Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
maandag 23 augustus 2010 om 13:17
Goeiemorgen!
Wat hebben jullie vroeg al veel gepost!
Elle, OPI past niet door de brievenbus, vandaar mijn opmerking.
Ik zal straks even een nagel lakken en proberen een goede foto te plaatsen. Is idd zonde als hij bij jou ook staat te niksen. (ik dacht trouwens dat jij ook in friesland woonde Drachten om specifiek te zijn)
Spijker, ik heb nog nooit met credit-card betaald bij TD. Met paypal is het heel simpel. Je betaalt de eerste keer gewoon niet en je wacht op een mail met een nieuwe uitnodiging voor het goede bedrag. Misschien even een mailtje naar ze sturen of anders paypal betalen?
Indigo, je nagels zien er gaaf uit!!
Rozigst, wat vervelend van die kater! Moet je veel doen vandaag of kan je op de bank blijven zitten en sapjes/watertjes drinken? Ik woon nu inderdaad in de andere noordelijke provincie Maar ben wel geboren en getogen in jouw provincie.
Wat hebben jullie vroeg al veel gepost!
Ik zal straks even een nagel lakken en proberen een goede foto te plaatsen. Is idd zonde als hij bij jou ook staat te niksen. (ik dacht trouwens dat jij ook in friesland woonde Drachten om specifiek te zijn)
Spijker, ik heb nog nooit met credit-card betaald bij TD. Met paypal is het heel simpel. Je betaalt de eerste keer gewoon niet en je wacht op een mail met een nieuwe uitnodiging voor het goede bedrag. Misschien even een mailtje naar ze sturen of anders paypal betalen?
Indigo, je nagels zien er gaaf uit!!
Rozigst, wat vervelend van die kater! Moet je veel doen vandaag of kan je op de bank blijven zitten en sapjes/watertjes drinken? Ik woon nu inderdaad in de andere noordelijke provincie Maar ben wel geboren en getogen in jouw provincie.
maandag 23 augustus 2010 om 13:45
maandag 23 augustus 2010 om 13:46
quote:Zwup schreef op 23 augustus 2010 @ 13:17:
Hmmm...........ik heb mijn flesjes OPI gekocht op Ebay en dat ging gewoon met brievenbuspost!
Ik ga het eens proberen bij mijn brievenbus
O jee, jij dacht Friesland??
Nope, met die D bedoelde ik dus Drenthe en geen Drachten...hahaha
Hmmm...........ik heb mijn flesjes OPI gekocht op Ebay en dat ging gewoon met brievenbuspost!
Ik ga het eens proberen bij mijn brievenbus
O jee, jij dacht Friesland??
Nope, met die D bedoelde ik dus Drenthe en geen Drachten...hahaha
maandag 23 augustus 2010 om 13:48
quote:Spijker schreef op 23 augustus 2010 @ 13:45:
OPI-Who the Shrek Are You?
OPI-Jade is the New Black
OPI-I&;m Suzi & I&m a Chocoholic
OPI/Goldilocks Rocks!
OPI-Quarter of a Cent-Cherry
OPI-Silk Negligee
OPI-Dim Sum Plum
OPI-Suzi Says Feng Shui
OPI-Alone at Last
Oh wat een lijst! grijns
Geweldig toch?
IK ga even kijken wat de kleurtjes zijn!
als ik maar niet weer in de verleiding kom om zelf te bestellen
OPI-Who the Shrek Are You?
OPI-Jade is the New Black
OPI-I&;m Suzi & I&m a Chocoholic
OPI/Goldilocks Rocks!
OPI-Quarter of a Cent-Cherry
OPI-Silk Negligee
OPI-Dim Sum Plum
OPI-Suzi Says Feng Shui
OPI-Alone at Last
Oh wat een lijst! grijns
Geweldig toch?
IK ga even kijken wat de kleurtjes zijn!
als ik maar niet weer in de verleiding kom om zelf te bestellen
maandag 23 augustus 2010 om 13:50
maandag 23 augustus 2010 om 14:11