Leren jasje verven
woensdag 15 maart 2017 om 22:52
Hi!
Ik weet niet zeker of ik goed zit hier maar ga toch een gokje wagen. Ik heb een leren jasje in een kleur die mij écht niet staat maar het model vind ik zo leuk.
Dus dacht ik aan textiel verf, ik heb al een poging gewaagd met een pakje verf (naam ben ik vergeten) maar dat heeft niet gepakt, zelfs de naden en binnenvoering zijn onveranderd dus dat was sowieso baggerspul.
Heeft iemand de gouden tip voor me?
(Weggooien is geen optie dat is zonde, weggeven eigenlijk ook niet omdat ik mezelf wel een mooi jasje gun)
Groetjes
Ik weet niet zeker of ik goed zit hier maar ga toch een gokje wagen. Ik heb een leren jasje in een kleur die mij écht niet staat maar het model vind ik zo leuk.
Dus dacht ik aan textiel verf, ik heb al een poging gewaagd met een pakje verf (naam ben ik vergeten) maar dat heeft niet gepakt, zelfs de naden en binnenvoering zijn onveranderd dus dat was sowieso baggerspul.
Heeft iemand de gouden tip voor me?
(Weggooien is geen optie dat is zonde, weggeven eigenlijk ook niet omdat ik mezelf wel een mooi jasje gun)
Groetjes
woensdag 15 maart 2017 om 23:03
Er bestaat wel verf voor leer, je kunt leren meubels ook laten verven. Maar het wordt er niet mooier van.
Ik zou er gewoon een sjaaltje bij dragen, zodat de kleur niet direct bij je gezicht uitkomt, dan kan het meestal wel. Zo´n jasje heb je toch niet aan als het 30 graden is buiten.
Ik zou er gewoon een sjaaltje bij dragen, zodat de kleur niet direct bij je gezicht uitkomt, dan kan het meestal wel. Zo´n jasje heb je toch niet aan als het 30 graden is buiten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
woensdag 15 maart 2017 om 23:20
Ik zou hier even kijken.
https://www.leerverfshop.nl/
https://www.leerverfshop.nl/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 15 maart 2017 om 23:25
Is het echt leer of synthetisch? In het laatste geval werkt niks, denk ik.
Echt leer kun je verven. Vraag eerst eens advies aan je schoenmaker.
Zo'n potje dun vloeibare verf pakt als een tierelier (na voorbehandelen met ehh... terpentine dacht ik) maar is niet in veel kleuren verkrijgbaar.
Echt leer kun je verven. Vraag eerst eens advies aan je schoenmaker.
Zo'n potje dun vloeibare verf pakt als een tierelier (na voorbehandelen met ehh... terpentine dacht ik) maar is niet in veel kleuren verkrijgbaar.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C