Mode & Beauty alle pijlers

Pore Minimizer, ervaringen?

12-04-2011 16:30 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals jullie misschien wel merken, ben ik mijn gezichtverzorging aan het updaten. Ik ben internet al afgezocht maar kom er niet echt uit. Doordat ik veel mee-eters op mijn neus vleugel heb zijn de poriën daar groter geworden. Ik (sorry voor dit) druk regelmatig de mee-eters uit maar beschadig daarbij waarschijnlijk mijn poriën. Nu heb ik gelezen over een creme, de Pore Minimizer die de poriën zou doen verkleinen. Werkt dit? En welk merk raden jullie mij aan?

Overigens vraag ik dit via het forum omdat je helaas in de winkel alleen het verkooppraatje, en geen ervaringen..
[quote]sainttropez schreef op 13 april 2011 @ 12:20:

[...]

En wie zegt dat alles wat op internet staat waar is? Daar moet je tegenwoordig niet te veel van uitgaan..

Maar ok je hebt je standpunt duidelijk gemaakt.

Wie weet komt er hier iemand toch nog met de perfecte oplossing om ze minder zichbaar te maken zonder make-up![/quote]

Je wilt het echt niet snappen
quote:Ksenija schreef op 13 april 2011 @ 12:56:

[quote]sainttropez schreef op 13 april 2011 @ 12:20:

[...]

En wie zegt dat alles wat op internet staat waar is? Daar moet je tegenwoordig niet te veel van uitgaan..

Maar ok je hebt je standpunt duidelijk gemaakt.

Wie weet komt er hier iemand toch nog met de perfecte oplossing om ze minder zichbaar te maken zonder make-up![/quote]

Je wilt het echt niet snappen Volgens mij jij niet. Lees eens goed. Ik zeg toch minder zichtbaar maken, niet verkleinen.. Lezen is ook een vak..
quote:sainttropez schreef op 13 april 2011 @ 13:19:

[...]

Volgens mij jij niet. Lees eens goed. Ik zeg toch minder zichtbaar maken, niet verkleinen.. Lezen is ook een vak..Jouw vak in ieder geval niet, aangezien je niet zelf het internet kan afstruinen maar het aan een ander moet vragen.
Ik volg dit topic met belangstelling omdat ik ook best wel grote porien heb. Als het zo simpel zou zijn om ze te verkleinen of om d'r helemaal vanaf te komen liep er niemand meer met grote porien rond natuurlijk. Ik zal een link plakken.

Ik hoop dat je er iets aan hebt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven