parfum: schoon wasgoed
vrijdag 30 september 2011 om 09:22
Hoi,
Ik kom verschillende keren vrouwen tegen met een lekker (vind ik dan) geurtje waarbij ik vooral associaties krijg met schoon / fris wasgoed.
Ik weet 't , een beetje summiere beschrijving maar ik hoop dat toch iemand weet welk geurtje ik bedoel. Ik wil deze graag halen.
Iemand een idee.
Ik kom verschillende keren vrouwen tegen met een lekker (vind ik dan) geurtje waarbij ik vooral associaties krijg met schoon / fris wasgoed.
Ik weet 't , een beetje summiere beschrijving maar ik hoop dat toch iemand weet welk geurtje ik bedoel. Ik wil deze graag halen.
Iemand een idee.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
vrijdag 30 september 2011 om 09:34
White Linen lijkt me een grote kanshebber, naam past goed bij de geur.
Ga zo even bij Ici Paris ruiken, Pure ook even ruiken dus.
Luchtje ruik ik meestal pas als ze voorbij lopen. Ik had me inderdaad voor genomen om er de volgende keer dan maar achteraan te rennen om de geur te vragen, maar ik ga eerst maar even deze 2 geurtjes ruiken bij Ici.
Nee, weet zeker dat 't geen wasverzachter is.
Dove deo ga ik ook even proberen. Ik heb een fobie voor naar zweet stinkende mensen dus gebruik met warm weer ook veelvuldig deo maar dan krijg je die geur er weer doorheen.
Ga zo even bij Ici Paris ruiken, Pure ook even ruiken dus.
Luchtje ruik ik meestal pas als ze voorbij lopen. Ik had me inderdaad voor genomen om er de volgende keer dan maar achteraan te rennen om de geur te vragen, maar ik ga eerst maar even deze 2 geurtjes ruiken bij Ici.
Nee, weet zeker dat 't geen wasverzachter is.
Dove deo ga ik ook even proberen. Ik heb een fobie voor naar zweet stinkende mensen dus gebruik met warm weer ook veelvuldig deo maar dan krijg je die geur er weer doorheen.
vrijdag 30 september 2011 om 09:48
Gatti,
Ik zweet zelf ook best veel maar stink nooit,
Ik heb een roller van dove en de spuitbus.
S' ochtends na het douchen meteen de roller op en laten drogen en dan voor t aankleden met de spuitbus nog.
Ik doe halverwege de dag nog een spuitje onder de oksels en ik ruik altijd lekker schoon
Ik zweet zelf ook best veel maar stink nooit,
Ik heb een roller van dove en de spuitbus.
S' ochtends na het douchen meteen de roller op en laten drogen en dan voor t aankleden met de spuitbus nog.
Ik doe halverwege de dag nog een spuitje onder de oksels en ik ruik altijd lekker schoon
Internagelaktisch
vrijdag 30 september 2011 om 09:52
Ik zweet zelf niet eens zoveel. Maar ik ga over mijn nek als ik soms mensen ruik die langslopen vooral op 't einde van de dag.
Ik werk als Account Manager en bezoek daarvoor veel winkels en "ruik" best veel mensen die dan al een hele tijd winkelen.
Ik ruik sowieso (te) goed en heb iets met (tegen) lijfgeuren.
Ik werk als Account Manager en bezoek daarvoor veel winkels en "ruik" best veel mensen die dan al een hele tijd winkelen.
Ik ruik sowieso (te) goed en heb iets met (tegen) lijfgeuren.
vrijdag 30 september 2011 om 10:04
vrijdag 30 september 2011 om 11:26
Ooit vond een collega mijn luchtje zo lekker, dat ze het ook wilde kopen.
Een week later kwam ze bij me en zei: Bij mij ruikt het heel anders, het is alsof het naar poep ruikt! Zij deed het dus maar op kleding...Haar huid was dus heel anders van zuurtegraad en dat geldt dus voor alle luchtjes. Eerst uitproberen op jóuw pols...
Een week later kwam ze bij me en zei: Bij mij ruikt het heel anders, het is alsof het naar poep ruikt! Zij deed het dus maar op kleding...Haar huid was dus heel anders van zuurtegraad en dat geldt dus voor alle luchtjes. Eerst uitproberen op jóuw pols...
vrijdag 30 september 2011 om 17:00
Ja, ik moet 't inderdaad de volgende keer maar gaan vragen.
Ben net bij Douglas en Ici Paris geweest,
Pure White Linen
Pure DKNY
Alien
zijn 't niet.
Pure White linen vond ik dan wel 't lekkerste, misschien daar dan maar voor gaan.
Lovely was uit de collectie.
Misschien moet ik toch maar gewoon Clean, fresh laundry bestellen, maar zo jammer als die 't ook niet is.
Ben net bij Douglas en Ici Paris geweest,
Pure White Linen
Pure DKNY
Alien
zijn 't niet.
Pure White linen vond ik dan wel 't lekkerste, misschien daar dan maar voor gaan.
Lovely was uit de collectie.
Misschien moet ik toch maar gewoon Clean, fresh laundry bestellen, maar zo jammer als die 't ook niet is.
vrijdag 30 september 2011 om 18:30