Mode & Beauty alle pijlers

Mac lippenstift

19-01-2020 23:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net een mail van mac dat er morgen 20% korting is. Mooi moment om eens een nieuw kleurtje te kopen.

Iemand die velvet teddy heeft?
Deze lijkt me erg mooi!

Of anders must haves?
Alle reacties Link kopieren
Velvet teddy is mijn every day lipstick. Whirl vind ik ook erg mooi en stone draag ik als ik wat meer edgy wil!.
Weet niet of je ook van fellere kleuren houdt, maar flat out fabulous is een prachtige kleur. En blijft super lang zitten.
Alle reacties Link kopieren
Twig en Brave zijn mijn favorieten, zijn beide bijna op. Velvet teddy ziet er ook mooi uit voor elke dag.
Ik ben fan van brick o la!
Alle reacties Link kopieren
Whirl is zeker een leuke en 2 week terug in Singapore nog een leuke fel roze gevonden, Breathing Fire.
fietsen varen vrouwelijk doen
Er is een blogger die heel veel mac lipsticks reviewt, temptalia. Ik kijk daar vaak als ik een nieuwe kleur wil zien.
Hier ook velvet teddy en whirl de meest gebruikte . Heb ook Candy Apple en love me lots .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Velvet Teddy en Cosmo.
Velvet Teddy is een tikje droog en iets te flets qua kleur voor mij. Ik draag hem niet vaak.
Cosmo is geweldig. Minder droog, voelt veel comfortabeler, blijft toch lang zitten. De kleur is minder neutraal, maar past wat mij betreft overal bij, is niet te opvallend en ook niet te flets.
Ik heb veel lippenstift, maar dit is mijn favoriete.
Ik ben denk ik de enige persoon die niks kan met Mac lipstick. Zit een half uur leuk en daarna zit het bij mij heel lelijk. Plus het droogt mijn lippen uit.
Wat ik ook doe aan primer etc.
Ik heb zat van andere merken die wel mooi zitten voor een fractie van de prijs (de velvet matte van essence is hier een topper) dus het is niet voor iedereen halleluja.
De lip potloden zijn wel fijn maar meer omdat ze zoveel kleuren hebben, ook daarvoor geldt: ik heb ook daarvoor fijnere en goedkopere alternatieven maar niet voor iedere kleur.
zeefietser1 schreef:
20-01-2020 00:15
Whirl is zeker een leuke en 2 week terug in Singapore nog een leuke fel roze gevonden, Breathing Fire.
Breathing Fire & Ruby Woo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Velvet Teddy, Twig en Mehr. Ik vind van die 3 Velvet Teddy het minst interessant. Ik vind em wat droog en qua kleur ook niet zo spannend.
Alle reacties Link kopieren
Je betaald het merk, zijn zat betere en goedkopere alternatieven.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
20-01-2020 08:29
Ik ben denk ik de enige persoon die niks kan met Mac lipstick. Zit een half uur leuk en daarna zit het bij mij heel lelijk. Plus het droogt mijn lippen uit.
Wat ik ook doe aan primer etc.
Ik heb zat van andere merken die wel mooi zitten voor een fractie van de prijs (de velvet matte van essence is hier een topper) dus het is niet voor iedereen halleluja.
De lip potloden zijn wel fijn maar meer omdat ze zoveel kleuren hebben, ook daarvoor geldt: ik heb ook daarvoor fijnere en goedkopere alternatieven maar niet voor iedere kleur.
nee hoor, ik heb ook niks met MAC, blijft bij mij voor geen meter zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Faux, Mehr en Soar mooi en ook Modesty en Crème In Your Coffee.

Velvet Teddy maakt mij - behoorlijk lichte huidskleur met roze ondertoon - ook wat flets (zoals eerder in dit topic opgemerkt) en slaat ook erg bruin uit terwijl hij bij anderen juist weer prachtig oudroze is. Ik draag hem alleen met een mauvekleurig lippotlood eronder.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven