Mode & Beauty alle pijlers

Nep Tods

23-12-2010 16:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Weet iemand waar ik de nep (de echte zijn ver boven mijn budget) rijglaarsjes van Tods kan vinden? Omdat ik de naam van het model niet weet, kan ik ook niet zo goed googlen.

Ik heb ze jaren geleden gehad en ik vond ze hartstikke leuk.

Gister kwam ik iemand tegen en die vertelde mij dat ze in Manfield regelmatig in het assortiment worden verkocht. Maar ik heb net even gekeken, en ik kan ze niet vinden. Waarschijnlijk omdat het het winterseizoen is???

Het zijn van die suede of leren laarsjes, die je aan de voorkant kunt rijgen. Op de hiel zitten allemaal rubberen bolletjes. En de neus is rond.

Het lukt me niet een plaatje te plakken. Ik hoop dus dat iemand weet welke ik bedoel.

Ondertussen kijk ik nog even wat ik zelf kan vinden op internet.

Alvast bedankt.
Ik heb geen motto.
Hoi!

Weet niet waar je woont maar in de uitverkoop bij Forte in Hilgersberg koop ik de echte al een paar jaar slaag ik echt goed.

Ben nu nog niet geweest maar in de eerste week van januari dit jaar scoorde ik 2 paar voor 150 euro dus 75 per paar een suede zandkleurig en een zwarte lak. Kijk dat is leuk scoren
@Meissie

Serieus? Hebben ze een website? Dan kan ik eerst eens kijken of het model wat ik wil er bij zit (ik woon in A'dam)

Het hoeven van mij geen echte te zijn, maar voor die prijs is het absoluut te doen natuurlijk.

I.i.g bedankt.
Ik heb geen motto.
Op Hippas punt en el staat een paar tweedehands in zwart maat 39. Zijn iets van 80 euro geloof ik?
This is not kosher!
Hoi!

Oei weet ik niet de zaak heet Forte zitten geloof ik alleen in Rotterdam Hilgersberg, het merk Cypers geloof dat je het zo schrijft verkoopt ook mooie neppers.

Op de site van Assem kun je misschien iets scoren?

Ook deze zaak zit in Rotterdam, net als Shoeclub die verkopen het merk ook
@Wellhello

Die heb ik idd net gevonden. 65 euro.

Ik vind ze er alleen een beetje raar glimmend uitzien. Het liefst heb ik model in suede, en ongedragen, maar ik hou die advertentie wel in de gaten.

Thnx.
Ik heb geen motto.
Bedoel je deze?

Oh nee je bedoelt deze

Ze zijn wel leuk!
Bedoel je deze:

Volgens mij had lumberjack ofzo ook zo;n soort veterschoen.

Maar ik zou gewoon door sparen en de echte kopen, vaak heel andere kwaliteit en ze gaan lang mee. Echt een top merk Tods

Greetz Merel
Wat kunnen smaken toch verschillen!
@Lena

Ja, die bedoel ik (de 2e foto). Ze lopen echt heel erg lekker, en ik vind ze heel leuk. Die van Hippas vind ik er alleen een beetje raar glimmend uitzien. Ik ben er ook een beetje huiverig voor om 2e hands te kopen. Ik wil liever zien hoe ze eruit zien, en hoe ze zitten.

Toch ga ik er nog even over nadenken en na de kerstdagen de verkoopster misschien even bellen.

@Ikkemerel

De echte kosten geloof ik 335 Euro. Dat gaat mij te ver. Ik heb ze in de guldentijd gekocht voor nog geen 100 gulden, en heb er jaren mee gedaan.

@Melpomene

Jij vind ze dus lelijk? Geeft niets hoor. Ik vond ze in het begin ook afgrijselijk. Toen ik ze eenmaal paste was ik verkocht, en ben ik ze steeds leuker gaan vinden.

Iedereen i.i.g bedankt voor het meedenken (en googlen).

En fijne kerstdagen.
Ik heb geen motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven