Mode & Beauty alle pijlers

Kleding, samen doen met partner

09-10-2018 17:49 73 berichten
Net had mijn vriend een trui gekocht die mij ook heel goed (misschien wel beter :proud: ) bleek te staan. Zo'n sportieve hoodie. Had er eigenlijk niet bij stilgestaan dat we nagenoeg dezelfde maat dragen (dacht dat een mannen-M groter was dan een vrouwen-M? Misschien omdat ik hem 'opvul' met mijn voorgevel :hihi: )

Maar goed, we gaan er nu samen mee doen, deden we hiervoor nooit.

Draag jij weleens kleding van je partner? (Als je van hetzelfde geslacht bent is het helemaal makkelijk :P). Of is dit het begin van het einde en kunnen we maar beter meteen dezelfde fiets en windjack aanschaffen?
Ja hoor, een online gekocht Mortician-vest waarvan de maat anders viel werd voor mij :D
To, ben je niet bang dat er borstenvormen in de trui komen? Daarom mag ik niks lenen, volgens man vervorm ik dan de hele trui of het shirt :cry:
Zelfde met dikke kont. Dat laatste klopt, hij had een keer een broek van mij aan (hij zei per ongeluk, maar het was een skinny high waist...ik zeg verder niks).
Je zag echt duidelijk dat het kont gedeelte wat was uitgerekt :"-(
Toen ik zwanger was, droeg ik wel eens een T-shirt en nog steeds heel soms met slapen. Hij draagt nooit iets van mij. :P
Alle reacties Link kopieren
Hooguit zijn sokken
Nee, niet buiten de deur. Hij is namelijk veel langer en breder. Ik kan zijn hoodies als t-shirt dress gebruiken. :rofl:
Ja hoor, the husband shirt, maar dan gewoon die van hem dus goedkoper ;-)
Het-groepje schreef:
09-10-2018 18:12
To, ben je niet bang dat er borstenvormen in de trui komen? Daarom mag ik niks lenen, volgens man vervorm ik dan de hele trui of het shirt :cry:

Hm ja, daar zeg je wat....
Alle reacties Link kopieren
Nee

Maar we hebben wel allebei een geel Adidas jasje van Pharell Williams. Hoe hip is dat.
Alleen boxers en overhemden. Sokken ook. Sjaal, wanten, regenjas. Ik ben best een kledingdief. Andersom mag niet.
Westerpaviljoen schreef:
09-10-2018 18:20
Nee

Maar we hebben wel allebei een geel Adidas jasje van Pharell Williams. Hoe hip is dat.
Unisex, neuk he? ;-D


Ik mag van mijn man niet meer zijn t-shirts lenen, ik maak gaatjes met mijn riem, heeft hij zelf nooit. Verder alleen hele oude shirts, als ik mijn haar verf. Een veel te grote joggingbroek van mij is in zijn kast beland. Verder is het met 30+ cm verschil problematisch om elkaars kleding te lenen.
Alle reacties Link kopieren
OldWood schreef:
09-10-2018 18:08
Het enige dat ik van mijn man draag is een werkshirt als ik ga schilderen.
Zijn kleren zitten mij veel te groot dus geen porem als ik dat draag.
Ja precies dit! Zelfs nu ik hoogzwanger ben pas ik niet in zijn kleren, terwijl we inmiddels ongeveer hetzelfde wegen. Gelukkig is het gewicht op andere plekken terecht gekomen ;-D
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
RegretteRien schreef:
09-10-2018 18:24
Unisex, neuk he? ;-D


Ik mag van mijn man niet meer zijn t-shirts lenen, ik maak gaatjes met mijn riem, heeft hij zelf nooit. Verder alleen hele oude shirts, als ik mijn haar verf. Een veel te grote joggingbroek van mij is in zijn kast beland. Verder is het met 30+ cm verschil problematisch om elkaars kleding te lenen.
Zou toch leuk zijn als je daarmee over straat gaat ja
Westerpaviljoen schreef:
09-10-2018 18:27
Zou toch leuk zijn als je daarmee over straat gaat ja
Kan ik zijn broeken tot mijn knieën omslaan ongeveer. :-D
Al dat hokjes-denken "man-vrouw" is zo 20ste eeuws.

Gewoon lekker aandoen wat je wil en als dat de hoodie uit het mannenrek is ... dan is dat maar zo.

Schaf die "man-vrouw"-rekken in winkels overigens gewoon af en laat iedereen vrij kiezen of hij / zij er een mannenmodel of vrouwenmodel in ziet.
Is het voor transgenders ineens ook opgelost.
Alle reacties Link kopieren
In het verleden wel. Zo lekker slobberig enzo :D Tot ik er achter kwam dat ik dus prima in een sportwinkel zélf zo'n hoodie of sweatshirt kon kopen :D
nina1966 schreef:
09-10-2018 18:32
In het verleden wel. Zo lekker slobberig enzo :D Tot ik er achter kwam dat ik dus prima in een sportwinkel zélf zo'n hoodie of sweatshirt kon kopen :D
Maar waarom zou je hem kopen als je hem al in huis hebt en hij die dag niet gedragen wordt door man?
Ligt die trui daar te niksen in de kast terwijl je hem net zo goed kan aandoen.

Van 't geld dat je spaart kan je weer iets anders leuks doen samen.
Mijn man struint wel eens in mijn skinny jeans naar zijn werk. En dan maar miepen dat zijn broek zo strak zit bij de kuiten. Eh ja.. want het is mijn broek.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
09-10-2018 18:01
Ik heb geen partner maar ik koop wel eens mannen shirts en een sweater/hoodie zou ik ook gewoon kopen als ik een leuke zie. Zag laatst een super gaaf mannen shirt in de winkel maar helaas niet meer in m'n maat. Het enige probleem wat ik wel eens heb is dat het shirt overal goed zit behalve bij m'n heupen maar ach vest erover en niemand die het ziet.

Ik koop vesten op de herenafdeling, want heren kunnen wel een puur katoenen vest hebben en dames niet, kennelijk, en herken het probleem: bij de schouders breed en op de heupen strak.

Verder draag ik wel eens een spijkershirt van m'n man.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
09-10-2018 18:07
Ik droeg vaak wel een vest van mijn ex, ja. Toen die relatie uitging, heb ik zelf wat mannenvesten gekocht :rofl:
Ik vind ze lekkerder zitten, en ze hebben zakken. Vrouwelijke modellen hebben dat niet altijd.

Haha, ja ook dat. Die zakken. Heerlijk!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
ik drag normaal maat XS of S, en mijn man XXL, ik heb wel eens zijn onderhemd aan als jurkje als ik in de tuin bezig ben om als nachthemd maar verder kom ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
09-10-2018 18:34
Maar waarom zou je hem kopen als je hem al in huis hebt en hij die dag niet gedragen wordt door man?
Ligt die trui daar te niksen in de kast terwijl je hem net zo goed kan aandoen.

Van 't geld dat je spaart kan je weer iets anders leuks doen samen.
Ik had vroeger nooit relaties, alleen scharrels. En die namen helaas hun shirts weer mee als ik ze de deur uitzette.
Vriend (nu al weer 13 jaar) draagt geen sportkleding en zijn bandshirts mag ik wel aan maar passen niet :D Te veel voorgevel. Hij zou het wel leuk vinden. Als ie ergens een hele wijde vandaan weet te halen moet ik 'm ook altijd ff passen van hem :D
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-10-2018 19:02
Haha, ja ook dat. Die zakken. Heerlijk!
Ik hoefde serieus geen tas meer mee, alles paste in die zakken. Echt ideaal.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag de kleding van mijn vriend niet, die pas ik niet. Ik koop wel eens mannenkleding, bijv. een warm vest of een mannen t-shirt om in te slapen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Ik vind mannenmaten heel erg variëren. Mijn vriend heeft overhemden maat 49, truien L en fietsshirts zelfs XXXL. Ik draag alleen zijn onderhemden, die zitten bij mij strak tot goed.
Het zou niet eens gaan als het mijn smaak was. We schelen 30 centimeter, hij draagt een heel andere maat dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven