Mode & Beauty alle pijlers

Naam spray tan salon

03-02-2014 16:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Even een vraagje. Ik heb een spray-tan salon maar wil graag de naam veranderen,hebben jullie mischien een leuk idee? Ik zit wel te brainstormen maar wil graag meerdere ideeen.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt!
Waarom wil je de naam veranderen? Puur interesse hoor, want het lijkt mij nogal zinloos als het puur voor de sjeu is.
quote:Tuorrebout schreef op 03 februari 2014 @ 16:52:

Waarom wil je de naam veranderen? Puur interesse hoor, want het lijkt mij nogal zinloos als het puur voor de sjeu is.Nee ik ga verhuizen naar een totaal andere plaats en wil dan overnieuw beginnen met een nieuwe website naam ect. Ik ga te ver wonen om mijn vaste klanten te behouden wil ik graag helemaal overnieuw beginnen
Een naam van een of andere luxe zomerse bestemming. Als mensen dan zeggen 'Wat ben je bruin!', kunnen je klanten zeggen 'Ja, ik ben naar Saint Tropez (of iets dergelijks) geweest.'
quote:Azile schreef op 03 februari 2014 @ 17:08:

Een naam van een of andere luxe zomerse bestemming. Als mensen dan zeggen 'Wat ben je bruin!', kunnen je klanten zeggen 'Ja, ik ben naar Saint Tropez (of iets dergelijks) geweest.'Bedankt! ik wou eerst spray tan ibiza doen maar ik wil ook de plaats naam erachter endan krijg je 2 plaatsnamen. Dat is wel jammer
Als je nou níet de plaatsnaam er achter zet, hoef je die ook nooit meer te wijzigen. En dan is de suggestie van Azile een hele leuke.

Anders gewoon 'Barbie'. Niks meer aan doen.
Als je heel melig bent: Vanondertotboven, of laagerop

of zomerbruin

of lisa
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Oranje boven!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Instant Ibiza
Paupers-hol ?
Tokkie-Tintje
Tan Gerard (aubade aan Gerard Joling)

Tanning by Lisa

Salon Lisa spray tan

Lisa's Tanning

Spray Tan Groningen (of iets dergelijks)

Brownie
Voor een beetje inspiratie...

http://www.youtube.com/watch?v=8Pu03ImmI1U

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven