Mode & Beauty alle pijlers

Kapper

18-06-2015 13:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar welke kapper gaan jullie en waarom?
Sarah O'Brien Hair Design. Omdat ze mijn haar goed knipt.

En nu?
Brainwash, lekker goedkoop!

en nu inderdaad??
De kapper om de hoek. Omdat ze fantastisch is, met me meedenkt, niet bang is om de waarheid te vertellen en omdat ik daar met mijn brakke hoofd kan zitten en erop kan vertrouwen dat ze het niet verknalt. Bovendien heeft ze het broodnodige inzicht wat mij ontbreekt. Als ik zeg dat ze maar iets moet doen kom ik elke keer weer buiten met een fantastisch kapsel wat ook nog eens bij de vorm van mijn gezicht past en waar ik ook nog eens niets aan hoef te doen.

Ik kwam haar ooit tegen bij de tien euro kapper. We raakten aan de praat en er was een klik. Ze zou wel weten wat ze met haar als mij zou doen en aangezien ik dat niet weet mag ze haar gang gaan. Inmiddels werkt ze bij een prijzigere kapsalon maar ik blijf trouw met haar mee verhuizen.
En jij?
Ik ga naar de kapster in mijn eigen straat. Ik ben er pas een keer geweest, maar ik ga zeker terug omdat ze precies deden wat ik wilde: alleen de beschadigde punten wegknippen en verder niks. Ik heb lang haar in laagjes en wil hetzelfde kapsel houden, maar dan langer.
Kinki, al jaren bij de zelfde. Ik heb lang, erg dik en krullend haar. En zij doen dat fantastisch. Ook vind ik de salon gewoon erg leuk
Een hele goede kapper. Wel iets duurder, maar hij neemt ruim de tijd en mijn haar blijft maanden goed zitten. Dus het geldt dubbel en dwars waard.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Gewoon de kapper in het dorp. Eindelijk iemand gevonden die mijn haar knipt precies zoals ik het wil hebben.
Twee maanden geleden hebben twee kappers binnen één week onafhankelijk van elkaar mijn haar verprutst. Ik heb de laatste foute sprieten zelf geknipt en heb me voorgenomen dat ik nooit weer naar de kapper ga.
Ik heb al jaren een jonge thuiskapster, op haar 22e is ze voor zichzelf begonnen, en nu 8 jaar later komt ze nog steeds om de 6 weken. Ze denkt mee, volgt haar cursussen en komt met leuke ideeën. Moet zeggen dat ik huiverig was voor een thuiskapster, het heeft toch een beetje een stoffig-watergolf imago.

Ik ben blij met haar, en het is altijd leuk als ze weer komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven