Mode & Beauty alle pijlers

Jubeltenen

19-05-2012 10:40 14 berichten
De nagels van mijn grote tenen staan een beetje omhoog en dit vind ik niet mooi. Ik hou ze altijd kort om te voorkomen dat mijn sokken stuk gaan en zodat het zo min mogelijk opvalt.

Mijn vraag is of er manieren zijn waarop dit is te 'corrigeren' zodat mijn teennagels gewoon plat liggen (zoals de rest van mijn teennagels).
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er niets aan te doen... Ik heb ook jubeltenen en heb er tot nu toe geen 'remedie' voor gevonden. Hoort bij mij
Je kunt ze vastlijmen aan de andere tenen.
Ik heb ze ook! Heb al een hoop schoenen moeten weggooien die verder nog perfect waren, maar waar een mooie scheur was gekomen op de plaats van mijn grote teen..

Volgens mij niks aan te doen dan inderdaad nagels kort houden.
quote:maryni83 schreef op 19 mei 2012 @ 10:48:

Ik heb ze ook! Heb al een hoop schoenen moeten weggooien die verder nog perfect waren, maar waar een mooie scheur was gekomen op de plaats van mijn grote teen..

Volgens mij niks aan te doen dan inderdaad nagels kort houden.Heb ik ook! Juist bij de fijnste zomerschoenen (soort van ballerina's, maar dan mét fijn voetbed) en die kan ik nu nergens meer vinden...
@maryni, wat balen dat het je een hoop schoenen hebt moeten weggooien door je jubeltenen :( Dat heb ik nog nooit hoeven doen. Geen 'gewone' schoenen in ieder geval, wel van die (dure) soepele turnschoentjes

Hebben jullie het overigens ook alleen aan jullie grote tenen of hebben jullie meerdere jubeltenen?
Het waren gelukkig niet de duurste schoenen

Echt leer rekt meestal wel mee namelijk.

Inderdaad meestal van die ballerina's, die hebben ook nog eens zo'n extreem platte voorkant!

Ik heb het alleen aan mijn grote tenen, tenminste: van de rest heb ik geen last en weet ook niet of die nou gemiddeld meer omhoog staan dan andermans tenen.
Verdomt, nu weet ik eindelijk wat jubeltenen zijn

Heb ik jaren over lopen tobben haha
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hamer?
quote:kettle schreef op 19 mei 2012 @ 12:07:

Hamer?Al geprobeerd, maar dan krijg je van die lelijke vlekken in je sokken.
Heb het ook. Op een gegeven moment zie je ze gewoon door je schoenen. Maar niks aan te doen denk ik.
Ik heb ook jubeltenen. En niet te zuinig. Mijn derde teen buigt naar binnen toe en zit als het ware onder de tweede teen (die naast de grote). De nagel van teen nummer drie kan ik niet zien, die zit verstopt.
Blusher schreef op 21 mei 2012 @ 22:10:

Ik heb ook jubeltenen. En niet te zuinig. Mijn derde teen buigt naar binnen toe en zit als het ware onder de tweede teen (die naast de grote). De nagel van teen nummer drie kan ik niet zien, die zit verstopt.

Dit lijkt voer voor een tenenlezer. Heb daar een boek over geleend en het snel weer terug gebracht. :-$

Er is ook een site tenenlezen.com (???) maar is alweer een tijd geleden en ook het boek. Was wel grappig om door te bladeren en die grote grote teen....

Ik heb ondertussen trouwens een merk ontdekt waarbij mijn voeten en mijn tenen voldoende ondersteuning en ruimte krijgen. Het lijkt alsof dat een positieve werking heeft op de stand ervan.

Heb vandaag een schoen met hak gevonden die lekker zit, loopt en ook nog vrouwelijk is. Niet zo akelig duur ook.

Maar.. moet nog een keer terug omdat het vandaag dikke voeten weer was.
mensen die hun hardloopschoenen kapot lopen laten vaak een heel dun stukje leer aan de binnenkant van de schoen lijmen tegen het open schuren van de schoen. Een stukje stevig tape werkt ook. Misschien dat dit bij gewone schoenen ook werkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven