Mode & Beauty alle pijlers

Nagelsalon in Amsterdam en omgeving

19-03-2020 18:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik wil graag mij nagels eindelijk een keer laten doen, en het liefst met dit soort tekeningen erop.
Kent iemand hier een goede salon in Amsterdam of omgeving die dit soort designs goed kan?

https://www.instagram.com/p/B9NNVWlBOdu ... dz8zach1so

(Weet niet hoe je dit plaatje hier plaatst, dus even hierbij het linkje :-$ )
kadanz schreef:
19-03-2020 20:36
Het is ruk. Zwaar ruk, helemaal met je eens. Je vriend, heeft hij geen TV? Ziet hij niet wat er in Bergamo gebeurt?
Hij ontkent alles, kijkt niet echt naar het nieuws, want dat zegt hij allemaal niet te vertrouwen. Dat het rivm zichzelf zo vaak heeft tegengesproken dat hij nu niets meer gelooft... het zal misschijn zijn manier zijn om ermee om te gaan, maar het geeft me een eenzaam gevoel.

Als ik hem probeer te vertellen over Italië dan raakt hij geïrriteerd en dan zegt hij dingen als dat het toch maar heel mild is en dat de economie dus kapot wordt gemaakt om niks meer dan een stevige griep.

Het is bijna niet te rijmen voor mij met het feit dat ik zelf niet werk, ondanks dat er klanten bellen.
Hij vond dat ik die gewoon moest aannemen.
Want ik was net begonnen bij mijn nieuwe baantje en heb ook snel een andere auto nodig, de mijne valt letterlijk uit elkaar.
De timing had voor mij niet veel slechter kunnen zijn.
Maar ik hoest en ben kortademig de laatste weken. En mijn zoontje hoest en is verkouden.
Dus ik doe het niet, maar dat vind ik zwaar #$!
Alle reacties Link kopieren
tantejans schreef:
19-03-2020 20:57
Hij ontkent alles, kijkt niet echt naar het nieuws, want dat zegt hij allemaal niet te vertrouwen. Dat het rivm zichzelf zo vaak heeft tegengesproken dat hij nu niets meer gelooft... het zal misschijn zijn manier zijn om ermee om te gaan, maar het geeft me een eenzaam gevoel.

Als ik hem probeer te vertellen over Italië dan raakt hij geïrriteerd en dan zegt hij dingen als dat het toch maar heel mild is en dat de economie dus kapot wordt gemaakt om niks meer dan een stevige griep.

Het is bijna niet te rijmen voor mij met het feit dat ik zelf niet werk, ondanks dat er klanten bellen.
Hij vond dat ik die gewoon moest aannemen.
Want ik was net begonnen bij mijn nieuwe baantje en heb ook snel een andere auto nodig, de mijne valt letterlijk uit elkaar.
De timing had voor mij niet veel slechter kunnen zijn.
Maar ik hoest en ben kortademig de laatste weken. En mijn zoontje hoest en is verkouden.
Dus ik doe het niet, maar dat vind ik zwaar #$!
Aww dat is wel echt super kut!! Heel veel beterschap en sterkte met de zaak 🤗

Ik vind het zelf ook heel zwaar.. Vriend en ik kunnen allebei niet echt werken nu (zzp'er) en ik ben bezig met een afstudeeronderzoek waar ik wel voor moet doorgaan vanuit huis maar alle deadlines zijn verschoven, en alles nog onduidelijk is. En dat terwijl ik zsm moet afstuderen 😫
Ben uit voorzorg 5 dagen binnen gebleven. Net even buiten geweest en meteen koorts en keelpijn.. :(
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
19-03-2020 19:10
Ik weet dat veel influencers/vloggers naar Universal Nails in de Kinkerstraat gaan.
Zag er ook wel goed uit op de Instagram pagina!! Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Ufje schreef:
19-03-2020 20:35
Je kunt je goed druk maken om de impact van het coronavirus, wat ik dagelijks doe. En je verlichting willen zoeken in online winkelen en vooruit plannen wanneer je bijvoorbeeld je nagels wil gaan doen. Het een sluit het ander niet uit.. Ik heb een heel stressvol afstudeeronderzoek die nu helemaal op de schop ligt en ik dagelijks de impact van ondervind. Mag ik op mijn manier verlichting zoeken of wil je dat ik het alleen over corona heb?
Nee hoor doe lekker je ding. Jij hapt op de dingen die je niet horen wil en als iemand iets zegt wat je wel horen wil reageer je vrolijk.
Ga jij maar lekker met je nageltjes bezig.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
19-03-2020 23:31
Nee hoor doe lekker je ding. Jij hapt op de dingen die je niet horen wil en als iemand iets zegt wat je wel horen wil reageer je vrolijk.
Ga jij maar lekker met je nageltjes bezig.
Het is best logisch dat ik dingen wil horen over de vraag in mijn openingspost en daar positiever op reageer, en slecht reageer op ongevraagde negativiteit. Ga lekker in een ander topic je gal spuwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven