Mode & Beauty alle pijlers

parfum: schoon wasgoed

30-09-2011 09:22 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik kom verschillende keren vrouwen tegen met een lekker (vind ik dan) geurtje waarbij ik vooral associaties krijg met schoon / fris wasgoed.

Ik weet 't , een beetje summiere beschrijving maar ik hoop dat toch iemand weet welk geurtje ik bedoel. Ik wil deze graag halen.

Iemand een idee.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
White Linen, van Estee Lauder?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb pure van dkny,

Die heb ik gekocht omdat hij heel 'schoon' ruikt op mij.

En dove deo met de donkerblauwe dop! Ruikt naar zeep
Internagelaktisch
Gewoon vragen, welk luchtje ze op hebben?

Daarbij kan de parfum op jouw huis heel anders ruiken. Misschien ruik je wasverzachter
White Linen lijkt me een grote kanshebber, naam past goed bij de geur.

Ga zo even bij Ici Paris ruiken, Pure ook even ruiken dus.

Luchtje ruik ik meestal pas als ze voorbij lopen. Ik had me inderdaad voor genomen om er de volgende keer dan maar achteraan te rennen om de geur te vragen, maar ik ga eerst maar even deze 2 geurtjes ruiken bij Ici.

Nee, weet zeker dat 't geen wasverzachter is.

Dove deo ga ik ook even proberen. Ik heb een fobie voor naar zweet stinkende mensen dus gebruik met warm weer ook veelvuldig deo maar dan krijg je die geur er weer doorheen.
Fresh Laundry van Clean
Of Alien?
Gatti,

Ik zweet zelf ook best veel maar stink nooit,

Ik heb een roller van dove en de spuitbus.

S' ochtends na het douchen meteen de roller op en laten drogen en dan voor t aankleden met de spuitbus nog.

Ik doe halverwege de dag nog een spuitje onder de oksels en ik ruik altijd lekker schoon :D
Internagelaktisch
Ik zweet zelf niet eens zoveel. Maar ik ga over mijn nek als ik soms mensen ruik die langslopen vooral op 't einde van de dag.

Ik werk als Account Manager en bezoek daarvoor veel winkels en "ruik" best veel mensen die dan al een hele tijd winkelen.

Ik ruik sowieso (te) goed en heb iets met (tegen) lijfgeuren.
Ben daarentegen weer helemaal gek op net gewassen beddengoed wat buiten heeft gehangen, dus vandaar mijn zoektocht naar dit geurtje.
Ik zou dan gaan voor Pure White Linen. Dat ruikt idd heerlijk naar een wasmand. De orginele White Linen vind ik persoonlijk heel vies.....
Ik was voor mijn werk op zoek naar een lekker fris geurtje en heb dus die van Clean besteld. Nu krijg ik steeds de vraag welk wasmiddel of wasverzachter ik gebruik, omdat ik zo lekker fris ruikt. Er is ook een geurtje van Sarah Jessica Parker wat zeepachtig ruikt.
Clean ken ik dus helemaal niet. Is deze ook gewoon te koop bij Ici Paris of een dergelijke winkel?
nee volgens mij niet. ik heb hem op de gok bestelt. Moet je gewoon even googlen kom je wel veel recensies tegen.
Ik zie dat ze bij Douglas wel Clean, Clean woman hebben, misschien hebben ze ook Fresh laundry.

Vind 't wel fijner als ik 'm even kan testen voordat ik 'm koop.
Volgens mij is er een half jaar geleden ofzo, precies zo;n zelfde topic geweest. Misschien is het nog terug te vinden.
quote:Eva82 schreef op 30 september 2011 @ 10:04:

Er is ook een geurtje van Sarah Jessica Parker wat zeepachtig ruikt.Je bedoelt Lovely. Die ruikt inderdaad zeepachtig. Erg lekker geurtje vind ik dat.
Ooit vond een collega mijn luchtje zo lekker, dat ze het ook wilde kopen.

Een week later kwam ze bij me en zei: Bij mij ruikt het heel anders, het is alsof het naar poep ruikt! Zij deed het dus maar op kleding...Haar huid was dus heel anders van zuurtegraad en dat geldt dus voor alle luchtjes. Eerst uitproberen op jóuw pols...
Ja Lulu die bedoelde ik inderdaad! Ook een lekker luchtje!
Alles genoteerd, ga zo naar de Ici en Douglas. Ben benieuwd.
KLIK

Hier een linkje naar dat topic!
Ik zou toch gewoon de stoute schoenen aantrekken en iemand vragen welke geur ze draagt als ze voorbij komt.

Soms vragen mensen mij welke geur ik draag en ik vertel het graag. Voel me dan reuze gevleid
Ja, ik moet 't inderdaad de volgende keer maar gaan vragen.

Ben net bij Douglas en Ici Paris geweest,

Pure White Linen

Pure DKNY

Alien

zijn 't niet.

Pure White linen vond ik dan wel 't lekkerste, misschien daar dan maar voor gaan.

Lovely was uit de collectie.

Misschien moet ik toch maar gewoon Clean, fresh laundry bestellen, maar zo jammer als die 't ook niet is.
Zie nu dat er een Skins op niet te grote afstand zit, ga ik daar morgen toch maar eens aan de Clean snuffelen!
Ooh jammer Gatti!

Clean moet je wel van houden, het is niet echt een parfum.

Het ruikt gewoon echt naar wasmiddel/strijkwater/wasverzachter etc. Maar ik vind dat wel lekker fris, gebruik het alleen voor werkdagen, privé hou ik van wat zwaardere geuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven