Kledingstijl en een vraag
zondag 9 november 2025 om 14:55
Hoi dames.
Ik heb een wat apartere kledingstijl. Niet dat ik alleen maar die stijl draag natuurlijk. Maar ik voel me er vrouwelijk en ook ‘krachtig’ in. Ik krijg er altijd veel complimenten over. Ik zal zo de link naar die stijl plakken (en nee, ik heb er geen aandelen! Maar voor het beeld)
Enfin, de dames daar dragen ook vaak hoeden. Ik vind dat zo gaaf maar ik durf dat niet zo goed. Ik draag overigens wel gerust dames stropdassen bij die outfits. Dus twee vragen
1) ik ben benieuwd naar anderen met een aparte kledingstijl en laat eena wat zien
2) to Hoed of not to Hoed. Zouden jullie dat leuk vinden staan bij iemand
Enfin zoals beloofd de link naar de outfit pagina van dat merk
https://femkit.de/pages/outfits
Ik heb een wat apartere kledingstijl. Niet dat ik alleen maar die stijl draag natuurlijk. Maar ik voel me er vrouwelijk en ook ‘krachtig’ in. Ik krijg er altijd veel complimenten over. Ik zal zo de link naar die stijl plakken (en nee, ik heb er geen aandelen! Maar voor het beeld)
Enfin, de dames daar dragen ook vaak hoeden. Ik vind dat zo gaaf maar ik durf dat niet zo goed. Ik draag overigens wel gerust dames stropdassen bij die outfits. Dus twee vragen
1) ik ben benieuwd naar anderen met een aparte kledingstijl en laat eena wat zien
2) to Hoed of not to Hoed. Zouden jullie dat leuk vinden staan bij iemand
Enfin zoals beloofd de link naar de outfit pagina van dat merk
https://femkit.de/pages/outfits
maandag 10 november 2025 om 07:00
Het lijkt me ook erg lastig tijdens het werkGalileogalilei schreef: ↑09-11-2025 20:57Ja weet ik, zo heb ik het ook geleerd, vrouwen mogen hun hoed binnen ophouden, vind het alleen geen gezicht. Ik weet nog dat er een vrouw in de collegezaal zat met haar hoed op, zag er een beetje gek uit.
maandag 10 november 2025 om 08:23
Ik heb wat van dit soort kleding en draag er soms een hoed bij. Maar ik ben dan niet in de stad, maar buiten (waar deze kleding ooit voor bedoeld is). En ik ben dan niet de enige in dit soort kleren en met hoed. Ik draag het niet als stijl, maar omdat het functioneel is.
Een hoed is fijn omdat er bij regen geen water in mijn nek en ogen drupt, terwijl ik mijn oren en handen vrij heb en dus alles kan doen en horen. Mijn hoeden zijn van leer, ik vind vilt mooier, maar ik kan alleen leren hoeden maken.
Een hoed is fijn omdat er bij regen geen water in mijn nek en ogen drupt, terwijl ik mijn oren en handen vrij heb en dus alles kan doen en horen. Mijn hoeden zijn van leer, ik vind vilt mooier, maar ik kan alleen leren hoeden maken.
maandag 10 november 2025 om 15:08
Ik las vandaag dit artikel: https://www.ad.nl/buitenland/pedro-15-w ... ~a9dfa048/
De kledingstijl deed me een beetje denken aan de jouwe. Deze jongen draagt ook hoeden, maar alleen in het weekend, op vakanties en naar musea. Bij bepaalde gelegenheden dus. Dus als je het nog spannend vindt, kun je ook bepaalde gelegenheden uitzoeken waar het wat gebruikelijker is een hoed te dragen, dan kun je er een beetje aan wennen.
De kledingstijl deed me een beetje denken aan de jouwe. Deze jongen draagt ook hoeden, maar alleen in het weekend, op vakanties en naar musea. Bij bepaalde gelegenheden dus. Dus als je het nog spannend vindt, kun je ook bepaalde gelegenheden uitzoeken waar het wat gebruikelijker is een hoed te dragen, dan kun je er een beetje aan wennen.
zondag 16 november 2025 om 23:18
Dit.
Ik heb ook een mooie pet van mijn moeder gekregen, van Pauw. Behoorlijk kak maar niemand ziet dat, dus als het regent doe ik die gewoon op.
Vanity of vanities; all is vanity
dinsdag 18 november 2025 om 21:28
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in