Lichtbruine trui: combinaties?
vrijdag 12 november 2010 om 13:24
Gisteren heb ik deze trui gekocht bij de V&D:
(Plaatje is erg klein, maar kijk anders even hier.)
Hij valt overigens aan de voorkant net over de broekband en aan de achterkant tot halverwege mijn billen.
Nu heb ik vooral grijze en zwarte broeken. Vandaag heb ik deze trui aan met een zwart shirt met lange mouwen eronder en een zwarte pantalon met een wit streepje. Dit was de eerste combinatie die ik kon bedenken.
Hoe zou ik deze trui nog meer kunnen dragen?
Ik heb één bruine broek. Zou je het dan aan doen met een bruin shirt eronder?
Ik ben heel benieuwd naar jullie tips. (Heb al veel tips op het forum langs zien komen, vandaar dat ik nu ook een poging waag. )
(Plaatje is erg klein, maar kijk anders even hier.)
Hij valt overigens aan de voorkant net over de broekband en aan de achterkant tot halverwege mijn billen.
Nu heb ik vooral grijze en zwarte broeken. Vandaag heb ik deze trui aan met een zwart shirt met lange mouwen eronder en een zwarte pantalon met een wit streepje. Dit was de eerste combinatie die ik kon bedenken.
Hoe zou ik deze trui nog meer kunnen dragen?
Ik heb één bruine broek. Zou je het dan aan doen met een bruin shirt eronder?
Ik ben heel benieuwd naar jullie tips. (Heb al veel tips op het forum langs zien komen, vandaar dat ik nu ook een poging waag. )
vrijdag 12 november 2010 om 13:27
vrijdag 12 november 2010 om 13:45
Dank je wel voor de reacties.
Tickel, bedoel je die kleuren als shirt eronder?
Ik vraag me namelijk af of het raar is als je een zwarte/grijze broek aan hebt en daar deze trui bij en dan een andere kleur shirt (bijv, donkerrood of een van de kleuren die Tickel noemt). Wordt dat dan niet een allergaartje?
Ik vraag me namelijk af of het raar is als je een zwarte/grijze broek aan hebt en daar deze trui bij en dan een andere kleur shirt (bijv, donkerrood of een van de kleuren die Tickel noemt). Wordt dat dan niet een allergaartje?
vrijdag 12 november 2010 om 13:49
quote:Ka32 schreef op 12 november 2010 @ 13:45:
Op een heel donkere jeans kan dat makkelijk, je kunt dan een accent terug laten komen in dezelfde kleur.
Tas, riem, schoenen, ketting, oorbellen etc etc.
Je hoeft toch niet altijd kleding in 2 kleuren te dragen?
Op een heel donkere jeans kan dat makkelijk, je kunt dan een accent terug laten komen in dezelfde kleur.
Tas, riem, schoenen, ketting, oorbellen etc etc.
Je hoeft toch niet altijd kleding in 2 kleuren te dragen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 12 november 2010 om 14:03
quote:fleurtje schreef op 12 november 2010 @ 13:59:
Ik heb hier een zak chocotoffs en een zak Jersey's
Dat zijn van die "dooreetsnoepjes" die haal ik niet meer in huis.
Tikkels zijn dat ook, die haal ik dan eens in de zoveel tijd per kilo op de markt, maar niet te vaak!
Ik heb hier een zak chocotoffs en een zak Jersey's
Dat zijn van die "dooreetsnoepjes" die haal ik niet meer in huis.
Tikkels zijn dat ook, die haal ik dan eens in de zoveel tijd per kilo op de markt, maar niet te vaak!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 12 november 2010 om 14:12
Een paar donkereblauwe skinny jeans eronder, donkerbruine laarzen erover, zwart shirtje met lange mouwen eronder en je hebt een leuk setje...
of wat ook leuk is, zo'n mooie zakelijke broek eronder, met van die brederechte wijde pijpen, leuke schoenen met een hakje eronder en een brede riem over je trui.
of wat ook leuk is, zo'n mooie zakelijke broek eronder, met van die brederechte wijde pijpen, leuke schoenen met een hakje eronder en een brede riem over je trui.