Mode & Beauty alle pijlers

Muts met klep wasbaar?

30-11-2010 20:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na wikken en wegen waar ik dit (enorm mutserige) topic neer zal zetten, toch maar voor hier gekozen. Er zijn tegenwoordig veel van die leuke mutsen met klep te krijgen. Alleen vraag ik me af, heeft iemand hier die al eens gewassen en pakt dat wel goed uit? Ik bedoel, de klep is neem ik aan van een soort karton ofzo anders blijft hij niet zo staan. Wat zijn jullie ervaringen ermee, blijft dan ook de klep goed? Of wassen jullie ze gewoon nooit
Ik heb alleen maar zomer-petten gehad. In de wasmachine dan blijft de klep niet mooi. Op de handwas dat gaat wel goed.

Maar in de winter zweet je minder. Haren vaak genoeg wassen dat scheelt ook.
Ik durf het ook niet in de machine te wassen. Dus ik heb met de hand de muts gewassen en de klep geprobeerd zo droog mogelijk te houden. Ging best wel. Daarna enorm staan trutten met een fohn en de klep een beetje geprobeerd te vormen. Zou ik niet iedere week doen, dat weet ik wel.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Die kleppen zijn tegenwoordig van kunststof, dus wassen op zich kan wel, ik zou het allleen niet in de wasmachine doen.
Ehhh nou hier een kersverse ervaringsdeskundige..

Nee het kan niet!! Had hem op handwasprogram gedaan in wasmachine nadat ik hem met de hand niet schoon kreeg. Muts was schoon. Klepje staat niet zo mooi meer.

Maar misschien dat er verschil in zit per muts??

Ik heb er een van het merk Barts
Heb er hier eentje van Adidas, jaren geleden gekocht bij de adidas winkel in Batavia stad. Wordt elk naar na de winter gewassen in de wasmachine. Mankeert nog niets. Alleen jammer dat mijn man hem elke keer inpikt. Hadden er 2 mee moeten nemen. Kan hem nu nergens meer kopen.
Ik heb er 1 van protest en dar zit gewoon echt een hele dikke, kunsstof, geboven klep aan. Die kan dus prima in de wasmachine lijkt me, want dat krijg je ook met je handen niet verbogen. Ik was hem alleen nooit...nooit over nagedacht eigenlijk
Ik heb een dryfit pet van Nike, kan prima in de wasmachine (doe ik geregeld want draag m met sporten), en blijft er als nieuw uitzien.

Ideaal ding!
Oh grapje, het ging over mutsen. Never Mind. Muts.
gewoon even met de hand wassen :-)
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik zal nog even kijken wat ik ga doen wanneer ik het echt nodig vind hem te wassen.

En baileyy heb je hem inmiddels weer wat meer in vorm gekregen? Zonde anders... dan MOET je wel weer een hele leuke nieuwe kopen, je hebt geen andere keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven