Kapper heeft mijn haar verpest $&%*&
woensdag 23 december 2009 om 22:16
Ik heb een bos krullen geknipt in een bob, dus een best wel lange bob, anders is het geen gezicht, want het krult nog wat op.
Wat een beetje uit model, dus ik terug naar de kapper, verteld wat ik wilde, ook verteld dat ik het niet fohn en verteld hoe lang de voorkant moet blijven.
Heeft ze het achter zo kort gemaakt dat mijn hele kapsel verpest is en mijn haar niet eens meer kan krullen :S:S:S. Ik voel me net een militair aan de achterkant :S. Probleem is dat je dat pas achteraf ziet, anders had ik er wel wat van gezegd :S.
Thuis nog geprobeerd er iets van te maken, maar het is echt verpest. Ik kan het stijl maken, dan is het aan de voorkant acceptabel. Natuurlijk een ramp met dit weer dus halverwege de dag heb ik een vage slag in mijn veels te korte haar.
Ik vanochtend terug gegaan, gezegd dat ik het geen gezicht vind en dat ik mijn geld terug wil. Uitgelegd dat ik geen krul meer over heb enkel een bos pluis. Ze vond het goed staan en wilde me mijn geld niet teruggeven! Ze wilde wel tot een andere oplossing komen, gratis shampoo, gratis knipbeurt etc. Ik heb gezegd dat niemand meer met zijn handen aan mijn haar zit en dat ik aan shampoo niks heb met zo weinig haar.
Uiteindelijk ruzie gemaakt en mijn geld terug gegeven, maar grrrrrrrr. Alsof het niet erg genoeg is dat ik een paar maanden voor lul moet lopen.
Moest ff mijn ei kwijt, verder wel eens iemand zoiets meegemaakt?
Wat een beetje uit model, dus ik terug naar de kapper, verteld wat ik wilde, ook verteld dat ik het niet fohn en verteld hoe lang de voorkant moet blijven.
Heeft ze het achter zo kort gemaakt dat mijn hele kapsel verpest is en mijn haar niet eens meer kan krullen :S:S:S. Ik voel me net een militair aan de achterkant :S. Probleem is dat je dat pas achteraf ziet, anders had ik er wel wat van gezegd :S.
Thuis nog geprobeerd er iets van te maken, maar het is echt verpest. Ik kan het stijl maken, dan is het aan de voorkant acceptabel. Natuurlijk een ramp met dit weer dus halverwege de dag heb ik een vage slag in mijn veels te korte haar.
Ik vanochtend terug gegaan, gezegd dat ik het geen gezicht vind en dat ik mijn geld terug wil. Uitgelegd dat ik geen krul meer over heb enkel een bos pluis. Ze vond het goed staan en wilde me mijn geld niet teruggeven! Ze wilde wel tot een andere oplossing komen, gratis shampoo, gratis knipbeurt etc. Ik heb gezegd dat niemand meer met zijn handen aan mijn haar zit en dat ik aan shampoo niks heb met zo weinig haar.
Uiteindelijk ruzie gemaakt en mijn geld terug gegeven, maar grrrrrrrr. Alsof het niet erg genoeg is dat ik een paar maanden voor lul moet lopen.
Moest ff mijn ei kwijt, verder wel eens iemand zoiets meegemaakt?
vrijdag 25 december 2009 om 22:54
quote:Linnielin schreef op 23 december 2009 @ 22:28:
Is niks mis met militair zijn en er zijn vervelendere dingen denk ik dan.
Ik heb het anders ook zo opgevat als Pakske.
Zo kun je dan wel op elk topic reageren... er zijn altijd ergere zaken...
Anyway...
TO, mega%^$#% dat je haar verkl**t is. Ook mij is dat 2x gebeurd. Veel speldjes gebruiken tot je er weer wat mee kunt, veel succes met geduldig zijn.
Is niks mis met militair zijn en er zijn vervelendere dingen denk ik dan.
Ik heb het anders ook zo opgevat als Pakske.
Zo kun je dan wel op elk topic reageren... er zijn altijd ergere zaken...
Anyway...
TO, mega%^$#% dat je haar verkl**t is. Ook mij is dat 2x gebeurd. Veel speldjes gebruiken tot je er weer wat mee kunt, veel succes met geduldig zijn.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 30 december 2009 om 12:37
Praat me er niet van, zelfs als je een plaatje meeneemt, wordt het toch weer helemaal anders. Vertrouw geen kapper meer. Hou het maar gewoon lekker saai halflang en laat alleen nog maar highlights zetten, want met verven krijg ik ook weer een andere kleur dan de bedoeling was. Je kunt je zo rot voelen met zo'n mislukt kapsel. Vreselijk! Hoop voor je dat het snel weer groeit en je er weer wat mee kunt. Zonde van je krullen ook!
woensdag 30 december 2009 om 12:39
Herkenbaar. Een tijdje geleden ben ik naar de kapper geweest en was mijn vaste kapster er niet. Werd ik door een ander geknipt die het hele model, waar ik al maanden voor aan het sparen was, ook verknipte (hoe het kon gebeuren, geen idee!). Ik dacht ook eerst dat ik er dan maar aan moest wennen, maar ben na meer dan twee weken teruggegaan. Ik kreeg toen een gratis knipbeurt van mijn vaste kapster en ben nu weer erg tevreden.
Afgezien daarvan klinkt het kapsel wat je nu hebt wel heel erg leuk .
Afgezien daarvan klinkt het kapsel wat je nu hebt wel heel erg leuk .
zaterdag 2 januari 2010 om 17:35
Na bijna iedere trendy kapper in rotterdam te hebben bezocht ben ik nu weer terug bij mijn eigen kapper hier in de buurt en mijn haar ziet er na bijna een jaar weer een stuk beter uit.
Hij is fel tegen snijden en inknippen wat die moderne kappers wel deden met mijn dunnen stijle haar.
Dan maar minder trendy, maar ik zie er nu niet meer uit als een vogelverschrikker....
Hij is fel tegen snijden en inknippen wat die moderne kappers wel deden met mijn dunnen stijle haar.
Dan maar minder trendy, maar ik zie er nu niet meer uit als een vogelverschrikker....
zaterdag 2 januari 2010 om 18:40
Wat goed Applemousse dat je terug bent gegaan en net zo lang vol hebt gehouden tot je je geld terug kreeg!
Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb nu (afkloppen!) een hele jonge kapster die gewoon ontzettend goed knipt. Ik vind het doodeng om haar te vertrouwen, maar ze doet het top. (Ergens zweeft nog een topic waarin ik klaag over kappers: begin vorig jaar knipte een kapster een Audrey Hepburn kapsel bij mij, terwijl ik een ronde toet heb). En nee, ik durfde mijn geld niet terug te vragen, ben gewoon niet meer teruggegaan.
Sterkte met het terugaangroeien en gelukkig wordt het de komende tijd koud, zodat je een muts op kan doen.
Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb nu (afkloppen!) een hele jonge kapster die gewoon ontzettend goed knipt. Ik vind het doodeng om haar te vertrouwen, maar ze doet het top. (Ergens zweeft nog een topic waarin ik klaag over kappers: begin vorig jaar knipte een kapster een Audrey Hepburn kapsel bij mij, terwijl ik een ronde toet heb). En nee, ik durfde mijn geld niet terug te vragen, ben gewoon niet meer teruggegaan.
Sterkte met het terugaangroeien en gelukkig wordt het de komende tijd koud, zodat je een muts op kan doen.
zaterdag 2 januari 2010 om 18:49
Oooh het is zo rot als je haar verkeerd geknipt voelt! Maar hoe zit het nu dan? Ik had het van de zomer. Mijn haar groeit ook als crazy en het was net weer lekker lang. Dan begint het altijd te kriebelen... Dus ik naar de kapper die mijn haar ook wel eens kleurt met natuurlijke producten. Normaal ging ik naar een ander die me knipte. Ik wilde dat ze het iets bijpuntte en dat ze het iets luchtiger knipte, maar geen echte lagen!! Heb al eerder zo'n sjonnie kapsel gehad. Ik wilde ook een grote lok van voren.
Bij de eerste knip zat ik al stijf op mijn stoel, ze begon de eerste 'laag' boven mijn schouders, terwijl de rest van mijn haar zeg maar over mijn borsten viel. Kortom: ik was opgeknipt als een poedel en toen ze aan de lok wilde beginnen ging ik bijna huilen. Ze mocht niet meer verder van me haha. Nu kan er ik om lachen, een paar maanden terug niet.
Bij de eerste knip zat ik al stijf op mijn stoel, ze begon de eerste 'laag' boven mijn schouders, terwijl de rest van mijn haar zeg maar over mijn borsten viel. Kortom: ik was opgeknipt als een poedel en toen ze aan de lok wilde beginnen ging ik bijna huilen. Ze mocht niet meer verder van me haha. Nu kan er ik om lachen, een paar maanden terug niet.
zaterdag 2 januari 2010 om 19:03
Ik heb ook een aardige bos krullen en bij mijn laatste knipbeurt ben ik naar een andere kapper gegaan omdat mijn vorige kapster mijn haar te lang hield (vond zij mooier staan). Ik zie mezelf nog zitten in die stoel. En ik zie die schaar nog op me af komen. Ik had nog wel laten zien hoeveel ik eraf wilde hebben, heel duidelijk aangegeven. Nou, hij neemt een haal met die schaar en knipt minstens het dubbele van wat ik had aangewezen. Ik grijp meteen naar die plek op mijn hoofd, waardoor hij bijna in zijn vingers knipt. Ik ben niet gauw verbouwereerd maar ik heb geen woord kunnen uitbrengen. Toen hij klaar was, maakte hij de opmerking "zo, dat ziet er stuk vlotter uit". Ik had een pagekopje met een kwart krul erin. Het zag er niet uit. Gelukkig groeit mijn haar snel maar vraag me wel af waarom sommige kappers nou gewoon niet kunnen doen wat je ze vraagt.