Mode & Beauty alle pijlers

ik ben om

27-03-2012 21:56 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben helemaal om, kleding kopen in een webshop. Ik dacht eerst het zal allemaal wel niet goed zitten als ik het aan doe, maar ik heb het er toch op gewaagd. Ik heb een smash jurk gekocht groen en hij stond me helemaal goed! Waarom zou ik nog helemaal naar de stad gaan als ik het vanuit een stoel om 22.00 uur 's avonds ook kan bestellen! Geen parkeerkosten, pijn in mijn voeten ik ben helemaal om!
Foto!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En op je gemak passen, en niet in zo'n benauwd, stoffig en stinkend hok met gordijnen die niet helemaal dicht kunnen. En je weer aan moeten kleden voordat je een maat groter/kleiner/andere kleur uit het rek kunt pakken, omdat je maar 2 artikelen per keer in het pashokje mag hebben..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goh, spammen zonder link. Subtiel hoor
The time is now
Ik ben 2 jaar geleden ernstig ziek geweest,en was daardoor minder mobiel.

In die tijd heb ik ook het online shoppen ontdekt, rustig alles in winelmandje gooien,twijfelgevallen weer eruit,&bestellen.

Rustig thuis passen, wat niet past of tegenvalt weer in de retourdoos,die geef ik af bij appie als ik boodschappen ga doen.

Scheelt mij echt bergen geld,vroeger was ik te lui/geen tijd om mijn miskopen terug te gaan brengen en bleven ze ongedragen in de kast hangen

Inmiddels ben ik weer beter maar ga ik nog maar zelden de stad in om te winkelen,heb nu mijn favoriete webshops waar ik bestel..
Goh TO vertel, waar ben je zo goed geslaagd?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Banba schreef op 27 maart 2012 @ 22:08:

Goh, spammen zonder link. Subtiel hoor Die komt vast nog wel, we moeten nu allemaal smeken om een foto.
Ik heb ELKE keer via internet miskopen gehad helaas... En ik blijf proberen en geld uit geven maar alles gaat kapot, zit niet goed (weer extra verzendkosten) of zeurzeurzeurzeur.
quote:helene31 schreef op 27 maart 2012 @ 22:16:

[...]

Die komt vast nog wel, we moeten nu allemaal smeken om een foto. :lol:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Spammer, als je goed wilt spammen, steek er dan tenminste wat tijd in.

Forum minstens 2 maanden mee met nuttige bijdragen, meng je overal in, maak je bekend. Misschien, heel misschien wordt er dan wel op de link geklikt die je zo ongetwijfeld gaat plaatsen
'De Smashjurk, past iedereen, past altijd. Smash, voor wie zichzelf het beste gunt. Smash'
Nou, ik heb dus even gegoogeld, maar wat zijn die Smash jurkjes een ongelofelijke zaterdagmarktkraam uitverkoop jurken zeg!! Vre-se-lijk lelijk!!! Wat een paupertroep.

Een compete cheapo cheap rip off van desigual, wat er ook al niet uit ziet... En dan nog goedkoper ogend.
quote:Oriane schreef op 27 maart 2012 @ 23:12:

Nou, ik heb dus even gegoogeld, maar wat zijn die Smash jurkjes een ongelofelijke zaterdagmarktkraam uitverkoop jurkjes zeg!! Vre-se-lijk lelijk!!! Wat een paupertroep.Whahaha, ik had het zelf niet zo verwoord maar +1!
quote:linna schreef op 27 maart 2012 @ 23:15:

[...]

Whahaha, ik had het zelf niet zo verwoord maar +1!

Hello google stats...

Maar in dit geval meen ik het ook nog woord voor woord.
quote:Oriane schreef op 27 maart 2012 @ 23:17:

[...]

Hello google stats...

Maar in dit geval meen ik het ook nog woord voor woord.

Krijg het nu gelijk bovenaan zodra ik de S intik...

Nee, ook niets voor mij die Trash Smash jurkjes
.
quote:sisisi schreef op 27 maart 2012 @ 23:07:

'De Smashjurk, past iedereen, past altijd. Smash, voor wie zichzelf het beste gunt. Smash'

It's amazing Bill Dave Rupert!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:sisisi schreef op 27 maart 2012 @ 23:07:

'De Smashjurk, past iedereen, past altijd. Smash, voor wie zichzelf het beste gunt. Smash'Wat is dat voor wonderjurk? Zo'n garderobe wil ik ook wel.
wat een rare berichten schrijven sommige toch! Ik denk dat ze vol frustatie zitten ................... .
Denk je? Niet zo slimme zet joh! Google je jurkjes maar eens. Succes met de verkoop.
een vriendin van mij zei me dat ik me moest aanmelden op een forum dat is leuk......................maar ik word voor alles uitgemaakt. Ik snap er niks van.

Maar bedankt Viva echt gezellig zo'n forum
Dan had je de regeltjes even moeten lezen figaro. Dan weet je dat als je eerste bericht gelijk over een merk gaat, dit bericht gewoon als spam getypeerd wordt.
Ah vandaar al die aanvallers!
Ik ben ook om! Ik heb afgelopen week ook voor het eerst via een webshop besteld. Gisteren kwam het binnen. Ik heb een paar stukken terug gestuurd, maar het grootste deel was super leuk en heb ik gehouden!
Hahahhaa, dat model met die roze kippenkuif, geweldig!!!

Ik ben ook om, ik neem een enorme kuif + te dure print jurk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven