Kapper
donderdag 9 november 2017 om 15:36
Hoi! Vraagje, waarom kost het föhnen zo veel bij de kapper? Ik heb morgen een afspraak gemaakt via Treatwell en daar geklikt op wassen en knippen. Ik zie nu alleen dat er ook een optie is voor wassen, knippen en föhnen maar dan betaal ik 25euro extra! bijna het dubbele! Terwijl de hele bedoeling van de kapper het knippen is.. Maar ik voel me wel altijd een beetje opgelaten als ik met nat haar de kapper uit kom.. en als ik naar andere kappers kijk, zijn de prijzen ongeveer gelijk. Wat vinden jullie? Wel of niet föhnen morgen?
donderdag 9 november 2017 om 15:45
Mijn eerste reactie was: "is dat geen tikfout?" Dat het 2,50 moet zijn. Maar je schrijft dat andere kappers ook zoveel rekenen. Verder denkend is het dan waarschijnlijk föhnen in de zin dat je het helemaal glad laat föhnen, daar is een kapper zo wel een half uur mee bezig. Is dus niet hetzelfde als je haar even drogen. Zou het gewoon morgen bij de kapper vragen.
every journey starts with a single step
donderdag 9 november 2017 om 15:45
Dit dus.Relaxingatthelake schreef: ↑09-11-2017 15:41Meestal zit er verschil tussen echt in model fohnen en je haren droog fohnen. Dat laatste is vaak niet duur of zit er al standaard bij.
every journey starts with a single step

donderdag 9 november 2017 om 15:53
Is bij mijn kapper ook zo:
'Wassen, knippen': dan föhnen ze je haar even snel droog. Ze jagen je met nat haar niet de straat op.
'Föhnen' is echt met föhn en borstel helemaal in model brengen. Bij mijn kapper kost dat ook iets van 20 of 25 euro extra.
Kan zijn dat je voor haarmousse, haarlak, etc. ook nog extra moet betalen.
'Wassen, knippen': dan föhnen ze je haar even snel droog. Ze jagen je met nat haar niet de straat op.
'Föhnen' is echt met föhn en borstel helemaal in model brengen. Bij mijn kapper kost dat ook iets van 20 of 25 euro extra.
Kan zijn dat je voor haarmousse, haarlak, etc. ook nog extra moet betalen.
donderdag 9 november 2017 om 15:59
Die 25 euro extra is waarschijnlijk voor de extra tijd die ze kwijt zijn aan het wassen én het föhnen. Maar ik vind dat wel belachelijk veel!
Ik heb lang haar (tot aan mijn navel) en laat het nooit wassen/föhnen bij de kapper,maar laat alleen de gesleten puntjes knippen en daar betaal ik €13,95 voor. En ik hoef geen toeslag voor lang haar te betalen wat bij de meeste kappers wel moet.
Omdat ik nu nieuwsgierig ben wat het bij mijn kapper kost heb ik even op de site van mijn kapper gekeken en daar betaal je voor wassen,knippen,drogen €17,50, En wassen,knippen,föhnen is vanaf €31,-.
Ik heb lang haar (tot aan mijn navel) en laat het nooit wassen/föhnen bij de kapper,maar laat alleen de gesleten puntjes knippen en daar betaal ik €13,95 voor. En ik hoef geen toeslag voor lang haar te betalen wat bij de meeste kappers wel moet.
Omdat ik nu nieuwsgierig ben wat het bij mijn kapper kost heb ik even op de site van mijn kapper gekeken en daar betaal je voor wassen,knippen,drogen €17,50, En wassen,knippen,föhnen is vanaf €31,-.
anoniem_353379 wijzigde dit bericht op 09-11-2017 16:02
3.90% gewijzigd

donderdag 9 november 2017 om 16:05

donderdag 9 november 2017 om 17:18
donderdag 9 november 2017 om 17:56
Klopt,geluk heb ik inderdaad! En het is ook nog de beste kapper van de plaats waar ik woon. Tenminste dat vind ik dan.

Vrouw die mij knipt heeft ook lang haar waar zij erg blij mee is en doet precies wat ik van haar vraag. Ik geef van te voren aan wat er af moet en meer word er ook niet afgeknipt. Dat was bij andere kappers wel anders. Dit is nu zo’n 2 jaar mijn vaste kapper en ik ga hier ook niet meer weg.