Mode & Beauty alle pijlers

Jeans korter dan lengtemaat 28

31-10-2021 08:56 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gezegend met een paar korte volle benen.
En heel eerlijk ik ben het zat om broeken steeds korter te laten maken of om broeken om te slaan of naar binnen te vouwen.
Kortom ik ben opzoek naar een goed zittende jeans en de prijs is niet belangrijk.
Recentelijk heb ik een aantal broeken besteld met lengtemaat 28, helaas zijn deze allemaal te lang en ben nu dus opzoek naar jeans welke korter vallen dan lengtemaat 28.
In mijn broeken draag ik een maat 42 of een breedte maat 33
Recentelijk heb ik een paar broeken van de G-star in de lengtemaat 26 besteld en deze zitten wat betreft de lengte perfect, alleen ik vind ze in de taille dan weer te laag zitten en heb snel een spaarpot als ik buk :facepalm:
Bij o.a. wehkamp kun je filteren op maat 33/26. Ik krijg 184 resultaten.
Pelle schreef:
31-10-2021 09:01
Ow serieus.. ik heb echt overal zitten zoeken
Je kan ook nog bij de cropped jeans kijken, die vallen ook korter.
Ik had er per ongeluk 1 besteld die voor mij zo'n 10-15 centimeter korter viel dan een gewone jeans, en ik heb maat 40 en lengtemaat 30.
Die zouden dan misschien voor jou de goede lengte kunnen hebben.
"De meeste mensen deugen"
Cropped of ankle jeans zoeken. Ik hoef nooit wat in te nemen met mijn maat 48 en 1 meter 60. Ik heb zelfs jeans die serieus 'cropped' zitten.
Noisy may Curve vallen breed en kort, en ik zweer bij h&m high waisted straight ankle.
Maar ook de skinny in ankle zitten bij mij perfect van de h&m.
Pelle schreef:
31-10-2021 09:01
Dat klopt helaas niet. Dat zoekresultaat laat namelijk alle beschikbare jeans zien met breedtemaat 33, ongeacht de lengtemaat.

Je moet bij de filters daarom niet de maat maar de lengtemaat selecteren (heel verwarrend in inches of centimeters). Dan krijg je beduidend minder resultaten: slechts 1 of 2.
Altijd van je afsnijden
De korte versie van de broeken bij wehkamp kan je ook selecteren. Er zijn merken die kort als maar hebben.

Ik heb altijd de goedkope van c&a. Zitten perfect bij mij. Hoge taille en korte pijpen.
onzichtbarevrouw schreef:
31-10-2021 09:38
Dat klopt helaas niet. Dat zoekresultaat laat namelijk alle beschikbare jeans zien met breedtemaat 33, ongeacht de lengtemaat.

Je moet bij de filters daarom niet de maat maar de lengtemaat selecteren (heel verwarrend in inches of centimeters). Dan krijg je beduidend minder resultaten: slechts 1 of 2.
Ik zag later inderdaad dat er dan toch weer andere lengtematen tussen staan. En dat ook de gewone en jeansmaten door elkaar staan.
Moet het alleen maar korter zijn? Dan zou je het nog kunnen laten aanpassen bij een kleermaker. Niet altijd even makkelijk met een jeanszoom, maar wel mogelijk.
ca726647543 schreef:
31-10-2021 10:02
Moet het alleen maar korter zijn? Dan zou je het nog kunnen laten aanpassen bij een kleermaker. Niet altijd even makkelijk met een jeanszoom, maar wel mogelijk.
TO schrijft dat ze het juist zat is om broeken steeds korter te laten maken.
Altijd van je afsnijden
met alle respect maar : ik ben zelf ook een kleintje en ik snap eigenlijk best dat er wienig tot geen broeken te koop zijn in lengte maat korter dan 28. 28 is al echt wel kort. Als je een broek in L28 korter laat maken zal er nagenoeg niks veranderen aan het model dus ik vrees dat je er gewoon mee moet leven.
Hecamel schreef:
31-10-2021 09:45
De korte versie van de broeken bij wehkamp kan je ook selecteren. Er zijn merken die kort als maar hebben.

Ik heb altijd de goedkope van c&a. Zitten perfect bij mij. Hoge taille en korte pijpen.
zitten mij ook goed maar de K lengte van C en A is ongeveer lengte 30
toch nog een tip: kijk ook eens bij Asos, die hebben een flinke petite collectie.
Levi's heeft meerdere modellen met een lengte maat 26 of 27. De 501 crop is een mooi model!
guppekop schreef:
02-11-2021 16:10
toch nog een tip: kijk ook eens bij Asos, die hebben een flinke petite collectie.
Maar petite strookt vaak niet met stevige benen en maar 42.
anoniem_407909 wijzigde dit bericht op 04-11-2021 09:23
0.23% gewijzigd
BroccoliBloemkool123 schreef:
02-11-2021 20:34
Levi's heeft meerdere modellen met een lengte maat 26 of 27. De 501 crop is een mooi model!
Hier ga ik naar kijken
cleo schreef:
03-11-2021 21:48
Maar petite strookt vaak niet met stevige benen en maar 42.
klopt op zich alleen bij asos is het volgens mij enkel een aanduiding voor kleine mensen ;-) soort tegenhanger van Tall

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven