Mode & Beauty alle pijlers

Kleding advies date

23-01-2021 11:57 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Ik heb even een stylingadvies nodig voor mijn 1e date.
We gaan wandelen dus ik heb toch een jas aan maar het gaat zelfs om de jas...
Wat zouden jullie doen?

Jas 1:
https://imgur.com/a/dLNXhdi
Jas2:
https://imgur.com/a/5ma1NP3

Broek doe ik gewoon een hilfiger spijkerbroek denk ik.

Schoen 1:
https://imgur.com/a/ygYzgBJ
Schoen 2:
https://imgur.com/a/esve4Ny

Wat zouden jullie doen.
Silvy schreef:
23-01-2021 12:34
Ik zou dus echt jas 2 en schoen 1 kiezen. Ik krijg bij jas 1 en schoen 2 een bepaald beeld maar weet natuurlijk niet hoe oud je bent. Als je nog erg jong bent (ergens tussen de 16 en begin 20) kom je er nog wel mee weg in mijn ogen maar alles boven die leeftijd met die kleding vind ik wat armoedig ogen.
Haha, ik had precies dezelfde ideeën bij jas 1 ;-)
Jas 2 en schoen 1 zou ik doen. Maar daar heb je waarschijnlijk niks aan, want ik vind het allebei niet zo fantastisch, dus we zijn waarschijnlijk niet elkaars type :P
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik hoop dat je iets meer in te brengen hebt dan je kleding en/of dat je ruimschoots jonger dan 21 ofzo bent.

Wat boeit dit in godsnaam?
Alleen al dat je het nodig vindt om nog even te noemen welk merk spijkerbroek er onder gaat ipv ‘een spijkerbroek’ maakt dat ik als ik je date was nu ongeveer afgeknapt zou zijn.
Maakt niet zoveel uit hoor, vrouwen stellen niet zoveel eisen aan de kleding van de man, zeker in Nederland niet.
Gewoon een beetje verzorgd, zolang het maar geen echt lelijke wandelschoenen zijn.
Veel plezier!
Tijgerprintje2 schreef:
23-01-2021 13:15
Nee joh, half Nederland heeft zo'n jas. Dat zijn echt niet allemaal Sjonnies.
Wat is er mis met Sjonnies? :hyper:

Los daarvan zeg ik: jas 2, schoen 1.

Lastig voor je TO, al die tegengestelde adviezen. Gewoon lekker dragen wat je zelf het leukst vindt, dan is het altijd goed.
Ik ben er wel vanuit gegaan dat je hooguit een jaar of 21 bent. Mijn ‘jas 1, schoen 2’-antwoord is daar tenminste wel door ingegeven. Anders zou ik het allemaal niet doen :)
anitavansjonnie schreef:
23-01-2021 13:31

Lastig voor je TO, al die tegengestelde adviezen. Gewoon lekker dragen wat je zelf het leukst vindt, dan is het altijd goed.
Als het zo hard nodig is om te laten zien en benoemen welke merken je draagt heeft dat niets te maken met dragen wat je zelf het leukst vindt.

En dat is één en al onzekerheid en niet snappen hoe vrouwen werken. Met showen met je drugsdealer starter kit kleding trek je geen leuk vrouwen aan.
Cateautje schreef:
23-01-2021 13:21
Die grote dump van die roze olifant is hetgeen waar ik op zat te wachten.
Ik snap niet wat je bedoelt
Thordïs schreef:
23-01-2021 13:34
Als het zo hard nodig is om te laten zien en benoemen welke merken je draagt heeft dat niets te maken met dragen wat je zelf het leukst vindt.

En dat is één en al onzekerheid en niet snappen hoe vrouwen werken. Met showen met je drugsdealer starter kit kleding trek je geen leuk vrouwen aan.
Geen idee, ik heb nog nooit geprobeerd vrouwen aan te trekken.
Westerpaviljoen schreef:
23-01-2021 13:35
Ik snap niet wat je bedoelt
Dat wat je schreef was de grote roze olifant in de kamer dat door niemand benoemd werd, jij schreef het en dat was de grote hoop van de roze olifant. Het moest even, want echt, die jassen...
Cateautje schreef:
23-01-2021 13:43
Dat wat je schreef was de grote roze olifant in de kamer dat door niemand benoemd werd, jij schreef het en dat was de grote hoop van de roze olifant. Het moest even, want echt, die jassen...
Oh zo

Ja die jassen zijn zum kotzen
Jas 2
Schoen 1
Westerpaviljoen schreef:
23-01-2021 13:46
Oh zo

Ja die jassen zijn zum kotzen
Jeetje mensen! Laat die jongen toch lekker zijn eigen kledingsmaak hebben. Hij zal onze kleren ook vast niet mooi vinden. Wat maakt het uit?
anitavansjonnie schreef:
23-01-2021 13:49
Jeetje mensen! Laat die jongen toch lekker zijn eigen kledingsmaak hebben. Hij zal onze kleren ook vast niet mooi vinden. Wat maakt het uit?
Hij moet lekker doen waar hij zin in heeft en niks aantrekken van mijn mening

Maar die jassen zijn echt erg.
-Nienke- schreef:
23-01-2021 13:32
Ik ben er wel vanuit gegaan dat je hooguit een jaar of 21 bent. Mijn ‘jas 1, schoen 2’-antwoord is daar tenminste wel door ingegeven. Anders zou ik het allemaal niet doen :)
Ik ben 24.... wat voor schoenen zou jij dan doen?
Westerpaviljoen schreef:
23-01-2021 13:50
Hij moet lekker doen waar hij zin in heeft en niks aantrekken van mijn mening

Maar die jassen zijn echt erg.
Maar jij bent - gok ik maar zo - een heul stukkie ouder.
anitavansjonnie schreef:
23-01-2021 14:06
Heeft niet zoveel te maken met leeftijd, meer met type stijl/mens. TO is 24, niet iedereen van 24 kleedt zich zo hoor. Net als dat niet iedereen van 50 zich hetzelfde kleedt, daar ook genoeg gewatteerde-jas-met-bontkraag types.

En bij dit type man past ook weer een bepaald type vrouw, met kleding die andere vrouwen misschien ook wel nooooit aan zouden trekken.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
anitavansjonnie schreef:
Dattie 74 is heeft er niets mee te maken. Het is niet zo dat als je een ouwe pik bent dat je dan ineens geen smaak meer hebt.
LaFolie schreef:
23-01-2021 14:08

En bij dit type man past ook weer een bepaald type vrouw, met kleding die andere vrouwen misschien ook wel nooooit aan zouden trekken.
Precies!
anitavansjonnie schreef:
23-01-2021 13:31

Niks, maar ik vind dit geen Sjonnie-jas.
anitavansjonnie schreef:
Ja

Maar ik weet ook wel dat 70 procent van de dames hier van mijn kledingkeuze zou kotsen hier.

https://poshmark.com/listing/Adidas-Ted ... 8678ba7d2f

https://www.zalando.nl/adidas-originals ... t0QAvD_BwE
LaFolie schreef:
23-01-2021 14:08
Heeft niet zoveel te maken met leeftijd, meer met type stijl/mens. TO is 24, niet iedereen van 24 kleedt zich zo hoor. Net als dat niet iedereen van 50 zich hetzelfde kleedt, daar ook genoeg gewatteerde-jas-met-bontkraag types.

Maar als je zijn berichten leest is dit niet dat type man. Computernerd en sociale dingen zijn spannend. Helemaal niks mis mee. Maar als je de dit soort kleding aantrekt die eerder hoort bij grote bek en opschepperig dan trek je niet het soort vrouwen aan wat past lijkt me. Want het soort grietje wat past bij MerkkledingMo past niet bij het soort man wat to lijkt te zijn uit z’n berichten. En het is een beetje zonde dat zo iemand probeert iemand anders te zijn.

Het soort meisjes wat het verschil niet ziet tussen Gucci en H&M lijkt me een stuk beter passen bij een jongen die z’n eerste vriendinnetje probeert te krijgen
Westerpaviljoen schreef:
23-01-2021 14:14
Ja

Maar ik weet ook wel dat 70 procent van de dames hier van mijn kledingkeuze zou kotsen hier.

https://poshmark.com/listing/Adidas-Ted ... 8678ba7d2f

https://www.zalando.nl/adidas-originals ... t0QAvD_BwE
En zelfs jij bent onder de pannen. Dat is dan weer hoopgevend
Tijdjes123 durft nu helemaal niets meer aan te trekken naar zijn date.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven