Mode & Beauty alle pijlers

Oogschaduw kruipt in lijntjes oog

08-12-2021 20:23 16 berichten
Hoe voorkom ik dat oogschaduw na een paar uur in het lijntje van mijn ooglid kruipt? Het ziet er na een paar uur echt niet meer uit. Ik heb al zoveel soorten oogschaduw geprobeerd en al enkele primers en oogschaduw basissen getest, maar nog niks werkt. Wie heeft de tip om dit te voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
Poeder over de primer. .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het bij elke oogschaduw? Ik heb dit wel eens gehad bij een inferieur paletje maar ik gebruik elke dag Sigma primer en Viseart oogschaduw en heb er geen last van. 's Avonds moet ik nog vaak best boenen om het er af te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik idd primer én poeder en het blijft prima zitten met deze techniek.
Alle reacties Link kopieren
Heb hetzelfde. Ik gebruik een concealer van elf als primer maar ik ben al een dagje ouder en dat ziet er dan weer wat droog uit. Een illumating primer van de HEMA wordt dan weer vettig. Ik vind dit ook lastig.
Alle reacties Link kopieren
Met een beetje urban decay original eyeshadow primer potion ga ik dat tegen anders heb ik dat ook
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
08-12-2021 20:44
Ik gebruik idd primer én poeder en het blijft prima zitten met deze techniek.
Hmmm ja, die Viseart oogschaduw die ik gebruik (neutral mattes) die is als een gezichtspoeder... heel fijn gemalen. Denk dat het effect hetzelfde is.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar probleem. Maar ik heb laatst de crème-oogschaduw sticks van Kiko Milano gekocht en die blijft bijna de hele dag geweldig goed zitten zonder dat ie in de lijntjes kruipt. Leuk bijkomend voordeel is dat ze maar 7 euro per stuk kosten.

https://www.youtube.com/watch?v=aa4ixscJguc
Alle reacties Link kopieren
Nyx oogschaduwbasis uit zo’n klein potje werkt super
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik een Paint pot van Mac. Blijft prima zitten en de kleuren komen veel beter uit. Zonder primer/Paint pot blijft het bij mij niet eens een halfuur zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook. Er is maar 1 oogschaduw die de hele dag blijft zitten, maar die is niet meer te koop en mijn voorraad bijna op, dus ik vrees een beetje voor hoe ik er dan bij moet lopen.
Ik heb al allerlei bases en primers geprobeerd, Urban Decay, Mac en nog meer, maar die helpen niet.
Alle reacties Link kopieren
De beste basis die ik trouwens tot nu toe heb gevonden, is ook meteen de goedkoopste, nl. die van de Hema. Daar konden de dure merken niet tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
08-12-2021 20:39
Heb je het bij elke oogschaduw? Ik heb dit wel eens gehad bij een inferieur paletje maar ik gebruik elke dag Sigma primer en Viseart oogschaduw en heb er geen last van. 's Avonds moet ik nog vaak best boenen om het er af te krijgen.
Als ik op Sigma primer Google, kom ik hierop uit :mrgreen:

Afbeelding

Ik ken sigma van de verf enz.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
09-12-2021 06:36
Als ik op Sigma primer Google, kom ik hierop uit :mrgreen:

Afbeelding

Ik ken sigma van de verf enz.
Idem, dacht ik ook meteen aan :proud:
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
Sigma is een welbekende kwastenmaker. Maar ze hebben ook primers, oogschaduw en andere makeup.

Deze primer gebruik ik altijd - maar dan in een andere kleur die bij mijn huid past:

https://www.bangerhead.nl/sigma-beauty- ... 9-EALw_wcB
Alle reacties Link kopieren
Too Faced Shadow Insurance of Urban Decay Primer Potion en afpoederen. Wat voor soort oogschaduw gebruik je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven