Mode & Beauty alle pijlers

Kwalitatief goede legging gezocht.

25-01-2020 20:43 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zag ik een leuk tuniekjurkje en realiseerde ik me op dat moment dat ik geen goede zwarte legging heb om erbij te dragen, alleen 2 exemplaren van de h&m, die een beetje doorschijnen en onderaan na 2 keer wassen al lubberen. Ik ben bereid tot 30 euro, minder mag natuurlijk, te betalen voor een legging die een jaar of langer meegaat, draag maar 44 in broeken en zoek in eerste instantie een zwarte legging.
Wie heeft er een goede tip ?
Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
@ marnamai en juf_deetje:
Bedankt !
Lijst wordt steeds langer, zo vind ik wel zeker een goede.
Ik vind persoonlijk die van Primark super fijn! Kosten maar €4,- per stuk en gaan hier wel minstens een jaar mee. Niet doorschijnend, geen glans en extra zacht katoen, van binnen voelt het als een soort joggingstof/fleece achtig.
Primark heeft warme gevoerde leggings. Blijven best mooi.
Alle reacties Link kopieren
De Cozy leggings van de Primark, gaan hier al zeker een halfjaar mee. Zijn heerlijk zacht van binnen, niet heel warm, fijn hoog maar niet tot de borsten. En ze zakken niet af, heel belangrijk! Maatje m voor maat 44 ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede ervaringen met leggings van Didi. Kosten €19,95 (op dit moment in uitverkoop met flinke korting) en die gaan echt jaren mee, schijnen niet door en gaan ook niet lubberen.
Alle reacties Link kopieren
Flappie55 schreef:
25-01-2020 22:14
De Cozy leggings van de Primark, gaan hier al zeker een halfjaar mee. Zijn heerlijk zacht van binnen, niet heel warm, fijn hoog maar niet tot de borsten. En ze zakken niet af, heel belangrijk! Maatje m voor maat 44 ongeveer.

Oef, meen je dat?
Ik heb maat XXL van die legging en draag normaal M/L

Geldt ook voor de Action, hoewel ik die nu überhaupt niet meer pas. De vorige variant was echt top, maar bij het merk dat de Action nu verkoop komt zelfs de xl tot ergens halverwege m'n bovenbenen 😑 te krap / pijpen te kort
Alle reacties Link kopieren
Als het heel koud is in de winter draag ik de katoenen leggings van Zeeman onder mijn kleding, maar ik weet niet echt of dat het is wat je zoekt. Ze zijn glad en dik. Vier euro of zoiets. Misschien is de collectie inmiddels veranderd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens elastische leggings gekocht die juist mijn benen ijskoud maakten. Zonder was het warmer. Hoe meer lucht tussen benen en legging, hoe warmer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd Medium; die zitten losser maar de tailleband komt dan telkens naar beneden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze legging. Is wel een wat glimmende stof maar heel dik en blijft mooi. Schijnt ook niet door. Deze is niet in jouw maar maat ik zou zo’n stof zoeken. Het is niet zweterig zoals een panty. Hij is van de Bershka overigens.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lemon_Pledge schreef:
26-01-2020 08:38
Oef, meen je dat?
Ik heb maat XXL van die legging en draag normaal M/L

Geldt ook voor de Action, hoewel ik die nu überhaupt niet meer pas. De vorige variant was echt top, maar bij het merk dat de Action nu verkoop komt zelfs de xl tot ergens halverwege m'n bovenbenen 😑 te krap / pijpen te kort
Action past de xxl ook niet van maar die Cozy leggings van Primark echt wel. Had maat L. daarvan met maat 46/48 en met maat 44 een m, maar die zit eigenlijk al ruim. Heb je misschien andere legging en niet de Cozy van de Primark?
Alle reacties Link kopieren
Ben nu bij de zondagamateurs voetbal aan het kijken.
Vanmiddag ga ik eens op jacht bij ons in het centrum, nou ja het is maar 1 straat, hoe dan ook er is een Hema, Kruidvat, Action en zelfs 3 kledingwinkels.
Ik denk dat ik wel iets vind om te testen.🙂
Flappie55 schreef:
26-01-2020 09:24
Action past de xxl ook niet van maar die Cozy leggings van Primark echt wel. Had maat L. daarvan met maat 46/48 en met maat 44 een m, maar die zit eigenlijk al ruim. Heb je misschien andere legging en niet de Cozy van de Primark?
Herkenbaar! Die ik omschreef betreft ook de Cozy legging en die valt echt groot uit ook naar mijn idee. Ik heb meestal maat 36 en soms maat 38, maar pas in die legging de maat XS zonder dat hij knelt in de taille of te strak zit om de benen. Ik heb forse heupen, maar ben slechts 1.60 en denk dat dat meespeelt.

TO, de cozy legging van de Primark is meestal te herkennen aan dat er een klein rond stickertje op de voorkant zit met ‘cozy’ of ‘supersoft’ oid erop. :)
Alle reacties Link kopieren
Brownietaart schreef:
26-01-2020 11:40
Herkenbaar! Die ik omschreef betreft ook de Cozy legging en die valt echt groot uit ook naar mijn idee. Ik heb meestal maat 36 en soms maat 38, maar pas in die legging de maat XS zonder dat hij knelt in de taille of te strak zit om de benen. Ik heb forse heupen, maar ben slechts 1.60 en denk dat dat meespeelt.

TO, de cozy legging van de Primark is meestal te herkennen aan dat er een klein rond stickertje op de voorkant zit met ‘cozy’ of ‘supersoft’ oid erop. :)
Ik ben ook maar 1.60, eigenlijk niet eens, scheelt 1 cm.
🙂
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
26-01-2020 11:54
Ik ben ook maar 1.60, eigenlijk niet eens, scheelt 1 cm.
🙂
Ik ben 180 cm, en ze zijn nog steeds lang genoeg 😃
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen bij de Zeeman leggings gevonden in mijn maat.
Morgen passen.
Hou jullie op de hoogte.
😃
Alle reacties Link kopieren
De Zeemanlegging van 5 euro in maat 44 heb ik nu aan.
Tot nu toe tevreden mee, sowieso echt ondoorzichtig.
Hou de duurdere in gedachten voor later.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
25-01-2020 21:46
Dan C&A voor eentje van 17,95 euro, zijn wat dikker, fijne bredere buikrand en blijft redelijk mooi. Maar een jaar red ik niet.

En blijft echt veel mooier dan die van de zeeman. En nog geen gaatje gezien.
Deze inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven