Mooiste vrouw(en) van Nederland?

vrijdag 10 juli 2009 om 15:33
quote:girlxxx schreef op 10 juli 2009 @ 07:53:
Georgine Verbaan is zekers een mooie meid en ze is ook nog eens heel funny !
Katja Schuurman nog steeds mooi.
Ik vind knapheid niet snel knap ik vind die uitstraling erbij juist mooi, dat heeft Georgina ze is niet per definitie echt een beauty, maar ze heeft meer dan dat, kan ik niet goed uitleggen maar jullie snappen wel denk ik
Eens!
Vind haar met blond haar trouwens niet zo.
Hebben jullie haar ook gezien in Volle Maan?
Vond haar echt mega in die film, heb hem vaaaaaaaaak gezien als puber!
Georgine Verbaan is zekers een mooie meid en ze is ook nog eens heel funny !
Katja Schuurman nog steeds mooi.
Ik vind knapheid niet snel knap ik vind die uitstraling erbij juist mooi, dat heeft Georgina ze is niet per definitie echt een beauty, maar ze heeft meer dan dat, kan ik niet goed uitleggen maar jullie snappen wel denk ik
Eens!
Vind haar met blond haar trouwens niet zo.
Hebben jullie haar ook gezien in Volle Maan?
Vond haar echt mega in die film, heb hem vaaaaaaaaak gezien als puber!
vrijdag 10 juli 2009 om 16:17
Sorry ik las al wat er zo grappig was... ze is inderdaad geen Nederlandse vrouw nee..eigenlijk topictitel niet meer gelezen en gereageerd op andere reacties waarin ook buitenlandse vrouwen werden genoemd. Moet zeggen dat ik zo niet een Nederlandse vrouw weet die ik heel mooi vindt, misschien Caroline de Bruijn.

vrijdag 10 juli 2009 om 21:23
Het valt mij op dat je eigenlijk iedere bloedmooie vrouw wel kunt afkraken. Er is altijd wel een minder mooie foto van degene te vinden. Of iets wat net niet helemaal perfect is ( zoals het mondje van yo wat hier genoemd wordt ). Dan denk ik ook: ben jezelf dan zo perfect. En alweer komt dan de eeuwenoude dooddoender: niemand is perfect.
Ik vind nederlandse ( bekende ) vrouwen ook niet minder mooi dan amerikaanse, maar de sterren daar gaan veel verder denk ik dan dat nederlandse vrouwen zullen doen.
Ik vind nederlandse ( bekende ) vrouwen ook niet minder mooi dan amerikaanse, maar de sterren daar gaan veel verder denk ik dan dat nederlandse vrouwen zullen doen.
zaterdag 11 juli 2009 om 10:23
Carice van Houten, al heeft ze wel een verschrikkelijk lelijk gebit.
Doutzen, Anouk, Renate Verbaan, Famke Jansen, Katja, , Touriya, Sylvie en zo zijn er nog wel wat. Yolanthe vind ik ook een mooie verschijning.
Die van Lois Lane (Monique) en Janine (GTST) kwamen wel eens bij mij in de winkel. Zijn in het echt ook heel mooi en aardig.
Linda van Dyck trouwens ook. Mooie vrouw en heel aardig.
Doutzen, Anouk, Renate Verbaan, Famke Jansen, Katja, , Touriya, Sylvie en zo zijn er nog wel wat. Yolanthe vind ik ook een mooie verschijning.
Die van Lois Lane (Monique) en Janine (GTST) kwamen wel eens bij mij in de winkel. Zijn in het echt ook heel mooi en aardig.
Linda van Dyck trouwens ook. Mooie vrouw en heel aardig.

zaterdag 11 juli 2009 om 10:31
Ik vind zo veel vrouwen mooi. Nerderlandse dan even voor nu (internationaal ben ik ik ook heel enthousiast over de vrouw trouwens).
Ook onbekende vrouwen. Die dan wel bekende forummer zijn bijvoorbeeld.
Ik heb een foto van Very Cherry.....ben helemaal (niet seksueel) verliefd op die vrouw. Wát een beeldschoon mens.
En ik heb er een heleboel nieuwe forumvrouwen bij op mijn hyves, nou, die doen niet onder voor de Yolanthes en de Katja's hoor, in mijn ogen.
Kan me niet schelen wie er de hand in heeft gehad, God, het universum of gewoon de genen van de ouders, ik vind vrouwen een fantastische uitvinding en een lust voor het oog.
Ook onbekende vrouwen. Die dan wel bekende forummer zijn bijvoorbeeld.
Ik heb een foto van Very Cherry.....ben helemaal (niet seksueel) verliefd op die vrouw. Wát een beeldschoon mens.
En ik heb er een heleboel nieuwe forumvrouwen bij op mijn hyves, nou, die doen niet onder voor de Yolanthes en de Katja's hoor, in mijn ogen.
Kan me niet schelen wie er de hand in heeft gehad, God, het universum of gewoon de genen van de ouders, ik vind vrouwen een fantastische uitvinding en een lust voor het oog.
zaterdag 11 juli 2009 om 12:01
@VC en @Weelassie: nou, nou, dames, dat valt me wel een beetje tegen hoor, die vraag 'wie is dat?'. Over wie zou het nu gaan op www.yokaverbeek.nl?
zondag 12 juli 2009 om 08:15
quote:wankelevenwicht schreef op 11 juli 2009 @ 12:01:
@VC en @Weelassie: nou, nou, dames, dat valt me wel een beetje tegen hoor, die vraag 'wie is dat?'. Over wie zou het nu gaan op www.yokaverbeek.nl? Sorry hoor, ben ik nou zo dom ? ik snap niets van je link, jij bent het dus ? nou sorry ik ben het eens met VC.
@VC en @Weelassie: nou, nou, dames, dat valt me wel een beetje tegen hoor, die vraag 'wie is dat?'. Over wie zou het nu gaan op www.yokaverbeek.nl? Sorry hoor, ben ik nou zo dom ? ik snap niets van je link, jij bent het dus ? nou sorry ik ben het eens met VC.
dinsdag 14 juli 2009 om 02:57
quote:girlxxx schreef op 12 juli 2009 @ 08:15:
[...]
Sorry hoor, ben ik nou zo dom ? ik snap niets van je link, jij bent het dus ? nou sorry ik ben het eens met VC.
Interessant! Omdat je mijn linkje of berichtje niet vat, is je conclusie dat ik Yoka Verbeek ben?
Ik postte een linkje naar de site van Yoka, omdat zij een bijzonder aantrekkelijke vrouw is in mijn ogen. Ik ging er vanuit dat forummers hier uit zichzelf wel door zouden klikken, ook door de andere (casting-) foto's en zouden zien dat het dus om de site van Yoka gaat.
Nee, geen aandelen, en nee, ik ben zeker niet Yoka. Moet niet gekker worden.
[...]
Sorry hoor, ben ik nou zo dom ? ik snap niets van je link, jij bent het dus ? nou sorry ik ben het eens met VC.
Interessant! Omdat je mijn linkje of berichtje niet vat, is je conclusie dat ik Yoka Verbeek ben?
Ik postte een linkje naar de site van Yoka, omdat zij een bijzonder aantrekkelijke vrouw is in mijn ogen. Ik ging er vanuit dat forummers hier uit zichzelf wel door zouden klikken, ook door de andere (casting-) foto's en zouden zien dat het dus om de site van Yoka gaat.
Nee, geen aandelen, en nee, ik ben zeker niet Yoka. Moet niet gekker worden.
dinsdag 14 juli 2009 om 10:29