Mode & Beauty alle pijlers

Overknee kousen

13-09-2011 14:18 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen overknee kousen nog komende winter? Ik heb ze drie winters geleden veel gedragen en zag pas nog een paar hele leuke. Gewoon mooie zwartje voor over een panty bijvoorbeeld. Met een paar leuke laarsjes staat dat best leuk.

Dragen jullie ze nog?
ik heb nog een hele gave wijde pijpen broek van 20 jaar oud, in t lila. die pijpen zijn echt geplooid, zo gaaf.

kort topje erop, daar gaat mama, hahahaha.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 13 september 2011 @ 15:09:

ik heb nog een hele gave wijde pijpen broek van 20 jaar oud, in t lila. die pijpen zijn echt geplooid, zo gaaf.

kort topje erop, daar gaat mama, hahahaha.
-
Nou ik ben 31 en ik zou ze ook vlot dragen hoor. Niet naar mn werk misschien, maar verder, waarom niet.
Ik ben zwaar fan van seventieskleding en dan vooral van wijde pijpen en ook van houtjetouwtje, lammycoats en hoge tailles. Maar overknees, tja die hebben voor mij iets puberaals en tegelijkertijd (te) nadrukkelijk sexy imago. Weinig subtiel, en ik houd wel subtiel.
Ik heb net vanmorgen drie paar overknee kousen gekocht en nu lees ik dat ik te oud ben om ze te dragen?!

(zijn voor onder een broek omdat ik veel buiten ga werken komende hefst en winter )
Ik vind overknee kousen juist heel leuk en ik denk niet dat het leeftijdsgebonden is. Je moet er alleen wel de benen voor hebben natuurlijk
Oew, die droeg ik 6 jaar geleden vaak met een netpanty, schots geruit rokje en doc martens met engelse vlag-motief :D maar goed, toen was ik 21 hihi.

Maar ik vind het nog steeds wel kunnen hoor. Waarom niet? Als jij het leuk vind en je hebt er de benen voor prima toch? Ik houdt me sowieso nooit echt aan de "mode van nu" dus zou het gewoon aandoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven