laat de winter maar komen!
zondag 8 september 2013 om 11:36
Nu de zomer dan echt voorbij is en de zomerjurkjes en outfits dan ook echt de kast in verdwijnen heb ik wel weer zin in de winter.
Mooie jurkjes, dikke panty's en mooie laarzen ik hou er van!
Nu ik in mijn nieuwe baan ook veel klanten ga bezoeken ben ik dus op zoek naar nette outfits die winters maar ook leuk zijn..
Het hoeven niet perse pakken te zijn dus heb ik graag tips en plaatjes!
Kom er maar in en show die outfits!!
Mooie jurkjes, dikke panty's en mooie laarzen ik hou er van!
Nu ik in mijn nieuwe baan ook veel klanten ga bezoeken ben ik dus op zoek naar nette outfits die winters maar ook leuk zijn..
Het hoeven niet perse pakken te zijn dus heb ik graag tips en plaatjes!
Kom er maar in en show die outfits!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 8 september 2013 om 11:39
Ik begin zelf met deze :
http://fashionistatrends. ... tfits-2012-great-in-grey/
Erg mooi, al schijnt t van 2012 te zijn...
http://fashionistatrends. ... tfits-2012-great-in-grey/
Erg mooi, al schijnt t van 2012 te zijn...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 8 september 2013 om 11:52
zondag 8 september 2013 om 12:32
Ik was gisteren bij de intratuin en daar werd hard gewerkt om het kerstdorp weer neer te zetten! Ja ook dat gaat me te ver! Maar de winter is er toch bijna! We zitten al half september... Over 6 wkn gaat t beginnen met vriezen!! Dan moeten je outfits toch klaar liggen!! :Imao:
zondag 8 september 2013 om 12:58
zondag 8 september 2013 om 15:01
quote:Star schreef op 08 september 2013 @ 14:34:
Ik zie veel bordeaux en dat vind ik erg mooi!
Ik ook!
Ik heb gisteren deze gekocht, ook met warm rood, hoewel dit nog niet echt bordeaux is:
Ik zoek dus nog een warm wintervest, lang het liefst, maar niet wol want dat prikt zo en ook niet zo pluizig dat het afgeeft op al je kleding. Bordeauxrood vind ik dus mooi. Iemand nog tips?
Ik zie veel bordeaux en dat vind ik erg mooi!
Ik ook!
Ik heb gisteren deze gekocht, ook met warm rood, hoewel dit nog niet echt bordeaux is:
Ik zoek dus nog een warm wintervest, lang het liefst, maar niet wol want dat prikt zo en ook niet zo pluizig dat het afgeeft op al je kleding. Bordeauxrood vind ik dus mooi. Iemand nog tips?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
zondag 8 september 2013 om 15:10
quote:a_nick_is_crini schreef op 08 september 2013 @ 15:01:
[...]
Ik ook!
[afbeelding]
Ik zoek dus nog een warm wintervest, lang het liefst, maar niet wol want dat prikt zo en ook niet zo pluizig dat het afgeeft op al je kleding. Bordeauxrood vind ik dus mooi. Iemand nog tips?MOOI!
[...]
Ik ook!
[afbeelding]
Ik zoek dus nog een warm wintervest, lang het liefst, maar niet wol want dat prikt zo en ook niet zo pluizig dat het afgeeft op al je kleding. Bordeauxrood vind ik dus mooi. Iemand nog tips?MOOI!
zondag 8 september 2013 om 15:55
Twee dagen voor dat de kerst begint is het vroeg genoeg om dan een weekje winter te hebben voor de liefhebbers want die gun ik dat ook nog wel.
Ik draag liever open schoenen fleurige zomerjurkjes ipv die grijze en zwarte sombere winterkleding. En dan is dit jaar ook nogeens veel kleding oversized lijk je ook nogeens dikker door.
Alles staat ook veel mooier in de zomer je huid is mooi gekleurd door de zon in de winter is iedereen ook nog zo grauw.
Ik draag liever open schoenen fleurige zomerjurkjes ipv die grijze en zwarte sombere winterkleding. En dan is dit jaar ook nogeens veel kleding oversized lijk je ook nogeens dikker door.
Alles staat ook veel mooier in de zomer je huid is mooi gekleurd door de zon in de winter is iedereen ook nog zo grauw.
zondag 8 september 2013 om 16:03
zondag 8 september 2013 om 20:19
quote:Superhuisvrouw schreef op 08 september 2013 @ 15:55:
Twee dagen voor dat de kerst begint is het vroeg genoeg om dan een weekje winter te hebben voor de liefhebbers want die gun ik dat ook nog wel.
Alles staat ook veel mooier in de zomer je huid is mooi gekleurd door de zon in de winter is iedereen ook nog zo grauw.Waarom zou winterkleding alleen maar grijs en zwart zijn? Dan shop je toch in de verkeerde winkels...
Alles staat ook veel mooier in de zomer je huid is mooi gekleurd door de zon in de winter is iedereen ook nog zo grauw.Waarom zou winterkleding alleen maar grijs en zwart zijn? Dan shop je toch in de verkeerde winkels...