Mode & Beauty alle pijlers

Hulp bij de jurk

22-11-2011 22:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jurkje gekocht bij wehkamp. Nu heb ik gekeken wat er onder kan, want de ene kant is wel erg bloot. Helemaal nu voor de kerst. Een zwart shirtje vind ik niet heel mooi staan er onder. Met lange mouw.

Heeft iemand nog een idee? En jasje doet de mooie zijkant verdwijnen.

http://www.wehkamp.nl/dam ... =41000&F=1,2,19,4,17&SM=0
Gister heb ik deze jurk binnen gekregen en twijfel erg of ik het wel moet kopen. Ik ben vandaag de hele dag aan het werk geweest en kon niet kijken, dit is mijn eerste keer.

Omdat ik erg twijfel ging ik wat zoeken op de site en kwam ik dit forum tegen. Vandaar dat ik het vraag, even een oog van iemand anders erop.

Ik probeer zeker niet reclame te maken voor de site.

Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties, ik denk dat ik er niks onder/over doe. Maar vind dan die ene arm toch wat bloot voor de winter, dus twijfel nog steeds. Misschien dat ik het toch nog even aanpas.

Dank jullie wel!
Ik vind alle 'dit lijkt op spam' reacties sowieso 10 keer meer storend dan de post zelf.
Mooi jurkje!! Misschien een mooie omslagdoek erbij? En inderdaad de verwarming lekker hoog!
Heb een collega gezien die een eenarmig shirt had met een losse mouw erbij. Dat was heel leuk. Die had ze los in haar tas zitten en na het dagprogramma ging ze zich "omkleden" op het toilet.

Ik kan het niet meer beschrijven vanuit herinnering. Ik weet ook niet meer zeker of die losse mouw over, onder of dat het op twee manieren gedragen kon worden. Als je er een hemd onder draagt dan moet je wel even op letten dat het niet gaat opkruipen. Ik persoonlijk vind hem wel leuk en mooi, maar heb tijdens de feestdagen nogal eens wat vrouwen gezien die erg aan het kleumen zijn. Dan zou ik liever een doorschijnende body eronder dragen, want dat scheelt enorm. Ook wel omdat ik een iets blekere huid heb.

Een mooie sjaal erover dragen vind ik minder geschikt, omdat je dan het mooie van de jurk niet meer ziet. Ik zou nog even op Wehkamp kijken, want zelfs Yessica heeft er een paar leuke op staan die ook gewoon te dragen zijn door ze anders te combineren. Lekker warm, maar net geen goede pasvorm voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven