Mode & Beauty alle pijlers

Pakket h&m niet compleet

31-12-2017 21:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is leuk. Bestelling van h&m ontvangen en 4 van de 6 artikelen missen. Volgens de factuur alles gehad. Iemand bekend met dit probleem?
Bel dinsdag de klantenservice eens.
Ja ook weleens gehad dat er een item miste. Gewoon even bellen en dan sturen ze het na.
Vind het erg vervelend. Vooral omdat het niet 1 artikel is maar gewoon 4
Contact opnemen met H&M is waarschijnlijk effectiever dan hier een topic over openen.
Deniece1980 schreef:
31-12-2017 21:24
Vind het erg vervelend. Vooral omdat het niet 1 artikel is maar gewoon 4
Nou ja, heb je er wel nog lekker 4 tegoed!
Heb ik ook eens gehad. Maar dan stond er een 0 achter het artikel, en niet een 1. Dat is bij jou niet het geval? Alsnog balen natuurlijk.
Het is meer dat ik bang ben dat je gewoon moet betalen en het volgens hun gegevens gewoon verzonden is
Deniece1980 schreef:
31-12-2017 21:42
Het is meer dat ik bang ben dat je gewoon moet betalen en het volgens hun gegevens gewoon verzonden is
Nee hoor, dat is niet mijn ervaring.
Zit er een factuur of een pakbon in het pakket? Op een pakbon hoort te staan wat er letterlijk alleen in dat ene pakketje zit. Artikelen van 1 factuur kan over meerdere pakketten en dus meerdere pakbonnen verdeeld zijn.

Blijft het heel vervelend en ik zou dinsdag meteen contact opnemen met de klantenservice of nu al een mail sturen.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Er zit een factuur en pakbon in. De mail heb ik net verzonden. Baal enorm dit ken ik niet van ze
Doe nou maar even rustig. Komt echt wel goed.
Deniece1980 schreef:
31-12-2017 22:09
Er zit een factuur en pakbon in. De mail heb ik net verzonden. Baal enorm dit ken ik niet van ze
Waar mensen werken vallen spaanders.
Je doet alsof ze je bankrekening leeggeroofd hebben.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 22:15
Waar mensen werken vallen spaanders.
Je doet alsof ze je bankrekening leeggeroofd hebben.
Ook dat heb ik een keer gehad. Was ook met één telefoontje geregeld :proud:
Nee maar dit soort dingen heb ik altijd graag opgelost en natuurlijk heb ik dat altijd met feestdagen of weekend :bonk:
SallySpectra schreef:
31-12-2017 22:18
Ook dat heb ik een keer gehad. Was ook met één telefoontje geregeld :proud:
Ghe, ik ook. En dat ontdekte ik oas toen de bank belde :hihi:
Deniece1980 schreef:
31-12-2017 22:19
Nee maar dit soort dingen heb ik altijd graag opgelost en natuurlijk heb ik dat altijd met feestdagen of weekend :bonk:
Jeetje nou.
Beetje relativeren mag wel.
Hier wel eens een compleet pakket kwijtgeraakt / nooit aangekomen, terwijl deze wel verzonden was. Was ook zo opgelost met een telefoontje naar de klantenservice. Bij H&M zijn ze niet zo moeilijk / onbeschoft / wantrouwend. Komt heus wel goed.
En dan krijg je straks een code met 5 euro korting voor het ongemak.
Frizz schreef:
31-12-2017 22:46
En dan krijg je straks een code met 5 euro korting voor het ongemak.
Ja! :cheer2:
Ik snap het wel hoor. Ik had laatst een pakket van Bol dat volgens een mail bij de buren was bezorgd. Geen kaartje in de bus, ik zat gewoon op de bank, en het genoemde huisnummer van die buren bestaat niet in onze straat. Dan ben ik dus ook gelijk van de leg en bel in alle staten bol.com, en ga bij alle buren langs om te vragen of zij het hebben.
Uitendelijk bleek het in een andere straat te zijn bezorgd, en eindigde ik met twee bestelde producten waarvan ik er maar een hoefde te betalen van Bol :proud:
Kun je ze nu niet ff bellen? Ze zullen toch wel een spoednummer hebben?
Corona67 schreef:
31-12-2017 22:52
Voor als je een H&M-noodgeval hebt :hihi:
SallySpectra schreef:
31-12-2017 22:54
Voor als je een H&M-noodgeval hebt :hihi:
Precies :-D
Corona67 schreef:
31-12-2017 22:52
Ik denk dat ze je doorschakelen naar de crisisdienst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven