Mode & Beauty alle pijlers

Shoppen in Zutphen

22-10-2021 12:21 5 berichten
Binnenkort ga ik met een vriendin een dag / middag shoppen in Zutphen.
Mijn kledingkast kan wel een update gebruiken.
Omdat ik hou van doelgericht shoppen ben ik opzoek naar kledingwinkels waar je echt een goed advies krijgt. Wie heeft er leuke tips en is bekend in Zutphen?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, Zutphen is leuk! Beetje afhankelijk van je stijl maar er zijn meerdere leuke boetiekjes; Radijs, Su&Jill, Klare Styl en Net&Mia bijvoorbeeld. Zelf ga ik daar graag naar Mac Young, en na het shoppen lekker borrelen bij eetcafé MAÏS tegenover het station!
nashville schreef:
22-10-2021 13:22
Jaaaa, Zutphen is leuk! Beetje afhankelijk van je stijl maar er zijn meerdere leuke boetiekjes; Radijs, Su&Jill, Klare Styl en Net&Mia bijvoorbeeld. Zelf ga ik daar graag naar Mac Young, en na het shoppen lekker borrelen bij eetcafé MAÏS tegenover het station!
Leuke tips! Ik ga er naar kijken.
Dit jaar bewust voor Zutphen gekozen. Makkelijk te bereiken met de auto en op een door de weelde dag loop je niet zo in de mensen massa.

Mijn style is, gaat alle kanten op! Ik hou van gekleed, maar ook wat stoerder. Voorheen had ik veel jurken, maar draag de laatste tijd veel meer jeans met een paar boots eronder.
Mijn leeftijd is 40+
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die eerste shops dan goede tips blijven, verder zit er in de Beukerstraat naast de Bryans ook een gave winkel, geen idee hoe deze heet. Het centrum is niet mega groot dus je zult het meeste wel tegenkomen, de Laarstraat is het waard om doorheen te gaan, aan het begin zit Radijs en richting het einde vind je daar een kledingbieb (die ook kleding verkoopt en wat leuke tweedehands kleding zaken) Deze straat ligt aan het einde van de Beukerstraat en mensen denken vaak dat het centrum daar al stopt.

Veel plezier in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
nashville schreef:
22-10-2021 17:33
Ik denk dat die eerste shops dan goede tips blijven, verder zit er in de Beukerstraat naast de Bryans ook een gave winkel, geen idee hoe deze heet. Het centrum is niet mega groot dus je zult het meeste wel tegenkomen, de Laarstraat is het waard om doorheen te gaan, aan het begin zit Radijs en richting het einde vind je daar een kledingbieb (die ook kleding verkoopt en wat leuke tweedehands kleding zaken) Deze straat ligt aan het einde van de Beukerstraat en mensen denken vaak dat het centrum daar al stopt.

Veel plezier in ieder geval!
Ook vooral lunchen bij Bryans!! :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven