Mode & Beauty alle pijlers

Krullenbollen met haar-diffuser

15-11-2025 15:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Door veranderende hormonen, heb ik opeens krullend haar. Omdat het eerst nogal een pluizenbende was en ik niet zo goed wist hoe ik mijn haren moest verzorgen, ben ik mij eerst in shampoo, haarmaskers, en leave in conditioners gaan verdiepen. Dat heb ik nu best wel onder controle maar ik merk dat het handig is om mijn haar droog te föhnen.

Daar heb ik een beetje hulp bij nodig want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Welke diffuser vind jij fijn voor je krullen?
Ik heb al enkele jaren deze van Philips en ben wel tevreden.

https://www.philips.be/c-p/HP8280_00/dr ... 8bkl0eIad-
r682bteeoJNjXCG8xcNAaAnRGEALw_wcB

Kan helaas niet vergelijken met bijvoorbeeld een Dyson want die heb ik nooit gehad.

Het fijne van de Philips is het knopje dat ervoor zorgt dat het nooit te warm wordt. Ik voel het meteen als dit per ongeluk niet aanstaat .
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Raveg. En tip van flip: gel temt pluis.
Ik droog alleen de haarwortels even met een diffuser, merkloos. Verder laat ik de rest aan de lucht drogen. Mijn krullen worden niet mooier van compleet gefohnd haar, met of zonder diffuser.
Afkoelen heeft gewerkt
Ik weet zo niet welke diffuser ik heb. Goedkoop ding van Coolblue. Ik doe er eerst gel in, scrunch de krullen, soms nog wat haarspray, daarna droog ik de wortels met de diffuser (hover methode). Ook ik fohn mijn haar nooit helemaal droog.
Bij mijn krullen werkt alleen drogen aan de lucht (en ook niet met nat haar gaan slapen uiteraard). Met föhnen op wat voor manier dan ook wordt het de welbekende pluizenbende.
Dus hier is het wassen, krullencreme erin, ondersteboven hangend losschudden, en hop de dag starten.
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Ik ben fan van de Raveg hyperpower.En gel in kletsnat haar

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven