Mode & Beauty alle pijlers

iemand ervaring met kruidvat haarverf?

10-03-2012 00:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meestal gebruik ik andere merken. Toevallig heeft kruidvat de kleur die ik wil. Ik zou willen weten hoe deze verf bevalt, of de kleur goed pakt enz.
Geen ervaring mee, want ik laat het altijd bij de kapper doen, uit gemakzucht.

Maar ik zou zeggen: Probeer die van het Kruidvat gewoon eens uit !

Valt het echt tegen (het gaat vast en zeker niet fluogroen uitslaan), dan kan je je nog altijd redden met een andere kleuring (eventueel wel bij de kapper dan).

Een haarkleur is niks definitiefs ! Een mislukte permanent die je haren doet uitvallen, is daarentegen een groter probleem.
Ik heb mn haar 1 keer laten verven bij de kapper. Volgens mij zat het er toen veel te lang in, mn haar brak echt af waar de uitgroei was bijgewerkt :(. Ik ga het gewoon proberen en kijken hoe het uitvalt!
quote:scorpione schreef op 10 maart 2012 @ 00:25:

Ik heb mn haar 1 keer laten verven bij de kapper. Volgens mij zat het er toen veel te lang in, mn haar brak echt af waar de uitgroei was bijgewerkt :(. Ik ga het gewoon proberen en kijken hoe het uitvalt!Voila ! En hou je gewoon aan de vooropgestelde inwerktijd, dan gaat er echt niks mis hoor. Het resultaat is misschien niet helemaal je smaak, maar het gaat niks onmenselijks zijn hoor :-)
Doen hoor, vriendin van me zweert er al jaren bij.
Ik heb mijn haar daar ook een paar keer mee geverfd en bij een vriendin in het haar gedaan. Niks mis mee, prima spul. En in een flesje zit meer verf dan vele anderen merken dus dat is ook wel fijn.
Ik verf mijn haar ook met spul van het kruidvat.. niks mis mee en het is nog eens véél goedkoper ook nog..

Ik zeg, DOEN..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb pas mijn haar daarmee laten verven, prima hoor!

Degene die het voor me deed is kapster en ze raadt het iedereen in haar omgeving aan.
Ik heb een paar keer de kleur donkerblond gebruikt en vond het resultaat prima, mooie kleur! Verder gebruik ik Accent. Nog goedkoper en net zo prima. Is volgens mij ook bij het Kruidvat verkrijgbaar, maar zeker bij Trekpleister.
Vorige week nog gebruikt. Prima spul
Ik zeg Doen!!! Gebruik het echt al jaren. Deze blijft teminsten mooi in me haar zitten i.p.v de duurdere...
quote:veertjuh schreef op 10 maart 2012 @ 09:42:

Ik zeg Doen!!! Gebruik het echt al jaren. Deze blijft teminsten mooi in me haar zitten i.p.v de duurdere...Helemaal eens! Scheelt een hoop geld en is hartstikke goed, gebruik het ook al heel lang (sta op het punt het weer in m'n haar te smeren).
De laatste haarverfbeurt heb ik ook voor het eerst kruidvat geprobeerd; niets mis mee!

Ik had zelfs extra een lichte kleur aangehouden omdat bijna alle verf donkerder uitpakt als wat op het doosje staat.

Maar deze was echt exact hetzelfde als op het plaatje!

Prima verf!

Succes!
Heb verschillende blind tinten v kruidvatmerk en Hema gebruikt. Pakken bij mij erg goed en kleur bleef lang mooi.. Maar... Ik vond t ontieglijk stinken! En ik kreeg erg last van m'n hoofdhuid!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Prima verf! Gebruik het hier ook veel
Ik heb het ook eens gebruikt, maar mijn haar werd net stro =(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven