Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit aan naar een bruiloft in de kerk?

11-09-2019 09:57 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
*Het is al opgelost. Ik ga een vestje erover dragen*

Hoi! Ik heb zometeen voor het eerst een bruiloft. Deze vindt plaats in de kerk. Ik had mijn gelovige collega al gevraagd of mijn outfit wel geschikt was en zij vond van wel. Ook mijn vrienden zeiden dat het prima kon. Maar ik twijfel toch. Kan je met blote schouders in de kerk verschijnen? Ik heb ook een tattoeage op mijn bovenarm. Ik twijfel nu toch zo vlak van te voren.

Betreft deze top: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0803315001.html
en deze rok: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0757748002.html
aardvarkentje wijzigde dit bericht op 11-09-2019 11:16
20.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
clemance schreef:
11-09-2019 10:50
Christus wat lelijk, bovendien is het heel de dag 16 graden met buien, de winkels hangen vol met leuke najaars-kleding, ook bij H&M hebben ze zeker een feestelijker en gekleder jurkje in een mooie passende kleur (wit en lichtgroen, half september?), met mouwen en die je de rest van het najaar ook nog kan dragen.
Ja ieder zijn eigen mening natuurlijk. September is het eind van de zomer. Groen en wit is een prima kleurtje voor de zomer. Ook voor de winter tevens. Wat maakt dat eigenlijk uit. Als het maar mooi bij elkaar staat.
Staat prima. Goeie bril ook :heart:
Alle reacties Link kopieren
Doe maar wel het vestje.
Al een account? Log dan hier in.
clemance schreef:
11-09-2019 10:57
Met zo'n figuur zou ik naakt gaan.
:lol:
Die rok is leuk joh, en dat vest combineert er leuk bij. Ik zou voor een andere top gaan en een paraplu erbij kopen.
yasmijn schreef:
11-09-2019 10:58
Doe maar wel het vestje.
Dit. En die kleur kan prima.
Jammer van het plakplaatje maar dat is ook maar smaak.

Prima, huidskleurige bh eronder en gaan.
Ik vind het geen blote schouders hebben, maar blote armen. Dat kan prima. Leuke outfit!
Alle reacties Link kopieren
In een Christelijk gereformeerde kerk kan dit echt niet. In een katholieke kerk wel, maar ik zou het niet doen (ben zelf RK maar doe er niets mee).

Alleen in een kerk is het ook vaak koud dus ook om praktische redenen zou ik een vestje, jasje aandoen.

Oeps mosterd, zie nu je bericht pas over je vestje. Goed plan en alvast veel plezier die dag!
angelica1408 wijzigde dit bericht op 11-09-2019 11:01
15.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tevens ging dit topic niet over of het leuk was. Maar over of het gepast was voor de kerk. Dus leuk dat iedereen er wat van vindt. Positief of negatief. Maar dat was eigenlijk niet aan de orde.
Alle reacties Link kopieren
angelica1408 schreef:
11-09-2019 10:59
In een Christelijk gereformeerde kerk kan dit echt niet. In een katholieke kerk wel, maar ik zou het niet doen (ben zelf RK maar doe er niets mee).

Alleen in een kerk is het ook vaak koud dus ook om praktische redenen zou ik een vestje, jasje aandoen.
Dankjewel, dan ga ik een vestje dragen. Ik wil niemand voor het hoofd stoten.
Aardvarkentje schreef:
11-09-2019 11:01
Dankjewel, dan ga ik een vestje dragen. Ik wil niemand voor het hoofd stoten.
Slim.
Veel plezier vandaag!
Alle reacties Link kopieren
clemance schreef:
11-09-2019 10:57
Met zo'n figuur zou ik naakt gaan.
Zou wel een stunt zijn ja.
Alle reacties Link kopieren
Aardvarkentje schreef:
11-09-2019 11:01
Dankjewel, dan ga ik een vestje dragen. Ik wil niemand voor het hoofd stoten.
Bij de koffie zou je het vestje wel gewoon uit kunnen doen he, ook al is dat in het kerkgebouw. Het gaat echt om de ceremonie waar het eventueel niet gepast is, niet om het hele gebouw.
Dus als je het warm hebt en/of je je mooie outfit wil showen, gewoon vestje wegleggen als je bij de koffie bent :-)
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-09-2019 10:01
Ik zou desnoods een stola of een sjaal omslaan in de kerk.
Kan prima hoor! Ik zit wekelijks in zo’n kerk en daar komt van alles voorbij.
Het enige punt.. het is toch helemaal niet warm? Ik zou het zelf erg koud krijgen en kerken zijn vaak ook niet heel warm.
Knap dat H&M een rok op een modefoto er lelijker uit kan laten zien dan op een kiekje met een telefoon met slecht licht. TO, je ziet er hartstikke goed uit, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ziet er leuk uit zo TO! Vestje voor de schoudertjes en de kou en veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
niet goed gelezen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Nu we toch bezig zijn, en iemand naar de schoenen vroeg. ;)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch vrij vaak meegesleurd naar de kerk, maar zomers zat ik daar gewoon met blote schouders hoor. Spaghettibandjes, rokjes. Geen enkel probleem.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
11-09-2019 11:08
Knap dat H&M een rok op een modefoto er lelijker uit kan laten zien dan op een kiekje met een telefoon met slecht licht. TO, je ziet er hartstikke goed uit, veel plezier!
Gek is dat hè. Meestal is het andersom. Dan lijkt het heel wat op de foto en dan zie je in het echt en dan is het echt niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Mooi hoor, vestje kan ook prima.
Zou wel de laatste foto's weghalen, je bent mooi maar ook herkenbaar zo. :)

Angelica; ik ben zelf geen 'kerk-kenner'. Als jij RK bent, hoe weet je dan zo zeker dat blote armen in elke gereformeerde kerk ongepast zijn?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Oh wow, die laarsjes. Super gaaf!
Alle reacties Link kopieren
Die schoenen. :flirting:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Aardvarkentje schreef:
11-09-2019 10:42
Misschien als ik zo nog tijd heb dat ik nog een donkerblauw vestje ga kopen. Bedankt allemaal. Zal het wel laten weten zo. Ik had ook al geen tasje dus die heb ik gisterenavond nog besteld bij de Wehkamp die moet ik zo ook nog ophalen bij het afhaalpunt. Normaal ben ik zo goed voorbereid ook.
Neem wat euro's mee voor de collecte.
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven