Mode & Beauty alle pijlers

Nike voor dames

12-08-2014 08:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik wil graag nike air's gaan kopen. Nu heb ik een site gevonden waar hele leuke op staan, maar ik denk dat ze niet echt zijn. Nu maakt dat mij niet heel veel uit maar heeft misschien iemand ervaring met deze site, met het betalen en leveren etc.

http://www.leukedingensho ... mes-c-380/4.html?sort=20a
Ik heb niet op de link geklikt.

Komen ze uit Beijing of maakt niet uit waar in Azië? Niet doen. Terugsturen kost een fortuin en heel gek, ze zien er toch heel anders uit dan op de foto.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voor E55 zijn ze hartstikke nep.
Webshop met zo'n rare naam, in combinatie met enkel een hotmail adres als contact gegevens..

En het kopje "nieuw in ons" serieus? Ik wil niet weten wat zij in zich stoppen.

Levering binnen NL slechts 19 euro (bij bestellingen onder de 200 euro)?

Daarmee suggereren ze dus dat ze in Nederland zitten, maar verderop staat "voor betalingen naar China vind u hier de juiste gegevens"
Hartstikke nep. Echte nike airs krijg je niet voor ¤55.

De echte 90 zijn rond de ¤140.

En wat lucky zegt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Het was ook te mooi om waar te zijn.

Hebben jullie tips waar ze wel leuke dames modellen hebben? Bij de sportzaken vind ik ze zo standaard en saai.
Als ze nep zijn, heb je grote kans dat ze door de douane in Nederland tegen worden gehouden. En voor dat geld kan het haast niet anders dan dat ze nep zijn helaas.

Op de site van Nike kun je ook zelf schoenen samenstellen. Wel prijzig maar dan heb je precies wat je wil. Als je een schoenmaat hebt tot 38 kun je ook kindermaten bestellen, dat scheelt weer 30 euro.
Ik vind het wel grappig. Je wil Nike maar je vindt ze dus eigenlijk niet leuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waar zeg ik dan dat ik ze niet leuk vind? @fame
Via de site van Nike kun je je eigen schoenen ontwerpen, geheel naar eigen smaak dus! Ik weet niet of jouw favoriete model er ook tussen zit, maar het lijkt mij het geld waard . Een vriendin van me heeft het gedaan, is allemaal goed gegaan en ze zijn erg leuk!

Nike ID heet het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven