Mode & Beauty alle pijlers

Hip zomers leren sandaaltje dat wel lekker loopt

28-01-2023 10:28 75 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Al tijden op zoek naar een vlot open (teen) sandaaltje van bij voorkeur leren bandjes dat leuk staat onder een zomerse jurk. Ik zie altijd maar twee soorten in de winkels. OF ze lopen heerlijk met een goed voetbed maar zien er dan wat suf en degelijk uit. Of ze zien er vlot uit, maar dan is het zooltje altijd een harde plak die niet lekker meebuigt als je erop loopt, waardoor ik erop loop alsof ik platvoeten heb. Dus ik zoek: een vlot sandaaltje met een fijne flexibele zool.... bestaat dit?
navyblue schreef:
28-01-2023 21:28
Ik kijk echt altijd naar tenen!
Waarom?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom gaan al die sandaaltjes maar tot 41? Ik heb hele smalle voeten en maat 42.5 en zoek comfortabele sandalen in het wit. Niet te doen!🧐
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
28-01-2023 21:44
Waarom?!
Ik kijk ook altijd naar tenen. In sommige sandalen komen ze gewoon niet zo mooi uit en dat verschilt per persoon. Ze kunnen gewoon enorm de aandacht trekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
28-01-2023 21:44
Waarom?!
Ik kijk ook altijd naar tenen. In sommige sandalen komen ze gewoon niet zo mooi uit en dat verschilt per persoon. Ze kunnen gewoon enorm de aandacht trekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook naar tenen. Wellicht omdat ik mijn eigen tenen niet mooi vind. Ik draag dan ook geen sandalen.

De combinatie 'elegant' en 'lekker lopen' vind ik een lastige. Ik heb zelf deze voor de zomer en die lopen wel okay:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
28-01-2023 22:09
Ik kijk ook altijd naar tenen. In sommige sandalen komen ze gewoon niet zo mooi uit en dat verschilt per persoon. Ze kunnen gewoon enorm de aandacht trekken.
Ik ook. Ik verbaas me er altijd over hoeveel mensen echt verschrikkelijk lelijke voeten/rare tenen hebben. Ik vind mijn eigen voeten/tenen echt mooi (voor zover je deze lichaamsdelen nou echt mooi kunt noemen).
Moiren schreef:
28-01-2023 21:44
Waarom?!
Ik zie ze gewoon, net zoals ik ogen of haren zie. Het valt me op als het mooie voeten en tenen zijn, maar vaak valt me ook op als mensen hun voeten echt slecht verzorgen.

Tanden let ik ook erg op.

Ja, ik zou met mijn eigen zaken moeten bemoeien, maar ik zie die dingen gewoon. En velen met mij.

Als niemand naar voeten en tenen keek hoefde ook niemand zich druk te maken om mooi schoeisel. Je kunt niet alleen naar een sandaal kijken zonder tenen te zien.
Lady_Day schreef:
28-01-2023 22:17
Ik kijk ook naar tenen. Wellicht omdat ik mijn eigen tenen niet mooi vind. Ik draag dan ook geen sandalen.

De combinatie 'elegant' en 'lekker lopen' vind ik een lastige. Ik heb zelf deze voor de zomer en die lopen wel okay:

Afbeelding

Mooi Lady_Day, mag ik vragen waar ze van zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
eva_luna schreef:
28-01-2023 22:25
Mooi Lady_Day, mag ik vragen waar ze van zijn?
MM6 uit de collectie van een aantal jaar geleden alweer. Ik zag ze onlangs nog flink afgeprijsd op Yoox staan.
navyblue schreef:
28-01-2023 22:22
Ik zie ze gewoon, net zoals ik ogen of haren zie. Het valt me op als het mooie voeten en tenen zijn, maar vaak valt me ook op als mensen hun voeten echt slecht verzorgen.

Tanden let ik ook erg op.

Ja, ik zou met mijn eigen zaken moeten bemoeien, maar ik zie die dingen gewoon. En velen met mij.

Als niemand naar voeten en tenen keek hoefde ook niemand zich druk te maken om mooi schoeisel. Je kunt niet alleen naar een sandaal kijken zonder tenen te zien.
Best wel, tenzij opvallende nagellak (mooi,lelijk, kleur), of nagels van 4 cm en krom van de schimmel. Maar gewoon nette, onopvallend gelakte tenen vallen me niet bewust op. Ik kijk er ook niet specifiek naar. Schoenen zie ik ook alleen als er iets is dat mijn blik trekt.
Lady_Day schreef:
28-01-2023 22:30
MM6 uit de collectie van een aantal jaar geleden alweer. Ik zag ze onlangs nog flink afgeprijsd op Yoox staan.

Dank je, ik ga even kijken. Jouw stijl is anders dan de mijne, maar ik vind het zeker mooi (lees je vaak) :)
Alle reacties Link kopieren Quote
eva_luna schreef:
28-01-2023 22:50
Dank je, ik ga even kijken. Jouw stijl is anders dan de mijne, maar ik vind het zeker mooi (lees je vaak) :)
Ik draag het liefst sneakers of laarzen hoor. Maar als ik zomers dan een bruiloft, uitvaart of een andere gelegenheid heb waarbij ik wat netter gekleed wil gaan dan werkt zoiets prima.
Moiren schreef:
28-01-2023 22:44
Best wel, tenzij opvallende nagellak (mooi,lelijk, kleur), of nagels van 4 cm en krom van de schimmel. Maar gewoon nette, onopvallend gelakte tenen vallen me niet bewust op. Ik kijk er ook niet specifiek naar. Schoenen zie ik ook alleen als er iets is dat mijn blik trekt.
Ja, dat kan. Ik let er onbewust wel op. Iedereen registreert weer andere dingen. Ik ben bijvoorbeeld weer iemand die zich auto’s met geen mogelijkheid kan herinneren, om maar een voorbeeld te noemen. Ik mag al blij zijn als ik de kleur nog weet.
navyblue schreef:
29-01-2023 00:14
Ja, dat kan. Ik let er onbewust wel op. Iedereen registreert weer andere dingen. Ik ben bijvoorbeeld weer iemand die zich auto’s met geen mogelijkheid kan herinneren, om maar een voorbeeld te noemen. Ik mag al blij zijn als ik de kleur nog weet.
Ik ben altijd blij als ik mijn eigen auto weer herken :lol:
Ik ben heel goed in stemmen, dus klank, intonatie, zinsvorming etc. Daar let ik sowieso op en herken ik mensen ook aan.
Maar tenen… meh.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
28-01-2023 13:22
Als iets er degelijk uit ziet…
Ik wilde het net zeggen...
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er een paar van Bayton, die vind ik erg fijn lopen.. Ze zijn ook leuk, rosé/goud kleurig.
Er zitten ook veel lelijke tussen dus het is even zoeken. Heb ze van Zalando.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoewel ik ze niet zou omschrijven als hip, heb ik verschillende sandalen van Ugg, en ze lopen allemaal geweldig vanaf dag één. Ik krijg er veel complimenten over dus veel andere mensen vinden ze wel hip :)
libe schreef:
28-01-2023 21:45
Waarom gaan al die sandaaltjes maar tot 41? Ik heb hele smalle voeten en maat 42.5 en zoek comfortabele sandalen in het wit. Niet te doen!🧐
Zelfde maat hier. Drama (in meeste maat 43-schoenen pas ik twee keer in de breedte...zucht).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb sandalen van Panama Jack en die lopen erg lekker. Ik vind ze nog leuk ook..

Overigens kijk ik altijd erg naar voeten. Ik griezel namelijk snel van onverzorgde voeten met Parmezaanse hielen, kalknagels, lange teennagels of vrouwen met lange zwarte haren op kun tenen.. brrrr… er zijn veel mensen met voeten die ik liever niet had gezien.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Grobbekuiken_ schreef:
28-01-2023 12:38
Ik heb vorig jaar deze Bobs van Skechers gekocht (is alleen geen leer maar lopen heel fijn):

Deze lopen echt heerlijk! Toevallig heb ik deze zelf ook gekocht vorig jaar, tijdens een vakantie, en ik heb er echt de hele vakantie, van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat, op rondgelopen! Heel fijn!
The great pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alma en Pena.
Sommige zijn erg over de top, maar vrolijk, sierlijk kan dit merk goed en met leren bandjes.
Ik heb grijsgroenblauwachtig met steentjes, zwarte met steentjes. De zwarte is subtiel maar netjes onder een jurk.
Er is nu geen link van, dus ff andere link gepakt van een andere kleur en steentjes.

https://www.amazon.nl/V22414-damessanda ... 16&sr=8-92

Straks als de zomercollectie er is kun je waarschijnlijk veel modellen vinden op Zalando (nu is aanbod veel kleiner dan in het seizoen, mijn 2 paren kan ik niet terugvinden)

Deze heb ik: https://www.amazon.nl/V22417-damessanda ... 6&sr=8-107

Ze hebben qua comfort zowel plat als hele lichte sleehak (1-2cm).
Alle reacties Link kopieren Quote
It-is-joysjuhhh schreef:
29-01-2023 22:56
Alma en Pena.
Sommige zijn erg over de top, maar vrolijk, sierlijk kan dit merk goed en met leren bandjes.
Ik heb grijsgroenblauwachtig met steentjes, zwarte met steentjes. De zwarte is subtiel maar netjes onder een jurk.
Er is nu geen link van, dus ff andere link gepakt van een andere kleur en steentjes.

https://www.amazon.nl/V22414-damessanda ... 16&sr=8-92

Straks als de zomercollectie er is kun je waarschijnlijk veel modellen vinden op Zalando (nu is aanbod veel kleiner dan in het seizoen, mijn 2 paren kan ik niet terugvinden)

Deze heb ik: https://www.amazon.nl/V22417-damessanda ... 6&sr=8-107

Ze hebben qua comfort zowel plat als hele lichte sleehak (1-2cm).
Even op Zalando gekeken. Mooie schoenen :heart:
Zonder regen geen bloemen
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooiboshoning schreef:
28-01-2023 22:19
Ik ook. Ik verbaas me er altijd over hoeveel mensen echt verschrikkelijk lelijke voeten/rare tenen hebben. Ik vind mijn eigen voeten/tenen echt mooi (voor zover je deze lichaamsdelen nou echt mooi kunt noemen).
Ik Vind mijn eigen voeten ook best mooi, maar met warm weer en in bepaalde sandalen kunnen ze er toch uitzien als een rollade met tenen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek altijd op wandelsandalen. Meestal komt Teva daar uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Trouwens, met een nagellakje staan het vaak al eleganter. Ik ben niet zo van de handnagels lakken want dat is zo’n gedoe en bladdert snel af, maar op mijn tenen blijft het best lang zitten. Het ‘breekt’ de boel een beetje.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven