Leuke manier vertellen dat we een derde kindje krijgen
dinsdag 26 augustus 2025 om 15:06
dinsdag 26 augustus 2025 om 15:26
Wij hebben gewoon gezegd: ‘we krijgen een derde!’
Een test inpakken vind ik nogal raar en vies. Je hebt namelijk over dat stokje heen geplast.
Ik ken mensen die een zwangerschap hebben aangekondigd door de al bestaande kinderen een shirt aan te trekken met ‘grote broer/zus’, maar zelf ben ik daar niet van. Ik heb het mijn ouders ook veel eerder verteld dat ik zwanger was dan de kinderen.
Een zwangerschap is sowieso al heel leuk nieuws, dat hoeft niet ook nog ludiek verpakt te worden.
Een test inpakken vind ik nogal raar en vies. Je hebt namelijk over dat stokje heen geplast.
Ik ken mensen die een zwangerschap hebben aangekondigd door de al bestaande kinderen een shirt aan te trekken met ‘grote broer/zus’, maar zelf ben ik daar niet van. Ik heb het mijn ouders ook veel eerder verteld dat ik zwanger was dan de kinderen.
Een zwangerschap is sowieso al heel leuk nieuws, dat hoeft niet ook nog ludiek verpakt te worden.
dinsdag 26 augustus 2025 om 15:35
Mijn man vertelde ik het gewoon gelijk na de test, ik heb de test laten zien.
Familie en vrienden vertelden wij het pas later. Toen hadden we de oudste een shirtje aan gedaan met ‘oldest’ en de jongste een shirtje met ‘youngest middle’ erop. Vond ik wel leuk maar erg origineel is het natuurlijk niet. De kinderen waren wel heel trots dus liepen echt met hun buik helemaal naar voren naar binnen bij familie zodat ze het gelijk zagen, heel schattig.
Familie en vrienden vertelden wij het pas later. Toen hadden we de oudste een shirtje aan gedaan met ‘oldest’ en de jongste een shirtje met ‘youngest middle’ erop. Vond ik wel leuk maar erg origineel is het natuurlijk niet. De kinderen waren wel heel trots dus liepen echt met hun buik helemaal naar voren naar binnen bij familie zodat ze het gelijk zagen, heel schattig.
minik wijzigde dit bericht op 26-08-2025 15:36
0.22% gewijzigd
dinsdag 26 augustus 2025 om 15:35
jij bent een stap te ver. ze wil het eerst graag aan papa vertellenProcne schreef: ↑26-08-2025 15:26Wij hebben gewoon gezegd: ‘we krijgen een derde!’

En doooooor!
dinsdag 26 augustus 2025 om 15:37
dinsdag 26 augustus 2025 om 16:20
dinsdag 26 augustus 2025 om 16:27
Dat is dus echt persoonlijk. Omdat jij dat een mooi moment vindt, hoeft nog niet iedereen dat te vinden toch?
Dat je daar helemaal niks van begrijpt vind ik dan weer onbegrijpelijk.
En TO; als jij het leuk vindt om dat ding in te pakken, lekker doen, niks vies aan hoor. Beetje pies, nou en.
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 26 augustus 2025 om 16:30
Ik ben heel nuchter en onromantisch maar een zwangerschapstest vond ik ook wel zo'n speciaal moment dat ik heel graag samen wilde doen. Een van de meest bijzondere momenten in mijn leven zelfs, dat we het allebei wisten en verder nog niemand.
dinsdag 26 augustus 2025 om 16:34
Eens.Eidde schreef: ↑26-08-2025 16:27Dat is dus echt persoonlijk. Omdat jij dat een mooi moment vindt, hoeft nog niet iedereen dat te vinden toch?
Dat je daar helemaal niks van begrijpt vind ik dan weer onbegrijpelijk.
En TO; als jij het leuk vindt om dat ding in te pakken, lekker doen, niks vies aan hoor. Beetje pies, nou en.
Van mijn part pak je het ding in folie, legt het op z'n bord, en schept z'n eten er vast bovenop. Als jullie het maar leuk vinden.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 26 augustus 2025 om 16:47
Zeker hoeft niet iedereen dat te vinden en mogen ze het zelf weten hoe ze het doen. Kan ik het nog wel onbegrijpelijk vinden. Dat staat daar los van.
dinsdag 26 augustus 2025 om 16:52
Dan stuur ik hem een appje op zijn werk met de positieve test!ZaphodBeeblebrox schreef: ↑26-08-2025 16:17Een appje op zijn werk krijgen met een positieve zwangerschapstest is leuk. Ik zou niet zitten te wachten op een ingepakte test of een ballonvaart ofzo. Maar jij kent hem allicht beter.

Hij weet het nog niet namelijk omdat hij agent is bij de Bundespolizei
En ik wil dat hij er met zijn hoofd wel bij is voor het geval er iets gebeurt
Maar dan stuur ik hem wel een appje

dinsdag 26 augustus 2025 om 17:00
Die snap ik niet.... dan is ie er toch ook niet bij met zijn hoofd?floortje1996 schreef: ↑26-08-2025 16:52Dan stuur ik hem een appje op zijn werk met de positieve test!
Hij weet het nog niet namelijk omdat hij agent is bij de Bundespolizei
En ik wil dat hij er met zijn hoofd wel bij is voor het geval er iets gebeurt
Maar dan stuur ik hem wel een appje![]()
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:05
Nee, dat zou ik dan juist niet doen. Laat hem zijn werk doen zonder afgeleid te zijn en bedenk iets voor als hij weer thuis is.vivapimpelmees schreef: ↑26-08-2025 17:00Die snap ik niet.... dan is ie er toch ook niet bij met zijn hoofd?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 26-08-2025 17:07
19.74% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:06
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:10
Oke! dan wacht ik tot hij thuis is hij heeft late dienst op de luchthaven!Grobbekuiken_ schreef: ↑26-08-2025 17:05Nee, dat zou ik dan juist niet doen. Laat hem zijn werk doen zonder afgeleid te zijn en bedenk iets voor als hij weer thuis is.
En dankjewel voor je felicitatie Grobbekuiken!
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:14
Ik zie dat veel mensen de tests samen doen. Maar als je zwanger wilt worden, is het meestal niet in een keer raak, meteen in de eerste maand. Dus doe je de hele tijd testen, waarvan een hoop negatief. Ga je deze dan steeds saampjes met je man doen? Dat vind ik dan weer apart. Of doen veel mensen pas een test als ze behoorlijk over tijd zijn en eigenlijk al wel weten dat ze zwanger zijn?
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:19
Ik deed alleen tests als ik overtijd was En ik hield mijn temperatuur bij, en eigenlijk kon je dan al zien dat het raak was.ZaphodBeeblebrox schreef: ↑26-08-2025 17:14Ik zie dat veel mensen de tests samen doen. Maar als je zwanger wilt worden, is het meestal niet in een keer raak, meteen in de eerste maand. Dus doe je de hele tijd testen, waarvan een hoop negatief. Ga je deze dan steeds saampjes met je man doen? Dat vind ik dan weer apart. Of doen veel mensen pas een test als ze behoorlijk over tijd zijn en eigenlijk al wel weten dat ze zwanger zijn?
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:20
Is ie al toch?floortje1996 schreef: ↑26-08-2025 17:16Net een leuk slabbertje gezien die ze verkopen bij het postkantoor hier in de buurt
Met ik word papa!
Ik vind die wel leuk en die dan inpakken!
Ik ga snel naar het postkantoor want die sluit om 6 uur!
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in