Mode voor gespierde vrouw?
woensdag 24 augustus 2011 om 22:09
Mode voor lange dames, voor grote maten en voor zwangeren zie ik wel. Mijn probleem is dat ik, door veel sport, behoorlijk gespierd ben. Voor mijn bovenbenen en billen bijvoorbeeld heb ik broekmaat 44 nodig, maar in de taille is het dan weer te wijd. Ook jasjes en bloesjes zijn lastig; mijn schouders zijn te breed. Ik heb ook behoorlijke kuiten, maar tegenwoordig koop ik enkellaarsjes en dat gaat prima.
Heeft iemand hetzelfde probleem of tips voor bijvoorbeeld broeken die wat wijder vallen op de bovenbenen?
Thanks,
Ellen
Heeft iemand hetzelfde probleem of tips voor bijvoorbeeld broeken die wat wijder vallen op de bovenbenen?
Thanks,
Ellen
woensdag 24 augustus 2011 om 23:25
Brede schouder heb ik ook, ik koop maat L en laat de taille innemen tot een maatje S. Kost wat, maar dan zit het wel goed.
Blousjes koop ik niet, dat past voor geen meter, een enkele wikkelblouse kan nog net.
Jassen heb ik veel met een gebreide onderkant en gebreid stukje bij de uiteinde van de mouwen. Ik koop ze dan zodat ze passen bij mijn schouders. Bij de taille zit dan ietsjes rek en valt het wat strakker.
Bij broeken heb ik geen problemen, ook geen dikke kuiten hier.
Blousjes koop ik niet, dat past voor geen meter, een enkele wikkelblouse kan nog net.
Jassen heb ik veel met een gebreide onderkant en gebreid stukje bij de uiteinde van de mouwen. Ik koop ze dan zodat ze passen bij mijn schouders. Bij de taille zit dan ietsjes rek en valt het wat strakker.
Bij broeken heb ik geen problemen, ook geen dikke kuiten hier.
woensdag 24 augustus 2011 om 23:58
http://www.bodyresource.nl/forum/forum.php
Misschien kun je het hier eens in de groep gooien?
Misschien kun je het hier eens in de groep gooien?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 25 augustus 2011 om 00:08
http://www.telegraaf.nl/f ... n_en_kleding_kopen__.html
Maatkleding. Even Googlen.
Maatkleding. Even Googlen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.