Kleine schuifspelden
zondag 15 oktober 2017 om 17:50
Hoi!
Ik ben voor mijn dochtertjes haar op zoek naar kleine schuifspeldjes. Ze heeft lang haar maar nog wel redelijk dun/glad.
Ze is erg meisje-meisje en wil graag altijd iets leuks in haar haar, in tegenstelling tot oudste dochter die een staart al teveel werk vindt
Nu doe ik vaak van haar haar een strik maken, maar eigenlijk zijn de schuifspelden die ik bij Kruidvat gekocht heb eigenlijk te groot/te glad. Heb al de kleinste maat die daar hangt (denk een cm of 4).
Iemand een idee of er winkels zijn waar er nog kleinere te koop zijn? Of iets anders wat een beetje dezelfde functie heeft als een schuifspeld? Mogen gewoon die simpele zijn, 't is uiteindelijk juist de bedoeling dat ze niet zichtbaar zijn
Liever niet online, heb al een paar miskopen liggen
Ik ben voor mijn dochtertjes haar op zoek naar kleine schuifspeldjes. Ze heeft lang haar maar nog wel redelijk dun/glad.
Ze is erg meisje-meisje en wil graag altijd iets leuks in haar haar, in tegenstelling tot oudste dochter die een staart al teveel werk vindt
Nu doe ik vaak van haar haar een strik maken, maar eigenlijk zijn de schuifspelden die ik bij Kruidvat gekocht heb eigenlijk te groot/te glad. Heb al de kleinste maat die daar hangt (denk een cm of 4).
Iemand een idee of er winkels zijn waar er nog kleinere te koop zijn? Of iets anders wat een beetje dezelfde functie heeft als een schuifspeld? Mogen gewoon die simpele zijn, 't is uiteindelijk juist de bedoeling dat ze niet zichtbaar zijn
Liever niet online, heb al een paar miskopen liggen
zondag 15 oktober 2017 om 17:56
Ai, ik had de hoop dat er toch nog kleinere waren
zondag 15 oktober 2017 om 17:56
zondag 15 oktober 2017 om 17:59
Kruidvat of Trekpleister, weet het niet meer precies maar één van de twee in ieder gevalSarcastaballcoach schreef: ↑15-10-2017 17:574 cm is al echt klein, volgend mij.
(waar heb je die gekocht?)
zondag 15 oktober 2017 om 18:00
zondag 15 oktober 2017 om 18:07
Je hebt speciale schuifspeldjes die kapperszaken voor opgestoken haar gebruiken. Ze zijn net even wat anders dan gewone schuifspeldjes, kleiner, platter en veel meer grip. Te koop bij kapperswinkels en bol. Ik vind ze ideaal voor sluik haar maar ook voor dik haar.
https://www.bol.com/nl/p/invisible-haar ... _role%3Din
https://www.bol.com/nl/p/invisible-haar ... _role%3Din