Parijse club voor erotisch uitgaan
zaterdag 30 augustus 2025 om 13:13
hallo, ik heb een tijdje geleden een goede vriendin leren kennen, we hebben beiden op seksueel vlak wel de behoefte om wat te 'verbreden', zijn nieuwsgierig.
We gaan binnenkort naar Parijs, de stad van het amoureuze, de verleiding.
We willen graag eens een bezoek brengen aan een club, sauna etc. waar op erotisch vlak best wel wat gebeurt, maar waarbij het ok is om gewoon 'te kijken', naar wat er gebeurt...
Voorlopig geen behoefte om zelf actief te gaan swingen, maar vinden het wel spannend om mensen bezig te zien, zonder dat het 'te plat' wordt.
Dingen als masquerade, eyes wide shut prikkelen wel. Eventueel ook sauna waar net wat meer kan.
Tips?
We gaan binnenkort naar Parijs, de stad van het amoureuze, de verleiding.
We willen graag eens een bezoek brengen aan een club, sauna etc. waar op erotisch vlak best wel wat gebeurt, maar waarbij het ok is om gewoon 'te kijken', naar wat er gebeurt...
Voorlopig geen behoefte om zelf actief te gaan swingen, maar vinden het wel spannend om mensen bezig te zien, zonder dat het 'te plat' wordt.
Dingen als masquerade, eyes wide shut prikkelen wel. Eventueel ook sauna waar net wat meer kan.
Tips?
zaterdag 30 augustus 2025 om 16:12
Zou kunnen, maar je registreren vergt foto's , een foto van je ID, gaat me echt te ver. Wil niet zomaar mijn ID te grabbel geven.
zondag 31 augustus 2025 om 10:00
Dan ga je naar Parijs om naar een seksclub te gaan die je in overvloed in Nederland ook hebt? Parijs als in Amoureuze stad is de stad waar je je lief ten huwelijk vraagt onder de Eiffeltoren of bij zonsondergang langs de Seine. Waar je overdag samen eclairs eet op de Champs Elysee waarna jij een designerbag voor haar koopt.
zondag 31 augustus 2025 om 11:53
Bontebok zegt het goed.
En als je de taal niet spreekt, is er ook een grotere kans op misverstanden.
Het is misschien niet zo erg als je in een café iets verkeerds bestelt, maar als het om "consentement" en dergelijke gaat, wil je geen verkeerde verwachtingen wekken.
En als je de taal niet spreekt, is er ook een grotere kans op misverstanden.
Het is misschien niet zo erg als je in een café iets verkeerds bestelt, maar als het om "consentement" en dergelijke gaat, wil je geen verkeerde verwachtingen wekken.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
zondag 31 augustus 2025 om 12:20
zondag 31 augustus 2025 om 14:09
Bontebok schreef: ↑31-08-2025 10:00Dan ga je naar Parijs om naar een seksclub te gaan die je in overvloed in Nederland ook hebt? Parijs als in Amoureuze stad is de stad waar je je lief ten huwelijk vraagt onder de Eiffeltoren of bij zonsondergang langs de Seine. Waar je overdag samen eclairs eet op de Champs Elysee waarna jij een designerbag voor haar koopt.
Huh? Misschien heeft TO of de vriendin wel niks met designerbags he, dat kan ook. Ik snap niet zo goed waarom TO in Parijs zou moeten doen wat JIJ interessant vindt in plaats van wat zijzelf interessant vinden.
Na zevenhonderd jaren
zondag 31 augustus 2025 om 14:14
Bovendien, als ik deze vraag stel heb ik daar ook heus wel over nagedacht.
De anonimiteit weegt voor ons door, en wij vullen graag Parijs in zoals wij dat willen.
Als ik naar een bakker ga, en bestel een volkoren brood, dan wil ik ook niet naar huis gestuurd worden met 4 pistolets, omdat het de pistoletdag is. Goed...
zondag 31 augustus 2025 om 14:35
Dat is wel een beetje des Vivaforums. Vraag je om een goed recept voor bami, komt er altijd wel iemand vertellen dat pizza veel lekkerder is.
Hoe dan ook, veel plezier in Parijs.
Na zevenhonderd jaren

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in