iemand ervaring met kruidvat haarverf?
zaterdag 10 maart 2012 om 00:24
Geen ervaring mee, want ik laat het altijd bij de kapper doen, uit gemakzucht.
Maar ik zou zeggen: Probeer die van het Kruidvat gewoon eens uit !
Valt het echt tegen (het gaat vast en zeker niet fluogroen uitslaan), dan kan je je nog altijd redden met een andere kleuring (eventueel wel bij de kapper dan).
Een haarkleur is niks definitiefs ! Een mislukte permanent die je haren doet uitvallen, is daarentegen een groter probleem.
Maar ik zou zeggen: Probeer die van het Kruidvat gewoon eens uit !
Valt het echt tegen (het gaat vast en zeker niet fluogroen uitslaan), dan kan je je nog altijd redden met een andere kleuring (eventueel wel bij de kapper dan).
Een haarkleur is niks definitiefs ! Een mislukte permanent die je haren doet uitvallen, is daarentegen een groter probleem.
zaterdag 10 maart 2012 om 00:29
quote:scorpione schreef op 10 maart 2012 @ 00:25:
Ik heb mn haar 1 keer laten verven bij de kapper. Volgens mij zat het er toen veel te lang in, mn haar brak echt af waar de uitgroei was bijgewerkt
. Ik ga het gewoon proberen en kijken hoe het uitvalt!Voila ! En hou je gewoon aan de vooropgestelde inwerktijd, dan gaat er echt niks mis hoor. Het resultaat is misschien niet helemaal je smaak, maar het gaat niks onmenselijks zijn hoor
Ik heb mn haar 1 keer laten verven bij de kapper. Volgens mij zat het er toen veel te lang in, mn haar brak echt af waar de uitgroei was bijgewerkt

zaterdag 10 maart 2012 om 09:43
zaterdag 10 maart 2012 om 10:06
zaterdag 10 maart 2012 om 11:07