Panty
vrijdag 19 november 2021 om 20:06
vrijdag 19 november 2021 om 20:15
Koop ze 50 of 60 denier. Minstens 40. Dat is wat dikker en houdt langer. En warmer. Voorzichtig aandoen. Pas op met laarzen, als je panty eenmaal pilt op het plekje waar de laars ophoudt, gebruik die panty dan alleen als je ook die laarzen aan wilt.
Geen haaltjes in je nagels waarmee je de panty kapot kunt trekken.
Daarna in een waszak als ze de avond hebben overleefd.
Qua merken: falke/wolford/kunert enzo zijn betere merken, van de speciaalzaak meestal.
Geen haaltjes in je nagels waarmee je de panty kapot kunt trekken.
Daarna in een waszak als ze de avond hebben overleefd.
Qua merken: falke/wolford/kunert enzo zijn betere merken, van de speciaalzaak meestal.
vrijdag 19 november 2021 om 20:16
Ik koop Marianne panty's. Niet die in een rood doosje, maar in een wit zakje.
https://sokken-online.nl/marianne-35-de ... s-435.html
Deze zijn 35 denier, voor de winter wel geschikt. Ze zijn er ook in 15 denier.
Marianne gaat echt langer mee dan die van bijvoorbeeld Zeeman. Die kan ik na een dag weggooien.
https://sokken-online.nl/marianne-35-de ... s-435.html
Deze zijn 35 denier, voor de winter wel geschikt. Ze zijn er ook in 15 denier.
Marianne gaat echt langer mee dan die van bijvoorbeeld Zeeman. Die kan ik na een dag weggooien.
vrijdag 19 november 2021 om 20:17
vrijdag 19 november 2021 om 20:21
Ik koop ze bij de HEMA of Kruidvat, eigenlijk om het even. Ik draag wel graag vrij dikke panty's, dus eigenlijk nooit een probleem met snel kapot. Ik zorg dat ze goed passen en dat ik geen haaltjes aan mijn nagels heb, en dat gaat eigenlijk altijd goed.
Mijn dikke panty's gaan een paar jaar mee.
Die van zo'n 20 denier, ja, die hebben hier ook geen lange levensverwachting.
Mijn dikke panty's gaan een paar jaar mee.
Die van zo'n 20 denier, ja, die hebben hier ook geen lange levensverwachting.
vrijdag 19 november 2021 om 20:23
Dit! De snag panty heb ik hier ontdekt en is echt de fijnste panty ever!
vrijdag 19 november 2021 om 20:24
Supersas09 schreef: ↑19-11-2021 20:23Dit! De snag panty heb ik hier ontdekt en is echt de fijnste panty ever!
Ik heb er ook hier over gelezen en er vorige week 2 besteld. En ben direct om. Wat een fantastische panty is dat.
vrijdag 19 november 2021 om 20:39
De pasvorm. Ik heb een grote maat en lange benen en 'gewone' panty's zijn vaak te kort zodat het broekje halverwege m'n billen valt.
Snags hebben een fijne maattabel die gewoon klopt.
vrijdag 19 november 2021 om 20:43
Dit en lekker stevig. Ik heb niet het gevoel dat ik heel voorzichtig moet zijn omdat ik dan een ladder krijg.vivapimpelmees schreef: ↑19-11-2021 20:39De pasvorm. Ik heb een grote maat en lange benen en 'gewone' panty's zijn vaak te kort zodat het broekje halverwege m'n billen valt.
Snags hebben een fijne maattabel die gewoon klopt.
vrijdag 19 november 2021 om 21:39
Ik lees even mee. Panty’s gaan hier ook altijd maar heel kort mee. Klaarblijkelijk loop ik zeer makkelijk tegen van alles aan ofzo, want ik heb ladders op de gekste plekken. Dus een aanwijsbare dader, als een schoen met te scherpe randjes of haakjes aan nagels oid kan ik niet eens bedenken. Moet dan wel zeggen, die dikkere panty’s draag ik niet graag, wil ik warme benen, kies ik een maillot, en wil ik dat het geheel nog een beetje sexy oogt een panty, maar dan wel 15 of 20 denier. Maar ik hou sowieso niet zo van het draagcomfort van panty’s. Ik heb bepaald geen lange benen, maar moet er wel altijd een onderbroek overheen dragen om het kreng om mijn billen te houden. Nu vind ik dat onder een wat kortere rok sowieso wel aangenaam, een shortje eronder, anders voel ik me zo naakt.
vrijdag 19 november 2021 om 21:42
It-is-joysjuhhh schreef: ↑19-11-2021 20:15falke/wolford/kunert enzo zijn betere merken, van de speciaalzaak meestal.
En Hudson. Simply 20 kan ik meerdere keren dragen en zijn goed betaalbaar.
vrijdag 19 november 2021 om 22:30
Geen winkel verkoop alleen online?Supersas09 schreef: ↑19-11-2021 20:23Dit! De snag panty heb ik hier ontdekt en is echt de fijnste panty ever!
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 20 november 2021 om 08:32
De zeeman verkoopt anti-ladder panty's. Ik heb er 1 en heb hem pas 1x gedragen. Nog geen ladder.
Als je panty's draagt in b.v. laarsjes en je vindt de panty te kort, je weet wel, dat het kruis telkens afzakt, knip dan bij de tenen de naad eruit.
Ik doe dat wel eens. Mijn panty wordt dan een legging, ik draag sneakersokjes en heb geen last van afzakken.
Als je panty's draagt in b.v. laarsjes en je vindt de panty te kort, je weet wel, dat het kruis telkens afzakt, knip dan bij de tenen de naad eruit.
Ik doe dat wel eens. Mijn panty wordt dan een legging, ik draag sneakersokjes en heb geen last van afzakken.
de wereld wacht om ontdekt te worden
zaterdag 20 november 2021 om 19:52
Ze knellen niet. Dus niet nodig om 4 maten groter te kopen (en er dan achter te komen dat ze nog steeds knellen). Ze zakken niet echt af, ze zijn sterk.
Ik heb hier al eerder gezegd: als ik m’n bh uit doe, houd ik m’n panty aan. Zo lekker zitten ze.