korte broek!
donderdag 9 juni 2011 om 14:18
Hoi dames, waarschijnlijk krijg ik allerhande reacties maar ben erg benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken. Ik heb voor het eerst sinds 10 jaar een korte broek gekocht, ik heb het nog nooit gedurfd omdat ik aardig aan de maat ben, mijn onderbenen zijn gewoon maar mijn knieën zijn echt dik, bovenbenen idem dito. Als je mij dan zou zien lopen, wat denk je dan? Eerlijk....
donderdag 9 juni 2011 om 19:00
Bedankt dames! Zoveel reacties had ik niet verwacht... Fijn dat de meeste er lekker makkelijk over denken. Heleen123 (geloof ik) had een plaatje geplaatst van een korte spijkerbroek die ze niet zo mooi vond, de mijne lijkt erop. Van de c&a, maat 48 (voor de nieuwsgierigen). Maar ik ga m gewoon lekker dragen met een leuk blousje erop, leuke riem en slippers! Laat de zin maar komen! Bedankt voor jullie reacties!
donderdag 9 juni 2011 om 19:06
Een zwaardere vrouw (en man) in een korte broek vind ik geen gezicht (en dat zal ik ook denken als ik zo iemand zie. Tegelijkertijd is dat mijn mening en geen oordeel. Iedereen moet vooral dragen wat hij lekker vindt om aan te hebben.
Maar ik vind korte broeken sowieso niet mooi. Volkomen a-seksueel.
Maar ik vind korte broeken sowieso niet mooi. Volkomen a-seksueel.
donderdag 9 juni 2011 om 19:13
ik draag ze wel omdat het praktisch is, met de honden op het strand zie ik me niet in een rokje rennen... kan best leuk staan, ook ik heb dikke bovenbenen, maar neem dan een wat langere korte broek. De play fit modellen van esprit vind ik wel leuk.
deze b.v.
En het kan mij dus echt niks schelen wat iemand anders er van vindt, al zul je mij gezien mijn postuur niet zien in een daisy duke korte broek achtig iets.... zelfkennis
deze b.v.
En het kan mij dus echt niks schelen wat iemand anders er van vindt, al zul je mij gezien mijn postuur niet zien in een daisy duke korte broek achtig iets.... zelfkennis
donderdag 9 juni 2011 om 19:26
Jetty ik heb volgens mij al vaker foto's van jou gezien en ik vind je figuur echt prachtig en je kleedt je er echt ontzettend goed naar!!
On topic: als ik een stevig iemand zie lopen met een korte broek denk ik eigenlijk helemaal niks. Ik ben er niet mee bezig en ik let er ook niet op. Ik vind zelf dat je moet dragen wat je goed staat en wat lekker zit, de meeste mensen weten dat wel ongeveer in te schatten. Ik draag zelf geen korte broeken, hoewel ik gewoon een normaal figuur heb. Mijn bovenbenen zijn in verhouding heel stevig en zien er in mijn ogen dan uit als worstjes .
On topic: als ik een stevig iemand zie lopen met een korte broek denk ik eigenlijk helemaal niks. Ik ben er niet mee bezig en ik let er ook niet op. Ik vind zelf dat je moet dragen wat je goed staat en wat lekker zit, de meeste mensen weten dat wel ongeveer in te schatten. Ik draag zelf geen korte broeken, hoewel ik gewoon een normaal figuur heb. Mijn bovenbenen zijn in verhouding heel stevig en zien er in mijn ogen dan uit als worstjes .
vrijdag 10 juni 2011 om 14:35
Korte broeken vindt ik mooi bij vrouwen met slanke kuiten. Het accentueerd nl altijd de benen. Ikzelf ben slank maar heb helaas dikke kuiten, en draag zelden een korte broek. Als ik het dan draag bijv op vakantie en zie dan foto's terug zie ik alleen die lompe kuiten. En dan draag ik er toch hakken onder ondanks dat heb ik dan nog dikke kuiten.
Maarja ben wel zo van, draag waar jij je prettig in voelt. Wat ik mooi/lelijk vind kan een ander weer helemaal niet mee eens zijn.
En Mss vind een ander juist dat je geen dunne benen moet hebben voor een korte broek.
Maarja ben wel zo van, draag waar jij je prettig in voelt. Wat ik mooi/lelijk vind kan een ander weer helemaal niet mee eens zijn.
En Mss vind een ander juist dat je geen dunne benen moet hebben voor een korte broek.
zaterdag 11 juni 2011 om 04:29
Ik draag het liefst rokjes als het weer warmer wordt, maar soms is een korte broek wel praktischer. Voor mijn werk moet ik nog wel eens de laadbak van een busje in duiken en dat doe je niet zo snel met een rokje. Bij het hiken heb ik nu een skort aan (een rokje met een binnenbroek).
Ook heb ik redelijk slanke kuiten en enkels, dus met een rokje "smokkel" ik er zo een paar kilo af. (Tenminste, dat idee heb ik dan)
Helaas vind ik het moeilijk om een korte broek te vinden die me leuk staat... Mijn zoektocht gaat dus door.
Ook heb ik redelijk slanke kuiten en enkels, dus met een rokje "smokkel" ik er zo een paar kilo af. (Tenminste, dat idee heb ik dan)
Helaas vind ik het moeilijk om een korte broek te vinden die me leuk staat... Mijn zoektocht gaat dus door.