Mode & Beauty alle pijlers

Schurende bovenbenen

17-04-2013 21:09 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele tijd geleden iets gelezen in een topic hier bij dit probleem. Ik heb last van schurende bovenbenen zoals veel vrouwen. In dit topic kwam toen een middeltje naar voren, 1 of andere crème of poeder ofzo... Nou word het weer mooier weer en vroeg ik me dus af of iemand me kan vertellen wat dat ook alweer was.

De tip afvallen is overbodig aangezien daar al hard aan gewerkt word, en mijn moeder hele slanke benen heeft, en die ook dit probleem heeft.
Als je net nieuw bent en meerdere berichten plaatst met als enig doel dat product te promoten dan is dat anders ja.

Fjn dat je hier klaar bent, wij zijn ook wel klaar met spam.
Inderdaad. Je bent net nieuw. Je noemt het product meerdere keren achter elkaar. Dan heb je de spam schijn gewoon tegen.
Bij Hunkemoller heb je van de 'shape' lijn ook hele fijne broekjes. Er zijn er verschillende maar je hebt er ook van heel dun materiaal en die zitten erg goed. (meeste broekjes zijn bij mij te lang omdat ik klein ben.)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-04-2013 20:46
Reden: spam
% gewijzigd
Ik blijf blij met Vevina. Tube is alweer gelocaliseerd voor als de zomer ooit nog weer gaat beginnen
Yon waar woon je dan? Het was gisteren bloedheet! Echt wel zomers.
Zuid Holland, en ja, het was zonnig, maar bij lange na niet bloed heet. En zeker geen zomer te noemen... of ben ik nu te veeleisend?
ik draag een soort wielrennersbroekjes die ik op de markt koop, 5 euro per stuk en ik heb er geen last meer van.

je went eraan ze te dragen.

nog nooit creme oid overwogen, misschien wel een idee.
Ik woon in Flevoland. De lucht was stralend blauw. Volgens de KNMI 20 graden maar zeker achter het huis was het veel warmer. Ik heb de hele dag in hemd met rok gezeten. Ja, dat voelde wel zomers voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven