Jubeltenen
zaterdag 19 mei 2012 om 10:40
De nagels van mijn grote tenen staan een beetje omhoog en dit vind ik niet mooi. Ik hou ze altijd kort om te voorkomen dat mijn sokken stuk gaan en zodat het zo min mogelijk opvalt.
Mijn vraag is of er manieren zijn waarop dit is te 'corrigeren' zodat mijn teennagels gewoon plat liggen (zoals de rest van mijn teennagels).
Mijn vraag is of er manieren zijn waarop dit is te 'corrigeren' zodat mijn teennagels gewoon plat liggen (zoals de rest van mijn teennagels).
zaterdag 19 mei 2012 om 10:52
quote:maryni83 schreef op 19 mei 2012 @ 10:48:
Ik heb ze ook! Heb al een hoop schoenen moeten weggooien die verder nog perfect waren, maar waar een mooie scheur was gekomen op de plaats van mijn grote teen..
Volgens mij niks aan te doen dan inderdaad nagels kort houden.Heb ik ook! Juist bij de fijnste zomerschoenen (soort van ballerina's, maar dan mét fijn voetbed) en die kan ik nu nergens meer vinden...
Ik heb ze ook! Heb al een hoop schoenen moeten weggooien die verder nog perfect waren, maar waar een mooie scheur was gekomen op de plaats van mijn grote teen..
Volgens mij niks aan te doen dan inderdaad nagels kort houden.Heb ik ook! Juist bij de fijnste zomerschoenen (soort van ballerina's, maar dan mét fijn voetbed) en die kan ik nu nergens meer vinden...
zaterdag 19 mei 2012 om 10:55
@maryni, wat balen dat het je een hoop schoenen hebt moeten weggooien door je jubeltenen
Dat heb ik nog nooit hoeven doen. Geen 'gewone' schoenen in ieder geval, wel van die (dure) soepele turnschoentjes
Hebben jullie het overigens ook alleen aan jullie grote tenen of hebben jullie meerdere jubeltenen?
Hebben jullie het overigens ook alleen aan jullie grote tenen of hebben jullie meerdere jubeltenen?
zaterdag 19 mei 2012 om 10:59
Het waren gelukkig niet de duurste schoenen
Echt leer rekt meestal wel mee namelijk.
Inderdaad meestal van die ballerina's, die hebben ook nog eens zo'n extreem platte voorkant!
Ik heb het alleen aan mijn grote tenen, tenminste: van de rest heb ik geen last en weet ook niet of die nou gemiddeld meer omhoog staan dan andermans tenen.
Echt leer rekt meestal wel mee namelijk.
Inderdaad meestal van die ballerina's, die hebben ook nog eens zo'n extreem platte voorkant!
Ik heb het alleen aan mijn grote tenen, tenminste: van de rest heb ik geen last en weet ook niet of die nou gemiddeld meer omhoog staan dan andermans tenen.
dinsdag 22 mei 2012 om 23:00
Dit lijkt voer voor een tenenlezer. Heb daar een boek over geleend en het snel weer terug gebracht.
Er is ook een site tenenlezen.com (???) maar is alweer een tijd geleden en ook het boek. Was wel grappig om door te bladeren en die grote grote teen....
Ik heb ondertussen trouwens een merk ontdekt waarbij mijn voeten en mijn tenen voldoende ondersteuning en ruimte krijgen. Het lijkt alsof dat een positieve werking heeft op de stand ervan.
Heb vandaag een schoen met hak gevonden die lekker zit, loopt en ook nog vrouwelijk is. Niet zo akelig duur ook.
Maar.. moet nog een keer terug omdat het vandaag dikke voeten weer was.