Neuspiercing Geen OP
zondag 12 december 2021 om 22:36
zondag 12 december 2021 om 22:50
Kan beide. Wil je zelf frunniken, ontsmet eerst en maak alles echt goed schoon, zowel in je neus als aan de buitenkant. Pas dan gaan draaien. Dubbele np hier. Duurde echt lang voor het genas, maar is nu prima. Kan altijd ringetjes draaien.
Btw, zelf beste draaiervaringen, tijdens genezingsproces onder de douche, dus eerst alles echt ontsmet en vrij van korstjes en dan draaien.
Btw, zelf beste draaiervaringen, tijdens genezingsproces onder de douche, dus eerst alles echt ontsmet en vrij van korstjes en dan draaien.
maandag 13 december 2021 om 12:07
Kun je zelf doen. Met ontsmetten uiteraard. Gewoon zachtjes en voorzichtig een beetje draaien. Het zal wel iets pijn doen waarschijnlijk, maar dat zal het bij een piercer ook doen. Als je het te eng vindt ga dan naar een piercer.
Ik heb altijd alles goud of alles zilver, ik vind dat zelf het mooist.
maandag 13 december 2021 om 15:12
Combo zilverkleurig en rozegoud, of echt zilver, maar dat gaat in oren beter dan neus, das meestal rvs.Boomvalkje schreef: ↑13-12-2021 12:07Kun je zelf doen. Met ontsmetten uiteraard. Gewoon zachtjes en voorzichtig een beetje draaien. Het zal wel iets pijn doen waarschijnlijk, maar dat zal het bij een piercer ook doen. Als je het te eng vindt ga dan naar een piercer.
woensdag 15 december 2021 om 14:18
Nee haha eigenlijk nietSombraOnline schreef: ↑12-12-2021 20:55Heb je nooit aan het ringetje gedraaid? Ik speel soms met m'n ringetje.Maar het verstandigste is inderdaad om gewoon even naar je piercer (of een andere goede piercer) te gaan.
woensdag 15 december 2021 om 14:21
Er zat ook een gat, maar het ringetje kwam er niet helemaal doorheen, tenzij ik eraan had gedraaid. En nu zit het gat een beetje dicht aan de binnenkantamby schreef: ↑12-12-2021 22:36Als er nu een ringetje doorheen zit, dan zit er toch nog een gat? Waarom dan doorprikken? Of is het prikken om het ringetje eruit te krijgen? Ik draag zelf altijd een stud met een wit ‘diamantje’ erin, dat combineert met alles. Heb nooit een ringetje gedragen, zou daar de hele dag mee spelen.![]()
woensdag 15 december 2021 om 14:23
Dat heb ik weleens geprobeerd, een keer is het me gelukt met heel veel moeite. Maar nu zit het weer dicht omdat ik er niet aan heb gedraaid.Boomvalkje schreef: ↑13-12-2021 12:07Kun je zelf doen. Met ontsmetten uiteraard. Gewoon zachtjes en voorzichtig een beetje draaien. Het zal wel iets pijn doen waarschijnlijk, maar dat zal het bij een piercer ook doen. Als je het te eng vindt ga dan naar een piercer.
donderdag 16 december 2021 om 10:08
Als je de piercing wil gaan vervangen, dan zul je die nieuwe toch ook regelmatig moeten gaan bewegen..
Weet je al wat je gaat doen?