Jeans korter dan lengtemaat 28
zondag 31 oktober 2021 om 08:56
Ik ben gezegend met een paar korte volle benen.
En heel eerlijk ik ben het zat om broeken steeds korter te laten maken of om broeken om te slaan of naar binnen te vouwen.
Kortom ik ben opzoek naar een goed zittende jeans en de prijs is niet belangrijk.
Recentelijk heb ik een aantal broeken besteld met lengtemaat 28, helaas zijn deze allemaal te lang en ben nu dus opzoek naar jeans welke korter vallen dan lengtemaat 28.
In mijn broeken draag ik een maat 42 of een breedte maat 33
Recentelijk heb ik een paar broeken van de G-star in de lengtemaat 26 besteld en deze zitten wat betreft de lengte perfect, alleen ik vind ze in de taille dan weer te laag zitten en heb snel een spaarpot als ik buk
En heel eerlijk ik ben het zat om broeken steeds korter te laten maken of om broeken om te slaan of naar binnen te vouwen.
Kortom ik ben opzoek naar een goed zittende jeans en de prijs is niet belangrijk.
Recentelijk heb ik een aantal broeken besteld met lengtemaat 28, helaas zijn deze allemaal te lang en ben nu dus opzoek naar jeans welke korter vallen dan lengtemaat 28.
In mijn broeken draag ik een maat 42 of een breedte maat 33
Recentelijk heb ik een paar broeken van de G-star in de lengtemaat 26 besteld en deze zitten wat betreft de lengte perfect, alleen ik vind ze in de taille dan weer te laag zitten en heb snel een spaarpot als ik buk
zondag 31 oktober 2021 om 09:11
zondag 31 oktober 2021 om 09:34
zondag 31 oktober 2021 om 09:38
Dat klopt helaas niet. Dat zoekresultaat laat namelijk alle beschikbare jeans zien met breedtemaat 33, ongeacht de lengtemaat.
Je moet bij de filters daarom niet de maat maar de lengtemaat selecteren (heel verwarrend in inches of centimeters). Dan krijg je beduidend minder resultaten: slechts 1 of 2.
Altijd van je afsnijden
zondag 31 oktober 2021 om 09:52
Ik zag later inderdaad dat er dan toch weer andere lengtematen tussen staan. En dat ook de gewone en jeansmaten door elkaar staan.onzichtbarevrouw schreef: ↑31-10-2021 09:38Dat klopt helaas niet. Dat zoekresultaat laat namelijk alle beschikbare jeans zien met breedtemaat 33, ongeacht de lengtemaat.
Je moet bij de filters daarom niet de maat maar de lengtemaat selecteren (heel verwarrend in inches of centimeters). Dan krijg je beduidend minder resultaten: slechts 1 of 2.
zondag 31 oktober 2021 om 10:22
TO schrijft dat ze het juist zat is om broeken steeds korter te laten maken.ca726647543 schreef: ↑31-10-2021 10:02Moet het alleen maar korter zijn? Dan zou je het nog kunnen laten aanpassen bij een kleermaker. Niet altijd even makkelijk met een jeanszoom, maar wel mogelijk.
Altijd van je afsnijden
dinsdag 2 november 2021 om 16:09
met alle respect maar : ik ben zelf ook een kleintje en ik snap eigenlijk best dat er wienig tot geen broeken te koop zijn in lengte maat korter dan 28. 28 is al echt wel kort. Als je een broek in L28 korter laat maken zal er nagenoeg niks veranderen aan het model dus ik vrees dat je er gewoon mee moet leven.
dinsdag 2 november 2021 om 16:10
donderdag 4 november 2021 om 06:13
Hier ga ik naar kijkenBroccoliBloemkool123 schreef: ↑02-11-2021 20:34Levi's heeft meerdere modellen met een lengte maat 26 of 27. De 501 crop is een mooi model!