Oogdoekjessop
vrijdag 6 november 2009 om 23:29
Tja, ik heb nu al verschillende merken oogdoekjes uitgeprobeerd (je weet wel van die doekjes voor make up weg te halen). Maar elke keer na een dag kan ik die doekjes bijna uitknijpen van het sop. Ik heb geen idee waarom en hoe het kan, want voor zover ik weet heeft niemand anders er last van. De verkopers hebben ook geen idee. Dus tja heeft iemand een oplossing? Want nu druipt al het sop over mijn gezicht heen.
vrijdag 6 november 2009 om 23:38
Heel soms dan schuimen ze wel eens een beetje, doe gezichtsreinigingsdoekjes. Maar dat is nooit lastig. Ze horen natuurlijk een beetje vochtig te zijn.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 6 november 2009 om 23:40
quote:essiej schreef op 06 november 2009 @ 23:29:
Tja, ik heb nu al verschillende merken oogdoekjes uitgeprobeerd (je weet wel van die doekjes voor make up weg te halen). Maar elke keer [img]na een dag[/img] kan ik die doekjes bijna uitknijpen van het sop. Ik heb geen idee waarom en hoe het kan, want voor zover ik weet heeft niemand anders er last van. De verkopers hebben ook geen idee. Dus tja heeft iemand een oplossing? Want nu druipt al het sop over mijn gezicht heen.Ok, dus het eerste doekje is goed na opening. daarna zijn ze allemaal te nat? Is je badkamer heel vochtig? Heb je ze wel eens ergens anders neergelegd?
Tja, ik heb nu al verschillende merken oogdoekjes uitgeprobeerd (je weet wel van die doekjes voor make up weg te halen). Maar elke keer [img]na een dag[/img] kan ik die doekjes bijna uitknijpen van het sop. Ik heb geen idee waarom en hoe het kan, want voor zover ik weet heeft niemand anders er last van. De verkopers hebben ook geen idee. Dus tja heeft iemand een oplossing? Want nu druipt al het sop over mijn gezicht heen.Ok, dus het eerste doekje is goed na opening. daarna zijn ze allemaal te nat? Is je badkamer heel vochtig? Heb je ze wel eens ergens anders neergelegd?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 6 november 2009 om 23:46
vrijdag 6 november 2009 om 23:51
vrijdag 6 november 2009 om 23:58
zaterdag 7 november 2009 om 09:49
Ik zou gewoon eens een ander merk proberen. Sommige doekjes zijn wat natter, andere wat droger. Die van Nivea bijvoorbeeld zijn heel nat (ook nog eens sneller huidirritatie trouwens)
Zelf gebruik ik altijd Kruidvat eigen merk voor de gevoelige huid, die zijn nit te nat en niet te droog en mild.
Succes ermee.
Zelf gebruik ik altijd Kruidvat eigen merk voor de gevoelige huid, die zijn nit te nat en niet te droog en mild.
Succes ermee.