Mode & Beauty alle pijlers

Jurk verkleinen

23-05-2022 15:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje voor de handige naai-Viva-vrouwen.

Ik heb een superleuke jurk / tuniek gekocht maar ben enorm aan het twijfelen.

Hij zit tot met de borsten heel mooi, maar onder mijn borsten is er gigantisch veel stof. Ik lijk daardoor dikker dan ik al ben O_o en dat wil ik natuurlijk niet :)

Als ik een riempje er om doe dan is het nog geen gezicht, gewoonweg omdat er heel veel stof zit onder de riem.

Kan dit eenvoudig smaller gemaakt worden? Door een naaister? Of is dit te spannend?

Het is een jurk met print.
Dat ligt aan het model.
Laat het innemen door een naaister en klaar.
Even naar de kleermaker. Dan kan hij wel zien of het kan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Maatje kleiner?
sosofie schreef:
23-05-2022 16:14
Dat ligt aan het model.
Heeeel wijd, bij armen en schouders wel netjes sluitend. Er zitten naden in de zij.
MarianneenairaM schreef:
23-05-2022 16:16
Laat het innemen door een naaister en klaar.

Idd Marianne en madelief. Ik moet even langs. Is het meest handig en verstandig. Slotje dan maar.
Hiervoor moet je even langs het plaatselijke naaiatelier, daar kunnen ze je vertellen wat mogelijk is en hoeveel het kost.
Mika2022 schreef:
23-05-2022 16:29
Maatje kleiner?

Ja, ik heb nu een maat kleiner. Nog een maat kleiner werd te krap bij schouders en borsten.
Ja joh super simpel, dan nemen ze hem gewoon wat in op de zijnaden. Ik doe dat zelf maar naai al jaren. Maar je moet ff weten waar je wel en niet inneemt en hoeveel. Dus idd ff langs de kleermaker en dat komt vast goed
Desayuno schreef:
23-05-2022 16:56
Ja joh super simpel, dan nemen ze hem gewoon wat in op de zijnaden. Ik doe dat zelf maar naai al jaren. Maar je moet ff weten waar je wel en niet inneemt en hoeveel. Dus idd ff langs de kleermaker en dat komt vast goed

Super. Ga ik doen. Bedankt voor de reacties :redrose:
Klinkt als iets dat vrij eenvoudig door een kleermaker kan worden aangepast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven