Mode & Beauty alle pijlers

Luxe mannenondergoed

24-09-2009 21:15 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, Ik heb jullie kleding en winkel kennis nodig

Heb deze vraag ook al in een redelijk relevant topic op de sex-pijler gezet maar denk dat een apart topic in de kleding en mode pijler waarschijnlijk meer info op zal leveren.

Ik ben namelijk op zoek naar winkels (niet online en geen bjorn borg) waar je mooi en luxe mannen ondergoed (voornamelijk boxers) kan kopen. Dus ondergoed (mag merkondergoed zijn) van 12,50 tot ongeveer 30 euro.

Voor vrouwen zijn er zat winkeltjes en speciale boetiekjes. Voor mannen is dit volgens mij een heel ander verhaal.

Weten jullie dames goede winkels en wat vinden jullie dan mooi ondergoed voor mannen?
Misschien heel raar, maar ik zag laatst in de sexshop heel aardige boxershorts, luxe zou ik het niet noemen, wel sexy.

Verder heeft de bijenkorf vaak mooi mannenondergoed, en misschien eens een wat luxere herenmode winkel.

Armani, dolce&gabbana, zij hebben ook boxers maar daar moet je maar net van houden.
Wat versta jij onder luxe mannen ondergoed? En waarom is Bjorn Borg niet goed?

Bedoel je D&G, Calvin Klein etc?
In de meeste grotere steden zitten ook wel heren-ondermode zaken hoor!

En onze vriend Google geeft de volgende reactie;

Resultaten 1 - 10 van circa 136.000 voor herenondergoed (0,12 seconden)
Bijenkorf dacht ik ook aan. Kreeg toevallig vandaag de boekjes voor de 3 doldwaze dagen.
Bjorn Borg niet omdat ik principieel tegen de "mode" ben van merknamen boven je broek uit. Door deze stomme rage welke volgens mij alleen nog pubers doen, heb ik een enorme afkeer gekregen van het merk.

Maar zoek idd iets in de trend van duurder merkondergoed of boxershort zoals olafbenz ofzo (spannend/sexy).

http://www.olafbenz.de/pi ... ptordner1&name_textv=text

Nadeel van die google hits is dat:

75% onlinewinkels zijn

15% koopjessite zijn

5% info site's zijn

en de rest onzin bevat

Zoek dus echt namen van winkels(voorbeelden) waar luxe herenondergoed te verkrijgen is.
Mijn vriend draagt hele mooie (ik vind ze mooi dan) Calvin Kleins.

Zulke: (hij heeft ze in verschillende kleuren)

Ik (hij) koop(t) ze trouwens meestal bij de Bijenkorf. Sommige kleuren zijn wel limited editions (je hebt ze ook in heel lelijke kleuren, maarja, net wat je mooi vindt)
Weet niet waar je woont, maar in Amsterdam zit een winkel die mannenondergoed verkoopt. Zit bij de Dam.
Weet je ook hoe die heet?
Nee, maar hij zit zeg maar om de hoek bij de Kalverstraat schuin t.o de Albert Heijn. Ben er vaak langs gelopen, en hun hele etalage hing altijd vol met allerlei modellen.
Dit is 'm volgens mij:

http://www.tothem-underwear.com/

Weet natuurlijk niet of die is wat je zoekt, maar andere winkels zou ik niet weten.
quote:mariesophie schreef op 24 september 2009 @ 22:16:

Nee, maar hij zit zeg maar om de hoek bij de Kalverstraat schuin t.o de Albert Heijn. Ben er vaak langs gelopen, en hun hele etalage hing altijd vol met allerlei modellen.Dat is Tothem Underwear Amsterdam, zit op de hoek Nieuwezijds voorburgwal (nummer149)/Paleisstraat.
Mariesophie was mij voor
Nogmaals; kousen-sokken-panty-winkels.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat is wel wat ik zoek ja, helemaal goed!

Heb inmiddels ook nog een 2e gevonden in Rotterdam; "Mysin"

Maar dat is allemaal wel wat ver weg. Ben namelijk woonachtig omgeving Den Bosch. Weet iemand of daar ook dergelijke zaken te vinden zijn? (omtrek van 30 km). (alle overige winkels zijn natuurlijk ook welkom)
Bijenkorf? Zit toch in Den Bosch?
http://www.detelefoongids.nl/bg/15p-reg ... dergoed/1/
http://www.lingerie-info.nl/den-bosch
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-03-2011 16:56
Reden: spam
% gewijzigd
Mijn vriend draagt heel leuke boxers van Garcia. Vlgs mij koopt hij ze bij The Sting.
Ga even de grens over naar Duitsland.

Bijna elke middelgrote tot middelgrote/grote plaats heeft wel een Galeria of een Karstad (soort luxe Bijenkorf).

Ga naar de afdeling ondermode voor heren en je weet niet wat je ziet zoveel keus. Alle kleine grote (exclusieve) merken zijn aanwezig. En ook in alle maten. Van heel klein tot heel groot.

Dat nu net jou maat is uitverkocht zal je niet snel treffen (dat is in Nederland vaak wel anders).

Prijs is niets duurder dan in Nederland vaak iets goedkoper.

Ja je moet er even voor rijden. Maar combineer het met een dagje uit zou ik zeggen.
Goed idee van dave!

De V&D heeft ook Sloggi, als dat luxe genoeg is voor jou.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-03-2011 16:56
Reden: spam
% gewijzigd
een ieder heeft zijn eigen smaak, dus tja heel wat suggesties hier uiteraard moet het goed zitten dat is voor mij van belang althans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven