Ondergoed onder corrigerend broekje?
donderdag 26 juni 2025 om 09:50
Hallo allemaal,
Ik heb misschien een domme vraag. Maar ik draag nooit een jurkje. Dit weekend heb ik een bruiloft en gaat er een jurkje aan. Ik heb een corrigerend broekje van spanx gekocht met van die pijpjes. Doe je hier nog een onderbroek onder aan? Dat zit namelijk een beetje raar. En zonder onderbroek zweet het weer bij je kruis en de stof schijnt ook wat door. Niet dat je met je benen wijd gaat zitten natuurlijk. Maar hoe hoort het?
Bedankt!
Ik heb misschien een domme vraag. Maar ik draag nooit een jurkje. Dit weekend heb ik een bruiloft en gaat er een jurkje aan. Ik heb een corrigerend broekje van spanx gekocht met van die pijpjes. Doe je hier nog een onderbroek onder aan? Dat zit namelijk een beetje raar. En zonder onderbroek zweet het weer bij je kruis en de stof schijnt ook wat door. Niet dat je met je benen wijd gaat zitten natuurlijk. Maar hoe hoort het?
Bedankt!
donderdag 26 juni 2025 om 10:09
donderdag 26 juni 2025 om 10:44
Niet iedereen draagt ze om geen lijnen te zien. Ik draag het omdat ik bij (wikkel)jurkjes niet ineens in mijn string wil lopen. Ook op de fiets erg handig. Ik stop dan mijn jurk met de onderste zoom een stukje van onder de pijpjes in. Klaar met een waaiende jurk!
Ik kies voor spanx want die rollen niet op en zijn lekker dun
donderdag 26 juni 2025 om 11:26
Die lijnen van het ondergoed worden toch juist gladgemaakt door dat corrigerende broekje?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 26 juni 2025 om 15:01
Nee, naadloos ondergoed zie je niet onder een corrigerend broekje.
En zo’n broekje is vooral dat het silhouet mooi doorloopt, jurkjes niet op gaan kruipen en eventueel tegen schurende benen.
Ik heb er altijd ondergoed onder. Lijkt me heel raar zitten/ voelen zonder. Maar goed, iedereen is daar natuurlijk anders in.
donderdag 26 juni 2025 om 19:59

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in