Perfectly basics
maandag 13 december 2021 om 10:49
Goede site, mooie spullen en goede service.
Had ooit een faux leather broek besteld die na ongeveer anderhalve week ging inscheuren. Mocht op hun kosten terug en een tegoedbon (geen geld terug) maar verder ook geen discussie over hoe ik de broek had gewassen etc..was meteen gewoon goed.
Had ooit een faux leather broek besteld die na ongeveer anderhalve week ging inscheuren. Mocht op hun kosten terug en een tegoedbon (geen geld terug) maar verder ook geen discussie over hoe ik de broek had gewassen etc..was meteen gewoon goed.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 13 december 2021 om 14:02
Bedoel je dit nu in zijn algemeenheid?deadpoetssociety schreef: ↑13-12-2021 13:29Is het zo dat het ook langer meegaat gezien de prijs? Of betaal je meer voor de snit?
Perfectly Basics is een webshop die verschillende merken verkoopt. Of dat het geld waard is hangt van het product af wat je koopt.
Over het algemeen verkoopt Perfectly Basics kwalitatief goede merken die het ook wel waard zijn.
maandag 13 december 2021 om 14:06
Langer dan wat? Het zijn kwalitatief goede merken, dan betaal je voor een combinatie van snit, ontwerp, afwerking en materiaal. Maar je betaalt natuurlijk ook deels voor het merk.deadpoetssociety schreef: ↑13-12-2021 13:29Is het zo dat het ook langer meegaat gezien de prijs? Of betaal je meer voor de snit?
Bij mij gaat kleding heel lang mee, maar ik heb veel kleding, dus ik draag mijn kleding misschien minder intensief dan een ander.