Mode & Beauty alle pijlers

Rode neus

13-03-2009 20:53 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd een rode neus. Er worden regelmatig "grappige" opmerkingen over gemaakt maar ik vind het verschrikkelijk.

Iemand make-tips om het goed te kunnen verdoezelen? Of weet iemand uberhaupt hoe het zou kunnen komen dat mijn neus altijd zo rood is?
Ook last van. Gebruik al jaren Shiseido sunprotection compact foundation. Enige dat werkt bij mij. Blijft goed zitten, zweet er niet af en heeft hoge beschermingsfactor. Spul is nagenoeg onzichtbaar aan te brengen met bijbehorende sponsje. Beetje uitvagen naar rest van je gezicht.
@maybe77, wat reageer je trouwens laat, zit bijna 2 jaar tussen!?
ik heb het ook. Zomers smeer ik m'n neus al in met sunblock om te voorkomen dat 'ie nog roder wordt.

Ik gebruik op m'n gezicht gekleurde dagcreme en gebruik voor m'n neus camouflage (kan van elk merk, ik vind de tubetjes van Lacome erg goed!)
quote:helicia schreef op 16 maart 2009 @ 22:36:

anders moet je Bassie even bellen, misschien heeft die nog tips
Hier nog iemand met hetzelfde probleem alleen is mijn neus ook nog eens erg koud in deze periode van het jaar. Vooral 's nachts heb ik er last van, lig dan met een kussensloop over mijn hoofd, blijft een klein gleufje over tussen sloop en dekbed om door te ademen. . Wie heeft hetzelfde probleem (koude neus dan he) en wat heb je er aan gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven