Mode & Beauty alle pijlers

Meekleurende glazen in je bril

11-04-2020 13:21 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met meekleurende glazen in je bril? Er is vandaag korting (bij Charlie Temple) dus ik wilde een nieuwe bril en zonnebril bestellen (had er al een tijdje een op het oog). Nu zie ik dat ze ook meekleurend glas hebben. Ik heb hier zelf helemaal geen ervaringen mee. Lees er online zowel goede als slechte dingen over.

Ik gebruik nu een clip-on. Dat is handig, je hoeft niet twee brillen bij je te hebben. Maar de bril die ik nu wil bestellen heeft geen bijbehorende clip-on. Ik twijfel dus tussen twee losse brillen (normale en zonnebril) of één en dan met meekleurend glas.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind meekleurende glazen vrij prijzig.

Ik zat te denken aan meekleurende glazen met een leesgedeelte.
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
11-04-2020 18:22
Ik vind het erg iets voor oudere mensen, en heb het mijn jongere klanten altijd afgeraden toen ik als bijbaantje bij een opticien werkte. Tenzij je 60+ bent, niet doen.

bijzonder. Ik heb het al vanaf mn 25e ofzo. Als je nou last hebt van fel licht, waarom ga jij dat dan afraden, omdat het jouw smaak niet is?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een varifocus bril van Eyelove met meekleurende glazen. Ik ben er heel blij mee. Heel handig. Ik vergeet vaak mijn zonnebril mee te nemen en nu heb ik er altijd een bij me.

Binnen duurt het wel even voordat hij weer terug gekleurd is. Daar merk ik zelf niks van maar mijn man zegt dan dat ik mijn zonnebril nog op heb. In de auto heb ik wel een aparte varifocus zonnebril liggen omdat door het voorruit de andere bril niet genoeg verkleurd.

Mijn bril is vorige week stuk gegaan en ik heb meteen weer een bril uitgezocht met meekleurende glazen. Ik heb nu wel een reservebril erbij gekocht zonder meekleurende glazen zodat ik de keus heb als ik wil .