Mode & Beauty alle pijlers

Olaplex no 1 en 2

25-11-2017 09:39 10 berichten
Gebruikt iemand ook de no 1 en 2 thuis en zo ja, hoe bevalt het? De no 3 is voor thuis gebruik, maar ik heb nu een traveling kit besteld met no1 en no 2. Ik heb nooit en Olaplex behandeling bij de kapper laten doen, heb een hekel aan de kapper en vind het vaak ook duur.

De no 1 en no 2 is overigens ook duur haha, maar je kunt er wel meerdere keren mee doen.
Iemand ervaring?
Ja, ik gebruik dat ook gewoon thuis. Koop het ook online, en je doet er lang mee omdat je maar weinignodig hebt. Online even goed de gebruiksaanwijzing lezen, gaat prima!
Heb jij geverfd/gebleekt haar Perzina?
Ik heb van nature zwart haar (met nu helaas veel grijs), heb punten vaak geverfd en ook ontkleurd (3 keer in 1,5j). Is nog niet licht genoeg dus moet nog eens.

Gebruik jij de no 1 door je verf/bleach? Of gewoon als stand alone treatment? Merk je verschil als je de no1 en no 2 gebruikt tov enkel no 3?

Op zich werkt de no 3 ook goed bij mij, maar denk toch dat ik hogere concentratie nodig heb vandaar dat ik de no 1 en no 2 heb besteld.

Hoe lang doe jij met de potjes?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik, maar het heeft geen zichtbaar positief effect op ongeverfd haar. Wel de eerste twee dagen maar daarna pluizen zoals nog nooit.

Op mijn kruin zitten steeds meer witte haren die vreemd stug alle kanten op staan. Ik had gehoopt op verbetering maar het werd verslechtering.

Ook het gebruik van uitsluitend nr 2 had dat effect trouwens. Het is niet zomaar een conditioner.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb het drie keer gebruikt en daarna de rest weggegeven. Van nr 2 zitten er twee flesjes in de verpakking. Ik had ongeveer eenderde gebruikt.
retrostar schreef:
25-11-2017 09:57
Ja ik, maar het heeft geen zichtbaar positief effect op ongeverfd haar. Wel de eerste twee dagen maar daarna pluizen zoals nog nooit.

Op mijn kruin zitten steeds meer witte haren die vreemd stug alle kanten op staan. Ik had gehoopt op verbetering maar het werd verslechtering.

Ook het gebruik van uitsluitend nr 2 had dat effect trouwens. Het is niet zomaar een conditioner.
Nee klopt hoor, op onbehandeld haar heeft het minder effect om dat de werking is gebroken bindingen herstellen. Dat heb je met onbehandeld haar niet zo tenzij je elke dag je haar straightener gebruikt.

Je had het moeten verkopen!
Ik heb behandeld haar en ik vond Olaplex ook niks. Paar dagen mooi daarna juist lelijker haar.

Mijn kokosolie 'maskers' die je voor het wassen erin smeert helpen nog beter.
strikjemetstippels schreef:
25-11-2017 09:46
Heb jij geverfd/gebleekt haar Perzina?
Ik heb van nature zwart haar (met nu helaas veel grijs), heb punten vaak geverfd en ook ontkleurd (3 keer in 1,5j). Is nog niet licht genoeg dus moet nog eens.

Gebruik jij de no 1 door je verf/bleach? Of gewoon als stand alone treatment? Merk je verschil als je de no1 en no 2 gebruikt tov enkel no 3?

Op zich werkt de no 3 ook goed bij mij, maar denk toch dat ik hogere concentratie nodig heb vandaar dat ik de no 1 en no 2 heb besteld.

Hoe lang doe jij met de potjes?
Ja ik heb gebleekt haar met witte toner. Ik gebruik het voor het bleken idd. Ik merkte wel een positief verschil in kwaliteit van het haar. Ik heb maanden er mee gedaan, ik vind het wel erg duur.

Nr 3 gebruik ik niet los eigenlijk. Altijd nr 1 en 2, nr 3 staat onaangeroerd in de kast.
Perzina schreef:
25-11-2017 11:07
Ja ik heb gebleekt haar met witte toner. Ik gebruik het voor het bleken idd. Ik merkte wel een positief verschil in kwaliteit van het haar. Ik heb maanden er mee gedaan, ik vind het wel erg duur.

Nr 3 gebruik ik niet los eigenlijk. Altijd nr 1 en 2, nr 3 staat onaangeroerd in de kast.
No 3 is volgens mij bijna het zelfde als no 2, maar een klein percentage verschil in werkzame stof. No 1 is natuurlijk meest geconcentreerd. Mijn plan is om het eerst te gebruiken als stand alone om het haar te herstellen, en dan nog eens bleken met dan in het mengsel ook de no 1 (en de rest van de behandeling via gebruiksaanwijzing).

Welke kleur moest jij vandaan komen om het zo licht te krijgen? Hoe vaak heb je gebleekt en in welke tijdsbestek?
strikjemetstippels schreef:
25-11-2017 10:07

Je had het moeten verkopen!
De haarpunten zijn al gauw twee jaar oud en hebben veel te verduren gehad. Fóhn, zon, borstelbeurten.

Ik stond er niet zo achter om het te verkopen maar als ik het weggaf voelde ik me minder aansprakelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven