje dat wel lekker loopt

28-01-2023 10:28 75 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Al tijden op zoek naar een vlot open (teen) sandaaltje van bij voorkeur leren bandjes dat leuk staat onder een zomerse jurk. Ik zie altijd maar twee soorten in de winkels. OF ze lopen heerlijk met een goed voetbed maar zien er dan wat suf en degelijk uit. Of ze zien er vlot uit, maar dan is het zooltje altijd een harde plak die niet lekker meebuigt als je erop loopt, waardoor ik erop loop alsof ik platvoeten heb. Dus ik zoek: een vlot sandaaltje met een fijne flexibele zool.... bestaat dit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
28-01-2023 13:22
Als iets er degelijk uit ziet…
Echt niet. Er zijn vele degelijker sandalen. Ik vind ze hip zeker in combinatie met gelakte teennagels.
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2023 schreef:
28-01-2023 10:53
Moet je smaak zijn en veel van hen is lomp, maar ik zweer bij Birkenstock Yara Flor's en Mayari.

Lopen heerlijk ( en ik heb een zenuwbeschadiging en voel naast pijn ook een voet niet goed, maar deze zijn echt fantastisch qua lopen en comfort) en gaan echt jaren mee en zijn mooi. Vind ik dan he?

Afbeelding
Ik vind ze hip, maar zoals de band is achterop de hiel geeft mij niet genoeg steun.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
28-01-2023 13:23
Zo grappig altijd, want ik kijk zelden naar tenen en eigenlijk vallen ze alleen op als ze onverzorgd zijn (lange kalknagels, rouwranden, eeltflappen)
Blik gaat er altijd naartoe, ook als er geen teen te zien is. Raar ja, geen idee waarom ook.

Afbeelding

Ik zou ze zo combineren. Vind ik weinig degelijks aan. Inderdaad teennagels mooi gelakt.
Grobbekuiken_ schreef:
28-01-2023 13:34
Blik gaat er altijd naartoe, ook als er geen teen te zien is. Raar ja, geen idee waarom ook.
Mss door de focus die je zelf op je tenen hebt? Ik durf te wedden dat minimaal 8 van de 10 mensen jouw tenen niet opvalt.
eva_luna schreef:
28-01-2023 13:36
Afbeelding

Ik zou ze zo combineren. Vind ik weinig degelijks aan. Inderdaad teennagels mooi gelakt.
Degelijk en lomp, niet elegant. Verder prima, maar niet iets wat je combineert met een mooie rok of jurkje.

Hip, elegant en goed lopen gaat niet samen in damesschoenen. Al komt No Stress aardig in de buurt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het ligt eraan voor wat voor gelegenheid je het zoekt en wat voor voeten je hebt. Als je mooie slanke voeten hebt, ziet het er heel anders uit dan als je dikke voeten hebt (of opgezwollen door heet weer).
Ik heb sandaaltjes die jij omschrijft enkele jaren geleden bij ASOS gekocht. Zwart suède, heel sexy en met mooie afwerking. En ze lopen nu, na al die jaren nog steeds heerlijk. Ik ga eens kijken of ik een plaatje kan vinden voor je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
28-01-2023 13:38
Mss door de focus die je zelf op je tenen hebt? Ik durf te wedden dat minimaal 8 van de 10 mensen jouw tenen niet opvalt.
Dat denk ik wel ja, van die focus.
En die weddenschap ga je winnen, dus die ga ik maar niet aan :D

Alle reacties Link kopieren Quote
zoals altijd zijn jullie weer geweldig :angel: . Ik ga zo lekker alle tips napluizen.
Grobbekuiken_ schreef:
28-01-2023 13:46
Dat denk ik wel ja, van die focus.
En die weddenschap ga je winnen, dus die ga ik maar niet aan :D
Dus zelf ook wat minder focussen ;) zo zonde joh.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
28-01-2023 13:22
Als iets er degelijk uit ziet…

Nee, dat is de foto ;) het is een hele gekke foto van deze sandalen. Dit zijn ze ook:

Afbeelding
marindah wijzigde dit bericht op 28-01-2023 14:09
23.41% gewijzigd
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb hele lekkere merel sandalen, maar die zijn wat minder elegant. Ik heb wel leuke met bandjes bij je tenen enzo, maar de zool blijft wat lomp.

Daarnaast heb ik panama jack sandalen met een kleine hak, die lopen ook echt opvallend lekker, kan er zo de hele dag op lopen en zijn wel elegant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze vorig jaar gekocht en zonder ze in te lopen een week op gewandeld.
Zaten heerlijk.

Ik heb ze in het zwart.

https://www.etrias.nl/sandaal-olukai-up ... l?p=267948

Vind Olukai sowieso een leuk merk ook voor leren slippers.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
28-01-2023 13:39
Degelijk en lomp, niet elegant. Verder prima, maar niet iets wat je combineert met een mooie rok of jurkje.

Hip, elegant en goed lopen gaat niet samen in damesschoenen. Al komt No Stress aardig in de buurt.

Meeste dingen die mensen elegant noemen of een leuk jurkje, zijn vaak in het geheel niet hip.
Verder is vooral smaak denk ik. Of je begrip van woord hip.

Ik draag ze bij jurken. Maar dat zijn zeker geen elegante jurkjes nee. ;-)


Welke dan?

Want die ik zie als ik google, die vind ik dan weer echte ouwe wijven tutsandalen.
Maar kan best een leuke model zijn die niet zo oppoppen bij google?

Kan best een extra leuk paar gebruiken, ben erg benieuwd.
Jaja.
LuciFee2023 schreef:
28-01-2023 14:43
Meeste dingen die mensen elegant noemen of een leuk jurkje, zijn vaak in het geheel niet hip.
Verder is vooral smaak denk ik. Of je begrip van woord hip.

Ik draag ze bij jurken. Maar dat zijn zeker geen elegante jurkjes nee. ;-)


Welke dan?

Want die ik zie als ik google, die vind ik dan weer echte ouwe wijven tutsandalen.
Maar kan best een leuke model zijn die niet zo oppoppen bij google?

Kan best een extra leuk paar gebruiken, ben erg benieuwd.
Geen idee, nog niet naar gezocht. Wel 2 paar leuke, niet stewardess, pumps en die lopen best prettig.

En ouwe wijven tutsandalen vallen voor mij ook niet onder sandaaltje. Net als Teva voor mij niet onder sandaaltje valt, al lopen ze heerlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry, maar ik heb nog geen een voorbeeld gezien waarbij het woord 'elegant' zou passen.
Ze zien er allemaal uit als prima op te lopen, dat wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
28-01-2023 14:03
Nee, dat is de foto ;) het is een hele gekke foto van deze sandalen. Dit zijn ze ook:

Afbeelding
Irritatiefactor hier; te kleine sandalen :facepalm: Die teen gaat ze toch stoten? (ik wel iig.....) Voeten moeten ín schoenen/sandalen passen, niet óver....
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is natuurlijk erg smaakgevoelig dit, maar alle opties hierboven is niet mijn definitie van hip. Ik ga zelf liever voor zoiets als bij: https://kellyjoslippers.nl/
Alle reacties Link kopieren Quote
Relaxingatthelake schreef:
28-01-2023 15:30
Het is natuurlijk erg smaakgevoelig dit, maar alle opties hierboven is niet mijn definitie van hip. Ik ga zelf liever voor zoiets als bij: https://kellyjoslippers.nl/
Mee eens, maar hoe dunner de bandjes hoe hoger het slipper gehalte en dat is gewoon non flatteus in mijn optiek.
Alle reacties Link kopieren Quote
En clarks met een laag hakje? Best comfy en toch stijlvol.
Ik heb een paar platte sandalen van unisa, met een plateauzool en bruin suède. Ik kan ze online niet vinden maar daar kan ik wel een dag op lopen.

Maar ik draag liever teva's of mijn Nike sandalen.
Explorista schreef:
28-01-2023 10:51
Sinds fotomodel/jurylid Heidi Klum zich met de collectie van Birckenstock (bekend van schoenen voor verpleegkundigen) heeft bemoeid, zijn de sandalen hipper geworden.

Google op
Heidi Klum Birckenstock sandals

https://www.birkenstock.com/nl/dames/sa ... rs/?page=3

Staar je niet blind op hoe de zool eruit ziet. Daar komt je voet overheen. (Ja, duh.)
Bedenk hoe ze staan als je ze aanhebt.
Dat Heidi Klum die dingen hip maakte is op zich wel 20+ jaar geleden. Ik zie ze nu meer als een iets dat er altijd wel zal zijn, maar hip niet echt meer.
pokkewijf schreef:
28-01-2023 12:43
Ik heb "stomme" tenen dus een open neusje is voor mij meestal geen optie. Hoewel ik op vakantie rustig flipflop's draag. Het kan mij steeds minder schelen en hoeveel mensen kijken er eigenlijk naar je tenen?
Ik kijk echt altijd naar tenen!
Ik heb lastige voeten en heb vorig jaar geweldige slippers van mace gekocht. Zitten erg comfortabel en ik vind ze leuk.
https://www.assem.nl/mace-dames-slipper ... 35971.html

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven