Mode & Beauty alle pijlers

Leuke grote maten zomer kleding??

26-06-2010 13:28 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen 2 jaar iets van 25 kilo aangekomen(en was al niet de slankste) en weet echt niet meer wat ik aan moet met dit warme weer

Daarbij ben ik niet meer de jongste, 44 dus.

Stond net voor de kast, en niets staat nog, blote armen staat niet mooi, want dikke armen, blote hals staat niet want decollete rimpels(schrijf ik dit goed?)

Wie heeft dr tips? (graag met plaatjes)
Kijk eens op wehkamp.nl, daar staat heel veel mode van Miss Etam, Promiss, C&A. Je kunt zoeken op maat, overal staan plaatjes bij en als je het vandaag bestelt, heb je het morgen in huis.

Ik ken jouw kledingstijl niet maar er moet zeker iets leuks bij zitten! Ik heb op die manier drie weken geleden mijn zomergarderobe aangevuld (was ook aangekomen en geen tijd om te gaan winkelen), ik vond het ideaal.
Great looks is een leuk merk bij Wehkamp. Laatst was hier een topic en daar werd deze site genoemd. Iets prijziger maar ze hebben erg leuke basics voor grote maten en ze hebben een webshop: Mateloos
oh that purrrrrrrrrfect feeling
www.mateloos.nl

Geweldige eigenmerk jurken (King size babes) en alle merken grote mate kleding die je je maar kan wensen. Aangezien alle verkoopsters ook een maatje meer hebben, begrijpen ze precies wat je nodig hebt om er zo leuk mogelijk uit te zien.
quote:Poezewoes schreef op 26 juni 2010 @ 13:49:

Great looks is een leuk merk bij Wehkamp. Laatst was hier een topic en daar werd deze site genoemd. Iets prijziger maar ze hebben erg leuke basics voor grote maten en ze hebben een webshop: Mateloos
Volgens mij kwam de tip in het andere topic ook van jou Zwup, ben je dr nog steeds dankbaar voor, ik ga binnenkort eens lekker bestellen daar! Zoals deze:

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik heb van de week wat tops gekocht bij Ulla Popken. Zonder mouwen, want ik wil wel graag blote armen.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb maat 48-50 en koop voornamelijk bij Miss Etam Plus. En soms bij M&S maar daar moet ik wel flink zoeken want ze hebben ook veel kleding voor middelbare leeftijd en ik ben 'slechts' 32. Heeeel soms vind ik iets bij C&A.

ik heb deze broek bijvoorbeeld met deze top vorige week gekocht. Overigens zijn ze op deze website veel goedkoper, ik heb de volle pond betaald. Van de top heb ik maat 52 omdat ik een brede rug en een flinke buik heb.

Succes!
Jezelf ook frisse lucht gunnen en je niet verstoppen in veel te warme (bedekkende) kleding. Dan maar een rimpeltje en een rolletje. Ik herken het, hoor.

Er komen steeds meer leuke grote matenwinkels, met fijne pashokjes en leuke verkoopsters met inzicht. In de achterhoek kan ik je er twee tippen.
Sorry Poezewoes, dit vind ik afschuwelijk..
Wehkamp, MissEtam, M&S, H&M, C&A, hebben allemaal een grote-maten-afdeling, hele leuke kleding. En niet duur.
.
anoniem_15888 wijzigde dit bericht op 26-06-2010 16:35
Reden: never mind
% gewijzigd
Eens, die jurk is lelijk. Ga eens kijken bij bandolera!!! Daar kan ik zelf altijd goed slagen.
Ik vind die jurk juist heel mooi! De kleding van Mateloos vind ik sowieso vaak erg mooi.
Ik vind die jurk wel leuk,maar dat hóófd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb een topic met inspirerende foto's en tekst voor grote maten voor je omhoog gehaald. Misschien zit daar iets voor je bij.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Wehkamp heeft idd veel en veel verschillende dingen, en erg prettig zoeken, en idd snel geleverd.

Mateloos is over het algemeen niet mijn smaak.
quote:nouschi schreef op 26 juni 2010 @ 14:17:

Ik vind die jurk wel leuk,maar dat hóófd!Op het eerste gezicht lijkt het alsof ze Pipi Langkous staartjes heeft.
Saffietje, heb je iets aan onze tips?
Heeft wehkamp " liefs bo" nog???? Dat is net wat vlotter dan great looks.
Ik heb even bij Mateloos gekeken, maar dit is zeg maar niet echt mijn ding. (Heb gisteren het boek 'Taal is zeg maar echt mijn ding' gekregen, dus neem me mijn woordkeus maar even niet kwalijk). Ik vind juist die kleding zo afschuwelijk bij dikke mensen, dat tentachtige.

Ik draag een broek op knielengte, met een top. Genoeg bloot om niet te smelten, niet zoveel bloot zodat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemen.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:vivaviva78 schreef op 26 juni 2010 @ 14:10:

Ik heb maat 48-50 en koop voornamelijk bij Miss Etam Plus. En soms bij M&S maar daar moet ik wel flink zoeken want ze hebben ook veel kleding voor middelbare leeftijd en ik ben 'slechts' 32. Heeeel soms vind ik iets bij C&A.

ik heb deze broek bijvoorbeeld met deze top vorige week gekocht. Overigens zijn ze op deze website veel goedkoper, ik heb de volle pond betaald. Van de top heb ik maat 52 omdat ik een brede rug en een flinke buik heb.

Succes!Wat een leuk setje kleren heb je aangeschaft zeg!
quote:Solomio schreef op 26 juni 2010 @ 14:52:

Ik heb even bij Mateloos gekeken, maar dit is zeg maar niet echt mijn ding. (Heb gisteren het boek 'Taal is zeg maar echt mijn ding' gekregen, dus neem me mijn woordkeus maar even niet kwalijk). Ik vind juist die kleding zo afschuwelijk bij dikke mensen, dat tentachtige.

Ik draag een broek op knielengte, met een top. Genoeg bloot om niet te smelten, niet zoveel bloot zodat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemen.Jammer, dat bij kleding in grote maten vaak wordt gedacht, dat het allemaal vormeloos moet zijn. Waarom niet iets dat mooi gesneden is, in een mooie stof, waarom toch altijd die ' vrolijke katoentjes'? Het meeste bij Mateloos vind ik gruwelijk.
quote:Solomio schreef op 26 juni 2010 @ 14:52:

Ik draag een broek op knielengte, met een top. Genoeg bloot om niet te smelten, niet zoveel bloot zodat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemen.En dat vind ik dan altijd niet zo mooi, een broek op knielengte. Dan zou ik zelf een echt korte broek dragen.
quote:Poezewoes schreef op 26 juni 2010 @ 14:02:

Volgens mij kwam de tip in het andere topic ook van jou Zwup, ben je dr nog steeds dankbaar voor, ik ga binnenkort eens lekker bestellen daar! Zoals deze:

[afbeelding]

Dat zou best eens kunnen Ik ben namelijk groot fan! Heb net zelf deze besteld. Die is ook heerlijk!

Ze hebben nu trouwens sale in de winkel (niet in de webshop). Dus als je "goedkoop" wil proberen, is nu je kans.

Hmmm ik kan het plaatje niet plakken. Dan maar naar de overzichtspagina.

http://mateloos.nl/?fashion

Het is de eerste jurk links boven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven