Kapper
donderdag 18 juni 2015 om 13:18
De kapper om de hoek. Omdat ze fantastisch is, met me meedenkt, niet bang is om de waarheid te vertellen en omdat ik daar met mijn brakke hoofd kan zitten en erop kan vertrouwen dat ze het niet verknalt. Bovendien heeft ze het broodnodige inzicht wat mij ontbreekt. Als ik zeg dat ze maar iets moet doen kom ik elke keer weer buiten met een fantastisch kapsel wat ook nog eens bij de vorm van mijn gezicht past en waar ik ook nog eens niets aan hoef te doen.
Ik kwam haar ooit tegen bij de tien euro kapper. We raakten aan de praat en er was een klik. Ze zou wel weten wat ze met haar als mij zou doen en aangezien ik dat niet weet mag ze haar gang gaan. Inmiddels werkt ze bij een prijzigere kapsalon maar ik blijf trouw met haar mee verhuizen.
Ik kwam haar ooit tegen bij de tien euro kapper. We raakten aan de praat en er was een klik. Ze zou wel weten wat ze met haar als mij zou doen en aangezien ik dat niet weet mag ze haar gang gaan. Inmiddels werkt ze bij een prijzigere kapsalon maar ik blijf trouw met haar mee verhuizen.
donderdag 18 juni 2015 om 13:34
donderdag 18 juni 2015 om 17:25
Ik heb al jaren een jonge thuiskapster, op haar 22e is ze voor zichzelf begonnen, en nu 8 jaar later komt ze nog steeds om de 6 weken. Ze denkt mee, volgt haar cursussen en komt met leuke ideeën. Moet zeggen dat ik huiverig was voor een thuiskapster, het heeft toch een beetje een stoffig-watergolf imago.
Ik ben blij met haar, en het is altijd leuk als ze weer komt.
Ik ben blij met haar, en het is altijd leuk als ze weer komt.