Krullenbollen met haar-diffuser
zaterdag 15 november 2025 om 15:47
Door veranderende hormonen, heb ik opeens krullend haar. Omdat het eerst nogal een pluizenbende was en ik niet zo goed wist hoe ik mijn haren moest verzorgen, ben ik mij eerst in shampoo, haarmaskers, en leave in conditioners gaan verdiepen. Dat heb ik nu best wel onder controle maar ik merk dat het handig is om mijn haar droog te föhnen.
Daar heb ik een beetje hulp bij nodig want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Welke diffuser vind jij fijn voor je krullen?
Daar heb ik een beetje hulp bij nodig want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Welke diffuser vind jij fijn voor je krullen?
zaterdag 15 november 2025 om 16:49
Ik heb al enkele jaren deze van Philips en ben wel tevreden.
https://www.philips.be/c-p/HP8280_00/dr ... 8bkl0eIad-
r682bteeoJNjXCG8xcNAaAnRGEALw_wcB
Kan helaas niet vergelijken met bijvoorbeeld een Dyson want die heb ik nooit gehad.
Het fijne van de Philips is het knopje dat ervoor zorgt dat het nooit te warm wordt. Ik voel het meteen als dit per ongeluk niet aanstaat .
https://www.philips.be/c-p/HP8280_00/dr ... 8bkl0eIad-
r682bteeoJNjXCG8xcNAaAnRGEALw_wcB
Kan helaas niet vergelijken met bijvoorbeeld een Dyson want die heb ik nooit gehad.
Het fijne van de Philips is het knopje dat ervoor zorgt dat het nooit te warm wordt. Ik voel het meteen als dit per ongeluk niet aanstaat .
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
zaterdag 15 november 2025 om 18:44
zaterdag 15 november 2025 om 19:56
Bij mijn krullen werkt alleen drogen aan de lucht (en ook niet met nat haar gaan slapen uiteraard). Met föhnen op wat voor manier dan ook wordt het de welbekende pluizenbende.
Dus hier is het wassen, krullencreme erin, ondersteboven hangend losschudden, en hop de dag starten.
Dus hier is het wassen, krullencreme erin, ondersteboven hangend losschudden, en hop de dag starten.
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in